Web Analytics Made Easy - Statcounter

صراط: تجمعات متعدد تعدادی از مالباختگان خرید خودرو از نمایندگی ایران خودرو در حالی برگزار می‌شود که بررسی‌ها نشان می‌دهد این پرونده زوایای دیگری نیز داشته و همه چیز در خرید خودرو و عدم تحویل آن خلاصه نمی‌شود.

به گزارش ایسنا، تعدادی از شهروندان در هفته‌های اخیر بارها در برابر مجلس شورای اسلامی، وزارت صنعت، معدن و تجارت و شرکت ایران خودرو تجمع و عنوان کرده‌اند که نمایندگی ۵۰۵۴ ایران خودرو در خیابان سراج پول آنها را دریافت کرده و بدون تحویل خودرو به آنها ‌متواری شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



این تجمعات در حالی است که بررسی‌های صورت گرفته نشان می‌دهد که امتیاز نمایندگی ۵۰۵۴ ‌ایران خودرو متعلق به شخص متواری شده نیست و شرکتی تحت عنوان "خودرو تجارت کاسپین" با مالکیت یک نهاد بازنشستگی آنرا در اختیار داشته است.

بنابراین در این شرایط مالباختگان روزنه‌ای برای پیگیری و دریافت مطالباتشان از این نهاد دارند و هیات مدیره این شرکت باید مسوولیت کلاهبرداری و فرار مدیرعامل انتخابی خود را بپذیرد.

طبق اخبار منتشر شده در این پرونده کلاهبرداری تحت فعالیت شرکتی با عنوان "خودرو تجارت یکتا" و با لوگو و مهر این شرکت و با وعده پرداخت سود بالا به مبالغ واریزی انجام شده است. در این شرایط این پرسش مطرح است که برخی از شهروندان چگونه فریب وعده نرخ سود ۳۰ درصدی فرد کلاهبردار را خورده و در زمان پرداخت مبالغ خود به لوگو و مهر این شرکت و تفاوت آن با لوگو و مهر شرکت ایران خودرو توجه نکرده‌اند.

به نظر می‌رسد که تعدادی از معترضان خریدار واقعی خودرو نبوده و در دام وعده سود ۳۰ درصدی برای پول‌هایشان افتاده‌اند؛ ‌ سود ۳۰ درصدی که قبل از دل بستن به آن می‌توانست کمی شک و تردید از اهداف شرکت مربوطه ایجاد کند مخصوصا در شرایطی که در یکی دو سال اخیر اخبار مرتبط با کلاهبرداری برخی موسسه‌های مالی و اعتباری که با وعده پرداخت سود بالا سپرده برخی شهروندان را جذب کرده و گریخته‌اند نیز بارها در رسانه‌ها منتشر شده است.

البته در مقابل نیز تعدادی از مالباختگان افرادی هستند که صرفا برای خرید و استفاده شخصی از خودرو اقدام به واریز وجه به حساب این شرکت کرده‌اند.

در این پرونده نکات مبهم دیگری نیز وجود دارد به‌گونه‌ای که گفته می‌شود در میان مالباختگان افرادی هستند که پرداختی‌های کلان میلیاردی داشته‌اند این موضوع نشان می‌دهد که آنان خریداران و مصرف‌کنندگان واقعی خودرو نبوده و صرفا برای کسب سود ۳۰ درصدی و واسطه‌گری خودرو در این شرکت ثبت‌نام کرده‌اند.

در این زمینه یکی از مسوولان رسیدگی کننده به این پرونده در گفت‌وگو با ایسنا به پیچیدگی‌های موضوع اشاره کرده و می‌گوید: در این پرونده تقریبا تمام قراردادهای منعقد شده با مالباختگان در فرمها و با مهرهای جعلی صورت گرفته و مالباختگان با ارائه این اسناد، ‌ مدعی دریافت پول هستند حال آنکه برای اطمینان از صحت ادعای افراد در این پرونده، علاوه بر قراردادهای ثبت‌نام خودرو در شرکت "خودرو تجارت یکتا"، واریز وجه به حساب این شرکت نیز باید از سوی دستگاه‌های ذیربط مورد تائید قرار گیرد.

وی در خصوص نحوه پیگیری پرونده توسط مالباختگان نیز اظهار می‌کند: رسیدگی به این پرونده به جز از مسیر قضایی امکان‌پذیر نیست زیرا با استفاده از احکام و پیگیری‌های قضایی است که می‌توان مالباختگان واقعی این پرونده را شناسایی کرد تا مالباختگان به حق و حقوق خود برسند.

این مقام مسوول در پاسخ به اینکه حق و حقوق مالباختگان چگونه تامین و جبران خواهد شد، خاطرنشان می‌کند: فرد متواری شده ‌املاک و مستغلاتی دارد که می‌توان با مصادره و فروش آنها، زیان تعدادی از مالباختگان را جبران کرد که قطعا خریداران واقعی خودرو و مالباختگان خرد که به عنوان مصرف‌کننده خودرو شناخته می‌شوند در این زمینه در اولویت هستند.

وی اظهار می‌کند: برای احقاق حقوق مالباختگان کلان نیز باید چاره‌ای اندیشیده شود اما مهمتر از همه این موارد، پیگیری پرونده از طریق دستگاه قضایی است و تجمع‌های هفته‌های اخیر، علاوه بر اینکه مشکلی را حل نمی‌کند ‌ممکن است معضلات و موانعی را نیز ایجاد کند.

منبع: صراط نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۳۳۷۴۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خرید مدل های مختلف جاروبرقی مرکزی از نمایندگی های معتبر کسری

کسری یکی از بزرگ‌ترین و قدیمی‌ترین شرکت‌هایی است که در زمینه تولید انواع سیستم‌های تمیزکننده صنعتی و کارواشی فعالیت می‌کند. محصولات این شرکت کیفیتی عالی داشته و به‌همراه خدمات پس‌ازفروش عالی ارائه می‌شوند. همراه ما باشید تا در ادامه بیشتر در رابطه‌ با این محصولات باهم صحبت کنیم.

جاروبرقی مرکزی و ویژگی‌های آن

قبل‌از اینکه بیشتر دررابطه‌با خرید جاروبرقی مرکزی از شرکت کسری صحبت کنیم، باید کمی بیشتر با این دستگاه‌ها آشنایی پیدا کنیم. باید گفت که جاروبرقی مرکزی یکی از انواع سیستم‌های تمیزکننده است که نسبت به جاروبرقی معمولی تفاوت‌های بسیار زیادی دارد. از مهم‌ترین تفاوت‌هایی که میان این جاروبرقی و دیگر مدل‌ها وجود دارد این است که جاروهای مرکزی به‌صورت ثابت درون یک بخش خاصی از محیط نصب می‌شوند. این بخش می‌تواند زیرزمین یا حتی موتورخانه باشد. سپس جاروبرقی با استفاده از پریز مکش به خرطوم متصل شده و آماده استفاده خواهد شد.

کاربردهای جاروبرقی مرکزی کسری

شاید برایتان سوال باشد که چرا باید به فکر خرید مدل های مختلف جاروبرقی مرکزی از نمایندگی های معتبر کسری باشیم؟ در پاسخ باید گفت که شرکت کسری محصولات گوناگونی را ارائه داده که هرکدام از آن‌ها کاربردهای خاص خود را دارند. از مهم‌ترین کاربردهای این وسیله باید به موارد زیر اشاره کرد:

قابلیت استفاده برای محیط‌های بزرگ مانند مساجد، مدارس و سالن‌های اجتماعات نصب در هتل‌ها و مراکز تجاری قابلیت استفاده برای خانه‌های دوبلکس و پنت‌هاوس‌های بزرگ انواع مدل‌های جاروبرقی مرکزی کسری

نکته‌ای که باید قبل‌از خرید مدل های مختلف جاروبرقی مرکزی از نمایندگی های معتبر کسری آن را بررسی کنید، مدل‌های گوناگونی است که این شرکت برای محصولات خود ارائه داده است. شرکت کسری برای رفع نیاز تمامی مشتریان خود مدل‌های مختلفی را ارائه داده که از مهم‌ترین آن‌ها باید به موارد زیر اشاره کرد:

جاروبرقی مدل رست

یکی از انواع مدل‌های جاروبرقی مرکزی که برای خرید مدل های مختلف جاروبرقی مرکزی از نمایندگی های معتبر کسری در اختیار شما قرار گرفته است، جاروبرقی مدل رست است. این جاروبرقی را می‌توان یکی از محبوب‌ترین و پرفروش‌ترین مدل‌های شرکت کسری دانست. از مهم‌ترین ویژگی‌هایی که درون این دستگاه وجود دارد می‌توان به مواردی مانند استفاده از فیلتر پیشرفته HEPA با تکنولوژی بوش آلمان و استفاده از سنسور حرارتی برای محافظت از الکتروموتورها اشاره کرد.

جاروبرقی مدل ریما

مدلی دیگر از محصولات شرکت کسری که با مراجعه به https://kasra.co.com/ امکان بررسی آن وجود دارد، جاروبرقی مدل ریما است. درست است که این محصول به‌اندازه مدل رست توانمند نیست؛ اما باز هم ویژگی‌هایی عالی و جذاب درون خود جای‌داده تا مشتریان مختلف را جذب کند. این جاروبرقی به‌صورت مستقل تک موتور طراحی شده است. این یعنی درون آن تنها از یک موتور مکشی استفاده شده است. ازطرف‌دیگر این مدل دارای فیلتر کارتریجی قابل شست‌وشو است. رنگ بدنه آن به‌صورت الکترواستاتیکی بوده و جنس بدنه آن نیز از فلز و پلیمر است. همچنین در این مدل تنها از یک عدد ورودی مکش بهره برده‌اند.

جاروبرقی مدل هور

اگر به‌دنبال خرید مدل های مختلف جاروبرقی مرکزی از نمایندگی های معتبر کسری هستید باید بدانید که شرکت کسری مدلی دیگر با نام هور را وارد بازار کرده است. این مدل خود در انواع دیگری نیز وجود دارد؛ اما ویژگی‌هایی که به‌صورت پایه درون آن قرار گرفته بسیار عالی و کاربردی هستند. باید گفت که اکثر ویژگی‌های این مدل شباهت زیادی به مدل ریما دارد. در این مدل تنها از یک موتور مستقل استفاده شده و دارای یک عدد ورودی مکش است. علاوه‌بر این ویژگی‌ها، این مدل قابلیت اتصال به ونت را نیز دارد.

جاروبرقی مدل KC2480

برای آشنایی بیشتر شما با محصولات شرکت کسری و راحت‌تر شدن خرید مدل های مختلف جاروبرقی مرکزی از نمایندگی های معتبر کسری باید مدل KC2480 را نیز معرفی کنیم. این مدل از محصولات شرکت کسری را باید یکی از مدل‌های خاص و پر توان دانست. از مهم‌ترین ویژگی‌هایی که درون این مدل نهفته شده‌اند باید به استفاده از موتورهای تجمیعی 4 عدده اشاره کرد. این یعنی در این مدل از 4 عدد موتور قدرتمند در کنار هم استفاده شده تا فرایند پاکسازی را برای شما راحت‌تر کند. این مدل دارای 2 عدد ورودی مکش نیز هست.

جاروبرقی مدل KC1860

آخرین‌مدلی که باید به شما معرفی کنیم، مدل KC1860 است. این مدل از محصولات شرکت کسری نیز فروش خوبی را داشته و دلیل آن مشخصات فنی جذابی است که برای شما تعبیه شده‌اند. این مدل فوق‌العاده دارای ساختاری تجمیعی بوده و از 3 عدد موتور قدرتمند بهره می‌برد. همچنین استفاده از فیلتر کارتریجی قابل شستشو در این دستگاه موجب شده تا بتوانید به‌راحتی آن را سرویس کرده و از خراب‌شدن دستگاه جلوگیری کنید. شما با بهره‌گیری از این محصولات قابلیت‌های مختلفی را دریافت کرده و می‌توانید به‌صورت هم‌زمان 2 عدد خرطوم را به ورودی مکش آن متصل کنید.

قیمت انواع محصولات شرکت کسری

سوالی که بسیاری از کاربران و مشتریان محصولات شرکت کسری پرسیده‌اند این است که قیمت انواع محصولات این شرکت چقدر است؟ درصورتی‌که به‌دنبال خرید مدل های مختلف جاروبرقی مرکزی از نمایندگی های معتبر کسری هستید باید بدانید که این شرکت بهترین قیمت را برای محصولات خود قرار داده است. با بررسی مدل‌های مشابه در شرکت‌ها و برندهای دیگر متوجه می‌شوید که این شرکت علاوه‌بر قراردادن ویژگی‌های بیشتر درون محصولات خود، قیمت مقرون‌به‌صرفه‌تری را نیز در اختیار شما قرار داده تا به‌راحتی هر مدل که نیاز دارید را تهیه کنید.

جمع‌بندی

پیشنهادی که برای شما داریم خرید مدل های مختلف جاروبرقی مرکزی از نمایندگی های معتبر کسری است. کسری یکی از برترین شرکت‌های ایرانی است که در زمینه تولید سیستم‌های مکنده فعالیت می‌کند. این شرکت با بیش از 20 سال تجربه توانسته محصولات خاصی را وارد بازار کند. از مدل‌های ریما و هور گرفته تا مدل KC2480، از مدل‌های پرفروش و خاص این شرکت هستند. اگر می‌خواهید بیشتر با محصولات این شرکت آشنا شده و نسبت به خرید آن‌ها اقدام کنید پیشنهاد می‌شود که به وب‌سایت شرکت کسری مراجعه کرده و به بخش جاروبرقی مرکزی بروید.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898595

دیگر خبرها

  • خرید مدل های مختلف جاروبرقی مرکزی از نمایندگی های معتبر کسری
  • دستگیری کلاهبردار میلیاردی در آبادان
  • کلاهبردار میلیاردی در آبادان دستگیر شد
  • ترامپ محدودیت‌های جدید در پرونده کلاهبرداری خود را پذیرفت
  • با آگهی‌های اجارهٔ ارزان خانه گول نخورید!
  • آگهی‌های دروغین اجاره ارزان خانه؛ بیعانه ندهید!
  • رونمایی از پشت پرده گرانی خودرو
  • کشف کلاهبرداری ۳۸ میلیاردی در بجنورد
  • کلاهبرداری ۳۸ میلیاردی در بجنورد
  • ماجرای مالباختگان در شهرستان چالوس