Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، سیدعلی قاسمی  ظهر امروز در دومین کنگره شهدای دانش‌آموزی با محوریت ۱۷۰۰ شهید دانش‌آموزان استان مازندران در دبیرستان علوم و معارف اسلامی، اظهار کرد: راه صداقت، خلوص، همدلی، انسانیت و رشد و ترقی زندگی اجتماعی راهی است که انسان را از دیگران متمایز می‌کند و باید هزینه‌اش را بپردازیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی  افزود: برادران شهید ما در مقابل آهن‌های گداخته جان خود را تقدیم کردند و عمل و رفتار ما باید شهدایی باشد.

مدیرکل آموزش و پرورش مازندران با بیان اینکه  باید در مقابل هر گونه کژی مبارزه کنیم، خاطر نشان کرد: وقتی نیروی ارزشی هستیم نباید در جامعه از روش‌های نادرست استفاده کنیم.

این مسؤول خاطرنشان کرد: همیشه بهترین راه بیشترین هزینه را دارد و انسان باید بهای آن را بپردازد که شهدا با جان خود این بها را دادند.

قاسمی یاداور شد: یک جامعه سالم و بروز و جامعه‌ای که از امکانات و اخرین یافته‌های علمی دنیا بهره‌مند باشد و همه به سمت خیر و رحمت مسابقه بدهند می‌توانیم ادعا کنیم انسان‌های شایسته‌ای هستیم.

وی با بیان اینکه همه دانش‌آموزان باید به شهدا تعهد بدهند، گفت: شهید فهمیده الگوی همه انسان‌ها است و باید در مسیر معلمان و دانش‌آموزان شهید باشیم و هزینه و بهای آن را بدهیم.

مدیرکل آموزش و پرورش مازندران تصریح کرد: یک پنجم شهدا در استان مازندران متعلق به آموزش  پرورش است و بیش از همه دستگاه‌ها در مسیر شهدا باشیم و اسناد و برنامه و تلاش‌ها این گواهی را می‌دهد که بیش از سایر دستگاه‌ها در مسیر شهدا هستیم.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۳۳۸۶۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش بینی تولید ۱۵۰۰ قلم کالای دانش بنیان در مازندران

به گزارش خبرنگار مهر، حسن خیریان پور ظهر پنجشنبه در نشست استاندار با شرکت‌های دانش بنیان استان گفت: پیش بینی می‌شود شمار محصولات دانشمندان در سال جاری ۱۵۰۰ کالا افزایش شود.

وی با بیان اینکه در سال گذشته ۹۵۶ قلم کالای دانش بنیان در استان تولید شد، گفت: پیش بینی می‌شود این میزان در سال جاری به ۱۵۰۰ فقره برسد.

نخبگان زنجیره توسعه مازندران هستند

استاندار مازندران نیز با اشاره به اینکه معیار ارزیابی مدیران و ارزیابی آنان استفاده از رفیت‌های نخبگان و دانش بنیانی است، گفت نخبگان زنجیره توسعه مازندران به شمار می‌روند.

یوسف نوری در جلسه با جامعه نخبگان ا بیان اینکه امروز اسیر مدیریت‌های فرسایشی هستیم تصریح کرد دستگاه‌های اجرایی باید از شرکت‌های دانش بنیان حمایت کنند.

وی با عنوان اینکه دانش پژوهان جوان و نخبگان باید مورد حمایت قرار گیرند تصریح کرده نخبگان محرک جامعه برای رسیدن به خودکفایی و قله دانایی است.

در این نشست فعالان شرکت‌های دانش بنیان در استان به بیان مسائل و انتظارات فراروی پرداختند.

کد خبر 6088520

دیگر خبرها

  • عملکرد اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران ایلام قابل تقدیر است
  • پیش بینی تولید ۱۵۰۰ قلم کالای دانش بنیان در مازندران
  • آغاز اجرای طرح شهید طوقانی در مدارس کهگیلویه و بویراحمد 
  • برگزاری مراسم جشن تكليف دانش آموزان دختر در شهر نسر  
  • آشنایی نسل جوان جامعه با ایثارگری‌های شهدا
  • «وعده صادق» یاس و ناامیدی را بیش از پیش بر دل دشمنان افکند
  • باشگاه خبرنگاران دانش آموزی پلیس افتتاح شد
  • اجرای برنامه های متنوع فرهنگی بنیاد شهید در ایلام قابل تقدیر است
  • اجرای برنامه‌ آموزشی برای دانش آموزان روستای ذغالچال ساری
  • اجرای طرح سفیران سلامت در مدارس