Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، احمد ناصری، مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل در جلسه هماهنگی برگزاری نمایشگاه‌های کتاب در مدارس اردبیل اظهار داشت: سال گذشته بیش از 950 نمایشگاه کتاب در مدارس استان اردبیل برگزار شد که امسال نیز طبق روال سال گذشته همزمان با هفته کتاب و کتابخوانی برپایی نمایشگاه‌های متعدد در سطح مدارس استان در دستور کار قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: برگزاری این نمایشگاه‌ها می‌تواند انس و الفت مناسبی را در بین دانش‌آموزان و کتاب‌های غیردرسی ایجاد کند که به طور حتم در فرهنگ‌سازی مناسب کتابخوانی در استان حائز اهمیت است و تمام تلاش ما بر این است که به این هدف مهم دست یابیم و موانع موجود بر سر راه را از میان برداریم.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل با اشاره به نمایش گذاشتن بیش از 58 هزار جلد کتاب در این نمایشگاه‌ها نیز  بیان کرد: استان اردبیل در ایجاد نمایشگاه‌های کتاب از نظر تعداد رتبه دوم کشوری را کسب کرده که تلاش ما بر این است که بتوانیم امسال نیز در این زمینه رتبه‌های برتر کشوری را کسب کنیم.

ناصری بیان کرد: از اهدافی که در دستور کار قرار گرفته می‌توان به تجهیز کتابخانه‌های مدارس استان و ترویج کتاب و کتابخوانی برای تحقیق و پژوهش دانش‌آموزان اشاره کرد که به طور حتم نقش مهمی در دستیابی به اهداف مورد نظر در ارتباط با توسعه فرهنگ کتابخوانی دارد.

وی تصریح کرد: ایجاد بسترها و فضاهای مفرح و مناسب برای دانش‌آموزان می‌تواند در تحقق اهداف مورد نظر نقش مناسبی ایفا کند که به همین منظور نیاز است مسئولان و دست‌اندرکاران مربوطه در این زمینه مشارکت‌ و همکاری‌های همه‌جانبه‌ای با ما داشته باشند تا بتوانیم به تمامی اهداف خود در این زمینه دست یابیم.

انتهای پیام/ح

اردبیل رتبه دوم در ایجاد نمایشگاه کتاب را دارد

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۳۴۰۲۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«بخوانیم و بسازیم» شعار سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران

به گزارش حوزه فرهنگ و هنر خبرگزاری تقریب، علی رمضانی قائم مقام و سخنگوی سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، در پیامی در حساب کاربری خود در فضای مجازی نوشت: بخوانیم و بسازیم» به عنوان شعار سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران انتخاب شد.

«بخوانیم و بسازیم» شعار محوری فعالیت‌های کتابی معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در سال ۱۴۰۳ نیز خواهد بود.

شعار سی‌وچهارمین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران و فعالیت‌های سال گذشته (۱۴۰۲) «آینده خواندنی است» بود که با استقبال مردم نیز مواجه شد. سی‌وسومین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران نیز با شعار «با کتاب سلامتیم» برگزار شده بود.

سی‌وپنجمین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از ۱۹ تا ۲۹ اردیبهشت در مصلی امام خمینی(ره) به شکل حضوری و در سامانه ketab.ir به صورت مجازی برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • افزایش سرانه فضای ورزشی مدارس اردبیل
  • برپایی نمایشگاه در خیال در قم
  • تازه‌ترین اخبار کتاب معرفی شد
  • برپایی نمایشگاه دست‌های کوچک اندیشه‌های بزرگ در یزد
  • برپایی هفت میز خدمت در نماز جمعه این هفته تهران
  • شعار نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران انتخاب شد
  • «بخوانیم و بسازیم» شعار سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران
  • «بخوانیم و بسازیم» شعار سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران شد
  • «بخوانیم و بسازیم» شعار نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران شد
  • برپایی نمایشگاه هنری «طوفان‌الأحرار» در دانشگاه آزاد بجنورد