Web Analytics Made Easy - Statcounter

کرمان - مدیرکل امنیتی و انتظامی استانداری کرمان با بیان این که تا کنون برای ۳۸ هزار نفر در استان کرمان روادید صادر شده است، گفت: صدور روادید تا ۴۸ ساعت قبل از اربعین در استان کرمان صورت می گیرد.

به گزارش قدس آنلاین به نقل ازروابط عمومی استانداری کرمان، خلیل همایی ظهر دوشنبه به اتفاق اعضای ستاد استانی اربعین حسینی، از روند صدو روادید برای زائرین در کنسولگری عراق مستقر در کرمان بازدید کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دبیر ستاد استانی اربعین حسینی در دیدار و گفتگو با سرکنسول عراق در کرمان، با اشاره به سیر صعودی صدور روادید برای زائرین اربعین حسینی از استان کرمان، گفت: از مجموع ثبت نام کنندگان در سامانه «سماح»، تاکنون برای بیش از ۳۸ هزار نفر روادید صادر شده است.

خلیل همایی با تاکید بر این که روند صدور روادید برای زائرین اربعین حسینی تا ۴۸ ساعت قبل از اربعین در استان کرمان صورت می‌پذیرد، افزود: از علاقمندان حضور در مراسم راهپیمائی اربعین حسینی درخواست می‌شود زودتر نسبت به صدور روادید اقدام نمایند و این امر مهم را به روزهای پایانی موکول نکنند.

وی با اشاره به ثبت نام ۴۹ هزار نفر در سامانه «سماح» از استان کرمان، یادآورشد: پیش بینی می شود این روند، سیر صعودی داشته باشد و این آمار به ۵۰ هزار نفر افزایش یابد.

دبیر ستاد استانی اربعین حسینی با اشاره به مشترکات دینی و مذهبی بین دو کشور و ملت ایران و عراق، تصریح کرد: جمهوری اسلامی ایران از تمام توان خود برای هرچه باشکوه تر برگزار شدن مراسم اربعین حسینی با ارتقای امنیت زائران تلاش خواهد کرد.

روزانه ۶ هزار روادید در استان کرمان صادر می شود
سرکنسول عراق مستقر در کرمان نیز در این دیدار ضمن قدردانی از حمایت و همکاری های دولت در استان کرمان، گفت: جمهوری اسلامی ایران و عراق دو کشور دوست و همسایه هستند که اعتقادات و مشترکات بسیاری مابین دو کشور وجود دارد و مراسم اربعین حسینی نیز می تواند برادری این دو ملت را افزایش دهد.

استاد دکتر حازم با اشاره به اینکه مقدسات و مشترکاتی که بین دو ملت وجود دارد، این دو کشور را به هم مرتبط کرده است، افزود: کادر خوبی در کنسولگری عراق مستقر در کرمان وجود دارد که تنها رضایت زائرین حسینی را مدنظر دارند لذا از توانمان برای خدمت به زائرین استفاده خواهیم کرد.

وی یادآورشد: برنامه کنسولگری عراق مستقر در کرمان، صدور شش هزار روادید در روز برای زائرین اربعین حسینی است که این امر از ساعت شش صبح آغاز می شود و تا ساعت دو بامداد ادامه می یابد.

منبع: قدس آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۳۴۰۵۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راهکارهایی برای خرید و فروش انرژی توسط بخش خصوصی در مازندران

به گزارش خبرنگار مهر، سید محمود حسینی‌پور شامگاه چهارشنبه در حاشیه ستاد عالی رشد اقتصادی استان افزود: با توجه به میزان سرمایه گذاری که در حوزه انرژی توسط سرمایه‌گذاران خارجی و داخلی در استان صورت گرفت مقرر شد که اشکالات فراری برطرف شود و راهکارهای مناسبی برای خرید برق توسط بخش خصوصی صورت گیرد.

استاندار مازندران همچنین اظهار کرد: قرار شد برنامه‌ریزی صورت گیرد تا بخش خصوصی بتواند برق تولیدی را به مشتریان خاص خود بفروشند و همچنین بخش خصوصی با توجه به سال شعار سال جاری در زمینه تولید انرژی مشارکت کند.

وی نقش برق منطقه را برای ثروت افزایی در استان مازندران مهم ارزیابی کرد و گفت: در حوزه شرکت زیرساخت نیز مجموعه آورده‌های شرکت زیرساخت در سال گذشته ۱۰۷ با رشد روبرو بود و قرار شد که امسال به صورت جهشی در زیرساخت‌ها مشارکت صورت گیرد.

حسینی پور تکمیل زیرساخت‌ها را در هوشمندسازی استان مؤثر دانست و گفت: امیدواریم سال جاری سال جهش در این بخش باشد.

استاندار مازندران گفت: همچنین قرار شد تراکنش مالی بنگاه‌های اقتصادی خرد و بزرگ در استان صورت گیرد و اگر مجموعه ذخایر دستگاه پوز این بنگاه در استان صورت نگیرد خدمات ارائه شده به این بنگاه‌ها قطع می‌شود و باید ذخیره مالی بنگاه‌های اقتصادی فعال استان در داخل استان باشد.

کد خبر 6081516

دیگر خبرها

  • سخت‌گیری لازم برای حفاظت ساختمان‌ها در برابر حریق صورت گیرد
  • همایش بین‌المللی «معرفت و رسالت حسینی» در کربلا آغاز شد
  • دادستان کرمان صدور حکم قطعی محکومان پرونده «الماس مال» را اعلام کرد
  • صدور حکم قطعی پرونده کثیرالشاکی «الماس مال» کرمان
  • سومین همایش بین‌المللی معرفت و رسالت حسینی آغاز شد
  • صدور سه میلیون و ۶۰۰ هزار تن کالا از آذربایجان‌غربی
  • راهکارهایی برای خرید و فروش انرژی توسط بخش خصوصی در مازندران
  • اولین جلسه ستاد مردمی اربعین حسینی ویژه اتباع
  • رونمایی از مجموعه مقالات همایش بین‌المللی آثار جهانی فرهنگ و شعائر حسینی در کربلا،فردا
  • رونمایی از مجموعه مقالات همایش بین‌المللی آثار جهانی فرهنگ و شعائر حسینی در کربلا