Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه شهروند خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان؛ صبح امروز یکشنبه یک دستگاه خودروی پراید به علت خواب‌آلودگی در شهر دامغان استان سمنان واژگون و دچار آتش‌سوزی شد و متاسفانه در این حادثه 3 نفر جان خودر را از دست دادند.

منبع: سیدحمید - سمنان (دامغان)

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

برای آموزش اصول تصویربرداری خبری برای شهروندخبرنگاران اینجا کلیک کنید


انتهای پیام/ تصادف مرگبار پراید در دامغان + فیلم و تصاویر
.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۳۴۱۱۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معاون رئیس‌جمهور پست ۶۳ کیلوولت دامغان را بهره‌برداری کرد

پست ۶۳.۲۰ کیلوولت تاریخانه دامغان با حضور منظور و هیات همراه در قالب برنامه های سفر یکروزه دولت سیزدهم با اعتبار هزار و ۲۵۰ میلیارد ریال به بهره برداری رسید.

مدیرعامل شرکت برق منطقه ای سمنان  در حاشیه آیین افتتاح این طرح گفت: پست ۶۳ کیلوولت تاریخانه با اعتبار یکهزار و ۲۵۰ میلیارد ریال در شهرک صنعتی دامغان به بهره‌برداری رسید.

مجید وفایی ادامه داد: ایجاد زیرساخت و ظرفیت جدید برق رسانی به مشترکان جدید صنعتی از جمله تامین برق صنایع جدید و کارگاه های صنعتی و کاهش تلفات برق از مهمترین اهداف ایجاد این پست است.

وی به مشخصات فنی طرح اشاره و خاطرنشان کرد: ظرفیت این پست۲ در ۳۰ مگاوات آمپر، دارای ۲ دستگاه فیدر ترانس و دارای ۱۲ دستگاه فیدر خروجی ۲۰ کیلوولت است.

مدیرعامل شرکت برق منطقه ای سمنان به دیگر اهداف ایجاد این پست اشاره کرد و گفت: تامین برق مطمئن، پایدار و مستقل جهت مصارف صنعتی شهرک صنعتی دامغان، بهبود پارامترهای کیفی برق و پروفیل ولتاژ شبکه و افزایش قابلیت مانور و کاهش خاموشی ها است.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • رشد تولید باید به جهش تبدیل شود
  • رئیس‌جمهور فردا به دامغان سفر می کند
  • رئیس جمهور فردا به دامغان سفر می کند
  • رئیس جمهور فردا در دامغان خواهد بود
  • بهره‌برداری از پست ۶۳ کیلو ولت تاریخانه دامغان
  • معاون رئیس‌جمهور پست ۶۳ کیلوولت دامغان را بهره‌برداری کرد
  • ۲ پروژه در دامغان افتتاح می‌شود
  • ۱۱ مصدوم حادثه واژگونی اتوبوس در یزد به بیمارستان منتقل شدند
  • واژگونی و حریق خودروی حامل سوخت قاچاق در خواف/ راننده جان باخت
  • سقوط خودروی پراید به رودخانه دهستان مصیر حادثه آفرید + فیلم