Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس هیئت ورزش‌های همگانی کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اجرای ۱۰۵ برنامه فرهنگی و ورزشی در هفته تربیت بدنی در استان گفت: سه همایش بزرگ پیاده‌روی در استان برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از یاسوج، محمد علی رهامی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: عطرافشانی گلزار شهدا در شهرهای مختلف استان، برگزاری مراسم تجلیل از جانبازان دفاع مقدس، برگزاری مسابقات دوومیدانی ویژه بانوان و آقایان و برگزاری مسابقات دارت ویژه کارکنان ادارات و نهادهای استانی و شهرستانی از جمله برنامه‌های مورد نظر برای هفته تربیت بدنی در استان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس هیئت وزرش‌های همگانی کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: همایش پیاده‌روی در 16 شهر و بخش استان در این هفته اجرا می‌شود.

وی اجرای ورزش صبحگاهی با حضور استاندار و مدیران کل دستگاه‌های اجرایی، شرکت اعضای هیئت استان و شهرستان در نماز جمعه، دیدار با نماینده ولی فقیه در استان، برگزاری مسابقات بادبادک‌ها و بازی‌های کودکان در مهد کودک‌ها، برگزاری مسابقات طناب‌زنی، اجرای ورزش صبحگاهی ویژه جانبازان و معلولین و برگزاری همایش پیاده‌روی خانواده ویژه بازنشستگان را از دیگر برنامه‌های هفته تربیت بدنی عنوان کرد.

رهامی به برگزاری مسابقات پرثوا در دو بخش بانوان و آقایان اشاره کرد و افزود: برگزاری مسابقات تیراندازی ویژه کارکنان ورزش و جوانان استان و رؤسای هیئت‌های استانی و شهرستانی، برگزاری مسابقات فریزبی در دو بخش بانوان و آقایان، دیدار با خانواده معظم شهدا، برگزاری مسابقات آمادگی جسمانی و ایروبیک بانوان، برگزاری مسابقات والیبال ویژه بانوان ادارات استان و شهرستان‌ها، برگزاری مسابقات دارت کارکنان ادارات، برگزاری مسابقات شطرنج و تنیس روی میز بانوان و آقایان از مهم‌ترین برنامه‌های هفته تربیت بدنی در استان بود.

وی تصریح کرد: سه همایش بزرگ پیاده‌روی خانواده در شهرستان‌های گچساران، کهگیلویه و شهرستان بویراحمد با حضور شبکه سوم سیما برگزار می‌شود. همایش پیاده‌روی خانواده در شهرستان گچساران در آذرماه، در شهرستان بویراحمد در بهمن ماه و در کهگیلویه اسفندماه برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

R41452/P41362/S6,69/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۳۴۱۱۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری سومین جشنواره ملی پرچمداران انقلاب اسلامی در استان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد ، فراخوان سومین جشنواره ملی و بین‌المللی پرچمداران انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و مقاومت اسلامی با محور‌های نقش روحانیت به ویژه امامین انقلاب، مراجع تقلید، ائمه جمعه و جماعت، علمای جهان اسلام و نقش حوزه‌های علمیه در انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و مقاومت اسلامی منتشر شد. این جشنواره در بخش‌های تألیف و ترجمه کتاب، تحقیق و پژوهش، فیلم‌نامه، چند رسانه‌ای و فیلم و عکس برگزار و مهلت ارسال آثار تا یکم تیرماه ۱۴۰۳ اعلام شد. آدرس دبیرخانه استانی: استان کهگیلویه و بویراحمد، یاسوج، بلوار سی‌متری معاد، شاهد ۱۱، پلاک هشت، تلفن: ۰۷۴۳۳۳۳۸۵۲۶ _ ۰۹۱۲۸۹۲۲۵۳۸ و شماره ایتا جهت دریافت آثار: ۰۹۱۷۵۱۵۷۱۰۴ اعلام شد.

دیگر خبرها

  • برگزاری سومین جشنواره ملی پرچمداران انقلاب اسلامی در استان
  • ۲۱ اجلاسیه در راستای کنگره‌ملی‌شهدای کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد
  • اعلام محدودیت‌های ترافیکی پیاده‌روی بزرگ خانوادگی در شیراز
  • ۲۵۰۰ یادواره محله‌محور و خانه‌محور در کهگیلویه و بویراحمد برگزار می‌شود
  • تدارک برگزاری هفته فرهنگی شهرستان زرندیه
  • دنیای امروز نظاره‌گر پیاده شدن اسلام ناب محمدی در دانشگاه‌های غرب است
  • مسابقات قرآن و عترت کهگیلویه و بویراحمد در چرام
  • ۴ مدال خوش‌رنگ سهم کشتی‌گیران نونهال کهگیلویه و بویراحمدی در مسابقات قهرمانی کشور
  • پیاده روی خانوادگی در شهمیرزاد
  • برگزاری چهل و دومین دوره مسابقات قرآن دانش آموزی در کازرون