Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ کشیدن نقاشی برای کودکان و رنگ آمیزی تصاویر، یکی از راه حل‌هایی است که والدین می‌توانند برای یادگیری و آشنایی بیشتر کودکان با حروف الفبا و یا اعداد به کار گیرند.

نقاشی در مهد‌های کودک و یا دبستان‌ها یکی از مسیر‌هایی است که معلمان نیز برای بهتر یادگرفتن بچه‌ها انجام می‌دهند و با رنگ آمیزی و شباهت حروف به اشیاء و حیوانات کودکان را با دنیای الفبای فارسی و اعداد آشنا می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در طول سال تحصیلی همیشه یکی از دغدغه‌های خانواده‌ها، بخصوص والدینی که تازه فرزندان خود را به مدرسه فرستاده‌اند، نقاشی و یا تصویرگری برای کودکان است.

شما در ادامه این گزارش می‌توانید، تصاویری از نقاشی با حروف الفبای فارسی را مشاهده کنید.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

انتهای پیام/

 

عکس‌هایی از نقاشی با حروف الفبای فارسی

 

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۳۴۱۴۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش جالب سخنگوی دولت به خبر خرابکاری ریز پرنده‌های رژیم صهیونیستی

سخنگوی دولت در حساب کاربری خود در شبکه اجتماعی ایکس نسبت به اخبار خرابکاری ریز پرنده‌های رژیم صهیونسیتی در اصفهان واکنش نشان داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، علی بهادری جهرمی در حساب کاربری خود در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: «ریز پرنده، فقط کار نوجوونای خودمون در هیجدهمین دوره مسابقات بین‌المللی روبوکاپ ایران که دیروز در جمع پر شورشون بودم.

‎#ایران_قوی»

به گزارش ایمنا، حوالی ساعت ۴ بامداد امروز، پدافند هوایی پایگاه هشتم شکاری اصفهان برای رهگیری به کار افتاد و صدای پدافند از سمت شمال شرق اصفهان به گوش رسید.

امیر سرلشکر سیدعبدالرحیم موسوی فرمانده‌کل ارتش در گفت‌وگویی درباره صدای انفجار در اصفهان، گفت: انفجار صبح امروز در آسمان اصفهان مربوط به تیراندازی سامانه‌های پدافند ضد هوایی به شئ مشکوکی بوده که هیچ حادثه و خسارتی در پی نداشته است.

وی افزود: کارشناسان مربوطه در حال بررسی ابعاد موضوع هستند که پس از دریافت نتیجه، مراتب را اطلاع‌رسانی خواهند کرد.

کد خبر 746008

دیگر خبرها

  • فال ابجد امروز شنبه اول اردیبهشت ۱۴۰۳
  • واکنش جالب سخنگوی دولت به خبر خرابکاری ریز پرنده‌های رژیم صهیونیستی
  • فال ابجد امروز جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳
  • کارگاه طراحی در دانشگاه دولتی بجنورد برگزار می‌شود
  • فال ابجد امروز پنج‌شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳
  • محک میزبان «سرزمین جدید»
  • نگرانی اتحادیه اروپا از توسعه هوش مصنوعی و تاثیر آن بر کودکان
  • ببینید | شهادت ۱۳ فلسطینی در دور جدید بمباران غزه
  • شهادت ۱۳ فلسطینی در دور جدید بمباران غزه/ وضعیت بغرنج کودکان+فیلم
  • تاکنون ۶ هزار مادر فلسطینی در نوار غزه به شهادت رسیده‌اند