Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-27@17:00:22 GMT

اختلال تلفنی در 5 مرکز مخابراتی تهران از فردا

تاریخ انتشار: ۸ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۳۴۲۳۰۴

اختلال تلفنی در 5 مرکز مخابراتی تهران از فردا

رکنا:ارتباط تلفنی مراکز مخابراتی شهدای وردآورد، شهید دیالمه، شهید عاطف، شهید باهنر رباط کریم و شهرستان ملارد برای انجام عملیات کابل برگردان با هدف توسعه شبکه کابلی از فردا(سه شنبه) مختل می شود.

به گزارش گروه اجتماعی رکنا، ارتباط تلفنی مشترکان در مرکز مخابرات شهدای وردآورد با پیش شماره های 4498و 4499 در محدوه بزرگراه شهید خرازی، شهرک دانشگاه شریف، همدان، زحمتکش با اختلال همراه می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در مرکز مخابرات شهید دیالمه با پیش شماره های 3350تا 3352، 3354 تا3356، 3312، 3313و 3344 در محدوده خیابان های امام موسی صدر، میوه چی اختلال ایجاد می شود.

در مرکز مخابرات شهید عاطف با پیش شماره های 7770 تا 7774، 7729، 7670و7786 تا 7788 در محدوده خیابان های 174 غربی، 168 غربی، گلشنی، باقری اختلال بوجود خواهد آمد.

در مرکز مخابرات شهید باهنر رباط کریم با پیش شماره های 5641 تا 5643 در محدوده رباط کریم، شهید نظربیگی به مدت 72 ساعت با اختلال همراه است.

ارتباط تلفنی مشترکان در مرکز مخابرات شهرستان ملارد از ساعت 2 بامداد به مدت 4 ساعت با اختلال همراه می شود.

بر اساس آمارهای وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، تلفن های ثابت دایری کشور تا پایان خردادماه امسال به 30 میلیون و 590 هزار و 323 شماره رسید. این رقم تا پایان پارسال 30 میلیون و 506 هزار و 633 شماره بود.

تلفن های ثابت کشور در بازه زمانی اسفند 1395 تا پایان خردادماه امسال 83 هزار و 690 شماره افزایش داشت.

شمار مشترکان پهن باند ثابت کشور تا پایان خردادماه امسال نیز به 10 میلیون و 281 هزار و 423 رسید. این تعداد تا پایان اسفندماه پارسال 9 میلیون و 408هزار و 23 مشترک بود.

منبع: رکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۳۴۲۳۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سیتی شماره دو با گواردیولای شماره دو: صعود!

به گزارش "ورزش سه"، هشت سال گذشته است و بازیکنان لسترسیتی بار دیگر در خانه جیمی واردی جشنی را برپا کرده‌اند. این بار خبری از قهرمانی در لیگ برتر نیست، بلکه این جشن برای بازگشت به این رقابت‌ها برپا شده است.

فصل دشوار 23-2022 با سقوط قهرمان تاریخی لیگ برتر انگلیس در فصل 16-2015 به رقابت‌های چمپونشیپ به پایان رسید. هرچند که افت این تیم در طول چند سال اخیر به وضوح مشخص بود اما نهایی شدن آن به سقوط آنها به دسته پایین‌تر بسیاری را غافلگیر کرد. این تیم علاوه بر قهرمانی در لیگ برتر انگلیس، این تیم به تازگی قهرمانی در جام حذفی و سوپرجام فوتبال انگلیس را هم تجربه کرده بود.

مدیران این باشگاه تصمیم گرفتند که وظیفه بازگشت به لیگ برتر انگلیس را به مارسکا بسپارند که تا پیش از آن دستیار پپ گواردیولا در منچسترسیتی بود و او به بهترین شکل ممکن این وظیفه را به انجام رساند.

صعود لسترسیتی به لیگ برتر انگلیس با پیروزی 0-4 باربر لیدزیونایتد در ورزشگاه کویینز پارک رنجرز قطعی شد اما بازیکنان این تیم بهترین بازی ممکن را هم انجام دادند تا نشان دهند که شایستگی بازی در کنار تیم‌های بزرگ در فصل آینده را دارند.

شاگردان مارسکا در فاصله دو بازی تا پایان فصل موفق شدند ۹۴ امتیاز کسب کنند. چهار تیم لسترسیتی، لیدزیونایتد، ایپسویچ تاون و ساوتهمپتون مدعیان اصلی صعود به لیگ برتر بودند اما عملکرد خوب لستر پیش از این هم نشان داده بود که آنها این توانایی را دارند که خیلی زودتر از پایان فصل سودشان را قطعی کنند.

با توجه به اینکه سود این تیم به لیگ برتر قطعی شده است، تنها ایپسویچ تاون است که با توجه به سه بازی باقیمانده می‌تواند عنوان قهرمانی رقابت‌های چمپیونشیپ را از آنها برباید.

این تیم در هفته بیست و سوم این رقابت‌ها و در پایان نیم فصل تنها سه شکست را تجربه کرده و ۱۶ گل دریافت کرده بود. بارسکا با ترکیبی از بازیکنان جوان و با تجربه توانست به هدفی که داشت دست پیدا کند. بازگشت به سطح اول فوتبال انگلیس در فاصله تنها یک سال پس از سقوط اتفاق بسیار مهمی برای این باشگاه بود که به نقض قوانین فرپلی مالی متهم شده بود.

این دستاورد همچنین اتفاق بسیار مهم و خاصی برای این مربی ایتالیایی است چون این احتمال وجود دارد که تیم‌های بسیاری در این تابستان برای به خدمت گرفتن او اقدام کنند و مذاکرات احتمالا به زودی آغاز خواهد شد که یکی از این تیم‌ها سویا است.

در حالی که این مربی ۴۴ سال توانست با این موفقیت نامی برای خودش در دنیای فوتبال دست و پا کند، نباید از چهره مهمی که در زمین به صعود لستر به لیگ برتر کمک کرد غافل شد. جیمی واردی در ۳۷ سالگی نه تنها همچنان در لسترسیتی حضور دارد، بلکه آنها با درخشش این بازیکن به عنوان بهترین گلزن با ۱۶ گل زده توانستند به هدفی که داشتند برسند.

قرارداد واردی با باشگاه لستر سیتی در تابستان پیش رو به پایان خواهد رسید اما مدیران لستر در حال بررسی پیشنهادی هستند که قرار است به این بازیکن ارائه کنند. آخرین رقص قهرمان لستر که یکی از عوامل قهرمانی آنها در فصل 16-2015 بود باید در لیگ برتر باشد. جیمی واردی جشن بزرگی دارد... دوباره!

دیگر خبرها

  • سیتی شماره دو با گواردیولای شماره دو: صعود!
  • رزمایش جهادی بسیجیان مخابرات گلستان بمنظور بازسازی شبکه مخابراتی گنبد کاووس
  • افتتاح فاز اول آزادراه شوشتری تا پایان سال
  • ثبت ۱۵ هزار تماس با مرکز صدای مشاور بهزیستی
  • ۱۰۰ کودک مبتلا به اوتیسم در نیشابور شناسایی شدند
  • وصل شدن تلفن ثابت ۲ هزار مشترک مخابرات در گنبدکاووس
  • بهره مندی بیش از ۳۳ هزار نفر از خدمات مشاوره‌ای بهزیستی چهارمحال و بختیاری
  • وصل شدن تلفن ثابت ۲ هزار مشترک مخابرات در گنبدکاووس به همت نیرو‌های جهادی
  • شناسایی ۱۰۰ کودک مبتلا به اوتیسم در نیشابور
  • برقراری ۱۷ هزار تماس تلفنی با مرکز ارتباطات اورژانس