Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-16@05:34:48 GMT

نظام ارزیابی عملکرد در محیط زیست بازنگری می شود

تاریخ انتشار: ۸ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۳۴۳۱۰۵

نظام ارزیابی عملکرد در محیط زیست بازنگری می شود

معاون آموزش و پژوهش سازمان حفاظت محیط زیست از بازنگری نظام ارزیابی عملکرد خبر داد و گفت: برای اطمینان از اثرگذاری کافی اقدامات، نیاز به تعریف مکانیزم‌های جدید به منظور بررسی عملکردها داریم.

به گزارش ایسنا، کاوه مدنی با حضور در غرفه خبرگزاری ایسنا در بیست و سومین نمایشگاه مطبوعات در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، اظهار کرد: سعی داریم با برنامه‌هایی که در این معاونت در حال تدوین است، در کنار تغییر ساختار تشکیلاتی معاونت آموزش و پژوهش بتوانیم یک حرکت جدید آغاز کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه در حکم من برای تصدی معاونت آموزش و پژوهش سازمان محیط زیست به مباحث آموزش، بین‌الملل حوزه اجتماعی و فناوری اشاره شده است، گفت: نوآوری و مشارکت اجتماعی را بیش از هر موضوعی دنبال خواهیم کرد و هدف این را داریم که بتوانیم مشارکت اجتماعی را در داخل کشور و بین مردم و سمن‌ها نهادینه کنیم.

معاون آموزش و پژوهش سازمان حفاظت محیط زیست تاکید کرد: اگر نتوانیم مردم را با خود همراه کنیم باخته‌ایم و هیچ شانسی برای بهبود اوضاع نخواهیم داشت.

مدنی با بیان اینکه یکی از تغییرات در ساختار معاونت آموزش و پژوهش قرار گرفتن بحث آموزش مردمی در کنار مقوله مشارکت‌های مردمی است، گفت: در این دوره دفتر مشارکت‌ها بزرگتر خواهد شد چون معتقدیم بحث آموزش و آگاهی سازی باید در کنار مشارکت جویی شانه به شانه کار کنند و الا نمی‌توانیم مشارکت را به شکل شایسته پیش ببریم. چون جلب مشارکت‌ها منوط به آگاهی است.

معاون آموزش و پژوهش سازمان حفاظت محیط زیست در ادامه با اشاره به اینکه باید مکانیسم‌های جدید برای بررسی عملکردها تعریف کنیم، تصریح کرد: در راستای محک زدن اقدامات و فعالیت‌های انجام شده نیاز به تعریف مکانیسم‌های جدید داریم. ضمن اینکه نباید فریب تعداد و کمیت‌ها را بخوریم. این موضوع مثل مقاله استاددانشگاه‌ها است که ممکن است تولید مقاله زیاد لزوما به معنای تولید علم نباشد.

مدنی تصریح کرد: اگر کمیت غلط معیار ما باشد به اشتباه می‌افتیم. بنابراین لازم است در تهیه نظام ارزیابی عملکرد بازنگری داشته باشیم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۳۴۳۱۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتصاب‌های جدید در فدراسیون چوگان

سرپرستان نواب رئیس، روسای کمیته‌های حقوقی، آموزش و پژوهش و روابط عمومی فدراسیون چوگان منصوب شدند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روابط عمومی فدراسیون چوگان، طی احکام جداگانه از سوی اصغر ناظری رئیس این فدراسیون، علی دلاوری به‌عنوان سرپرست نایب رئیسی  و سارا دهخدایی به‌عنوان سرپرست نایب رئیسی بانوان فدراسیون، ناصر اشرفی به‌عنوان رئیس کمیته حقوقی، سیدجمیل احمدی به‌عنوان رئیس کمیته آموزش و پژوهش و علیرضا ابراهیمی به‌عنوان رئیس کمیته روابط عمومی فدراسیون چوگان منصوب شدند.

در بخشی از احکام صادره آمده است :

 امیدوارم با اتکال به نیروی لایزال الهی و بهره‌گیری از کلیه امکانات و استعداد‌های موجود در راه خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی و جامعه فرهنگی چوگان کشور موفق و موید باشید.

جلسه مشورتی رئیس فدراسیون چوگان با بانوان

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • بازنگری محدوده‌های ترافیکی شهر تهران با مشارکت محققین و پژوهشگران دانشگاهی
  • بازنگری در طرح گسترش شبکه بهداشت کشور
  • انتصاب‌های جدید در فدراسیون چوگان
  • ◄ بازنگری محدوده‌ های ترافیکی شهر تهران با مشارکت محققین و پژوهشگران دانشگاهی
  • امضای تفاهم‌نامه همکاری معاونت پرستاری و مرکز ملی تحقیقات بیمه سلامت
  • بازدید بیش از هزار نفر از غرفه اداره کل حفاظت محیط زیست آذربایجان غربی
  • تغییرات جدید در بدنه مدیریتی شهرداری تبریز
  • تغییرات جدید در بدنه مدیریتی شهرداری منطقه ۹ تبریز
  • عملکرد دستگاه های اجرایی در ایجاد اشتغال و رشد تولید ارزیابی می شود
  • بازنگری محدوده‌های ترافیکی شهر تهران با مشارکت محققین و پژوهشگران دانشگاهی