Web Analytics Made Easy - Statcounter

کمیته ارتباطات و اطلاع رسانی  اجلاس پیشمرگان مسلمان کُرد با حضور اصحاب رسانه مهاباد در صداو و سیمای این شهرستان تشکیل جلسه داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از مُکریان؛ کمیته ارتباطات و اطلاع رسانی  اجلاس پیشمرگان مسلمان کُرد، امروز با حضور اصحاب رسانه مهاباد در صداو و سیمای این شهرستان تشکیل جلسه داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ابتدای این جلسه که با حضور خبرنگاران و مسئولان روابط عمومی ادارات متولی برگزاری این اجلاسیه برگزار شده بود مسئول روابط عموی صدا و سیمای مرکز مهاباد با تاکید بر اجرای هر چه با شکوه این اجلاسیه گفت: این رویداد مهم فرهنگی در راستای تحقق فرمایشات رهبر کبیر انقلاب و زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا خصوصا شهدای عظیم شان پیشمرگان مسلمان در شهرستان مهاباد برگزار خواهد شد.

قبادی در این باره افزود: در این همایش بین المللی  پذیرای بیش از ۶۰۰ میهمان از داخل و خارج از کشور خواهیم بود و  پیش بینی میشود ۱۵۰۰نفر  در این مراسم حضور پیدا کنند.

وی با تاکید بر پوشش رسانه ای و فضاسازی در رسانه های محلی شهرستان گفت: از اصحاب رسانه انتظار میرود به صورت ویژه تولید محتوا در راستای شناساندن این برنامه و پوشش خبری آن را در دستور کار قرار دهند و عملکرد آبرومندی در حد حیثیت شهرستان داشته باشند و در همین راستا دبیر اجرای که فرمانداری این وظیفه خطیر بر عهده گرفته است یک فرد مشخص برای جلوگیری از سردرگمی و متفرق شدن به عنوان رابط رسانه ای برگزیند.

قبادی در ادامه افزود: هر کدام از رسانه ها بر اساس ظرفیتی که دارند اقدام به تولید پیش خبر و گزارشات مربوط به این رویداد مهم فرهنگی که در سطح بین المللی و ملی بازتاب های قابل توجهی خواهد داشت نمایند و صرفا به انتشار اخبار در روز برگزاری اجلاسیه ننمایند.

مسئول روابط عمومی و مدیر دفتر مدیریت صداو سیمای مهاباد با اشاره بر اهمیت نقش روحانیون و ماموستاهای دینی در سطح شهرستان به اصحاب رسانه مهاباد پیشنهاد کرد که از ظرفیت تاثیرگذار این چهره ها در سوق دادن مردم به شرکت در اجلاس استفاده شود.

قبادی افزود: چنین همایشاتی در سطح بین المللی در مرکز استان ها برگزار خواهد شد اما دلیل انتخاب مهاباد برای برگزاری به عنوان محل برگزاری اجلاس پیشمرگان مسلمان کرد، فرهنگ بسیار غنی و بالای مردم مهاباد است،

مهاباد شهری است فرهنگی و قطعا پتانسیل های صدا وسیما و نقش آن

در بخش دیگری از این جلسه مدیر روابط عمومی فرمانداری مهاباد با ارئه گزارشی از عملکرد فرمانداری مهاباد در اجرای هرچه با شکوه این اجلاس گفت:  نامه نگاری ها مربوط به اجلاس و اقدامات لازم در خصوص نصب بنر و تبلیغ در تابلوهای سطح صورت گرفته است و برای شرکت کنندگانی که از شهرهای استان و خارج از آن مهمان ما هستند شرایط اسکان و ملزومات پذیرایی در نظر گرفته شده است .

وی با تاکید بر هماهنگی اصحاب رسانه شهرستان برای صدور و دریافت کارت خبرنگاری ویژه شرکت در این اجلاس تاکید کرد خبرنگارانی که فاقد کارت خبرنگاری و عکاسی مخصوص این برنامه باشند از پوشش خبری اجلاس محروم خواهند بود.

پس از ذهابی مسئول واحد فرهنگی سپاه مهاباد در سخنانی از برگزاری ۳ جلسه هماهنگی و اطلاع رسانی با موضوع اجلاس پیشمرگان مسلمان کرد در سطح شهرستان خبر داد و افزود: ما در راستای برگزای این همایش اقدام به تولید و پخش تیزر های تبلیغاتی ، زیرنویس های تبلیغاتی ، مصاحبه های خبری ، مستند و همچنین پخش زنده تلویزنی از آنتن سراسری خواهیم کرد از کلیپ های صداوسیما و شهرستان استفاده خواهد شد.

ابراهیمی با اشاره به برنامه های جانبی در حاشیه این اجلاس نیز گفت: نمایشگاهی از تولیدات سنتی و صنایع دستی با همکاری اداره میراث فرهنگی و گردشگری در سالن مجاور برگزاری همایش برزای بازدید عموم برپا خواهد شد.

وی از اجرای گروه سرود ۳۰ الی ۴۰ نفره با لباس یک دست به دو زبان کردی و فارسی با موضوع شهدای مسلمان کرد و عشایر با همکاری صدا و سیما ترتیب داده شده است خبر داد و افزود: از یک قاری بین المللی منطقه که در حضور  مقام معظم رهبری هم تلاوت داشته اند برای شروع برنامه دعوت شده و اجلاس میزبان یکی از شخصیت های برجسته کشور به عنوان سخنران خواهد بود.

مسئول واحد فرهنگی اجتماعی سپاه مهاباد در پایان با اشاره به نقش مهم پیشمرگان مسلمان کُرد در برپایی امنیت پایدار در منطقه گفت: شهدای پیشمرگ مسلمان نسبت به شهدای دیگر حقیقتا مظلوم واقع شده اند، از تمامی حوزه های فرهنگی انتظار میرود به صورت رایگان اقدام به تبلیغات محیطی کنند.

اجلاس شهدای پیشمرگان مسلمان کُرد و عشایر روز چهارشنبه دهم آبان ماه جاری در تالار وحدت شهرستان مهاباد برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/ 

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۳۴۳۳۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست اعضای ستاد شورای اطلاع رسانی استان با دستورکار تبیین شعار سال

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • تشکیل اولین جلسه کارگروه مدیریت پسماند مهاباد در سال جاری
  • رونمایی از بزرگ‌ترین مسئله ایران و جهان که از فقر هم وحشتناک تر است
  • مزایای بیمه اجتماعی روستاییان و عشایر اطلاع رسانی شود
  • سیدحسین در دادسرا فرهنگ و رسانه
  • تشکیل کمیته اقتصادی با تمرکز بر درآمدزایی غیرشهریه‌ای استان تهران
  • حضور حسین حسینی در دادسرای فرهنگ و رسانه با شکایت فراجا
  • تشکیل جلسه بررسی روند نگهداری از تاسیسات آب و فاضلاب در شهرستان ارومیه
  • نشست اعضای ستاد شورای اطلاع رسانی استان با دستورکار تبیین شعار سال
  • کنعانی: ایران حتما در اجلاس آتی سازمان همکاری اسلامی شرکت خواهد کرد/ «سطح حضور» در بازه زمانی نزدیک به اجلاس اطلاع‌رسانی می‌شود + فیلم
  • نشست اعضای شورای اطلاع رسانی استان با دستور کار تبیین شعار سال