Web Analytics Made Easy - Statcounter

امام جمعه الوند گفت:ویزا باید باشد ولی با ارزان ترین قیمت و بنده با این گرانی مخالف هستم و این باعث می شود این شور حسینی که در اربعین وجود دارد کم شود و اگر ویزا ارزان تر می شد این تعداد جمیعت که برای زیارت می روند به سه برابر می رسید .

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  پایگاه خبری تحلیلی ندای البرز حجت السلام طهماسبی امام جمعه شهر الوند ظهر امروز در مورد حرکت عظیم پیاده روی اربعین اظهار کرد: پیاده روی اربعین حرکت بسیار عظیم برای گسترش اسلام است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود : در پیاده روی اربعین ملت های مختلفی و از مذاهب مختلف حضور پیدا می کنند آثار خوبی برای صدور انقلاب اسلامی و وحدت بین مسلمین است .
این مسئول ادامه داد : پیاده روی اربعین یک خیزش عظیم و انقلابی دیگری است برای ادامه دادن راه خونین حسین ابن علی (ع) است .
طهماسبی تبیین کرد: پیاده روی اربعین چند مفهوم دارد، یکی از مفاهیم پیاده روی اربعین این است که یا حسین ما راهت را ادامه می دهیم، همانطور که زینب (س) در اربعین آمد و راهت را ادامه داد و ما همچون زینب کبری راهت را ادامه خواهیم داد .
وی پاسخ به این سوال که تاثیر اربعین در صدور انقلاب چیست افزود : همانطور که کنگره عظیم حج برای صدور نظام و وحدت مسلمین استفاده می شود ولی در اربعین چیزی بالاتر از این را معتقد هستم چون در اربعین بیشتر شیعه ها حضور دارند و این باعث می شود یک همایش جهانی شیعی اهل بیت شکل بگیرد.
وی ابراز کرد: ترامپ ۸۰ درصد ترسش از شکل گیری این اجماع ها است تمام تحریم ها و بالا پایین پریدن های ترامپ برای شکل نگرفتن این اجماع عظیم است .
امام جمعه شهر الوند در این گفت و گو تشریح کرد: :حرکت عظیم اربعین چند تاثیر دارد : ایجاد وحت بین مسلیمن جهان و به ویژه شیعیان و دومین تاثیر حرکت عظیم اربعین انقلاب دیگر در دنباله انقلاب کربلا برای مبارزه با ظلم وستم و دیگر تاثیر این حرکت باعث صدور انقلاب اسلامی و باعث کمتر شدن ایران هراسی در بین ملت ها است .
طهماسبی یکی از آسیب های حرکت عظیم اربعین را گران کردن ویزا دانست و افزود : من با ویزا موافقم، ویزا باعث می شود که هر کسی نتواند به راحتی از کشور خارج شود ، شاید کسی میلیاردها از این مملکت دزدیده است و از این فرصت استفاده می کند و به نام اربعین از مملت خارج می شود .
وی در پایان این گفت و گو افزود : ویزا باید باشد ولی با ارزان ترین قیمت و بنده با این گرانی مخالف هستم و این باعث می شود این شور حسینی که در اربعین وجود دارد کم شود و اگر ویزا ارزان تر می شد این تعداد جمیعت که برای زیارت می روند به سه برابر می رسید .
امام جمعه الوند گفت: ویزا باعث می شود که تروریسم ها به آسانی وارد کشور نشود، ویزا برای امنیت ماست تا هرکس به راحتی وارد کشور عزیزمان نشود . مسئولین می توانستند با مسئولین کشور عراق صحبت کنند و قیمت روادید را به حداقل برسانند.

 

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۳۴۳۵۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصادف مرگبار سواری پژو پارس سوخت بر

 ابوذر شیخی پور گفت: امروز یک فقره تصادف در بزرگراه خلیج فارس حوالی روستای جهاد آباد رخ داد که بلافاصله عوامل پلیس در محل حاضر شدند.

وی بیان کرد: این خودرو به مقصد پِنگ میاندران (زهکلوت) در حال حرکت بوده که از مسیر حرکت خود خارج و پس از بجای گذاشتن ۱۴۸ متر آثار کشیدگی لاستیک واژگون می‌گردد و در اثر این تصادف متاسفانه راننده خودرو در دم فوت می‌کند.

شیخی پور عنوان کرد: تردد خودرو‌های شوتی در چند سال اخیر حوادث تلخی را رقم زده است و جولان این خودرو‌ها به یکی از چالش‌های جدی تبدیل شده است هر چند نظارت‌های پلیس برای برخورد و توقیف این خودرو‌ها در جاده‌ها تشدید شده است، اما شوتی سوار‌ها آنچنان بی محابا در جاده‌ها با سرعت‌های جنون آمیز بالای ۱۸۰ کیلومتر رانندگی می‌کنند که جان خودشان که هیچ! جان رانندگان و سرنشینان خودرو‌های عبوری را هم به خطر می‌اندازند.

رئیس پلیس راه عنبرآباد گفت: در سال‌های اخیر تعداد زیادی بر اثر تصادفات خودرو‌های سوخت‌کش در جاده‌ها جان خود را از دست داده اند.

شیخی پور با اشاره به اینکه حمل سوخت قاچاق در داخل اتاق خودرو با مشک، ترفند این افراد است که هزار تا ۲ هزار لیتر سوخت را جاساز می‌کنند افزود: همین کار باعث ایجاد اختلال در تعادل خودرو به ویژه در عارضه‌های هندسی جاده نظیر پیچ و خم‌ها شده و خودرو به‌صورت غیرارادی بی تعادل و از جاده خارج و واژگون می‌شود.

وی بیان کرد: این وضعیت همراه با حرکت تهاجمی و سرعت غیرمجاز و رانندگی تحت استرس زیاد (ناشی از ارتکاب جرم قاچاق کالا و احتمال دستگیری توسط مأموران) شدت حوادث را افزایش می‌دهد که گاهاً باعث انفجار، حریق و افزایش تلفات و خسارات ناشی از تصادف خودرو‌های حامل قاچاق سوخت می‌شوند.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • شیلات و کشاورزی رکورددار افزایش سرمایه‌گذاری در قشم
  • دفاع غرورآفرین جمهوری اسلامی در برابر اسرائیل ابهت پوشالی و مصنوعی آنان را شکست
  • تراز تجاری منطقه آزاد قشم به بیش از ۳۱۳ میلیون دلار رسید
  • تصادف مرگبار سواری پژو پارس سوخت بر
  • حرکت جنجالی بلینگام در پایان ال‌کلاسیکو + عکس
  • راهکار سند تحول برای استفاده حداکثری از فناوری‌های نوین
  • حرکت جنجالی بلینگام در پایان ال‌کلاسیکو (عکس)
  • در سال ۱۴۰۱، ۲۰۸ نفر و در سال ۱۴۰۲ تعداد ۲۸۵ راکب موتورسیکلت فوت شده‌اند 
  • ۴۰۰ زائر کهگیلویه و بویراحمدی به عتبات عالیات اعزام شدند
  • قیمت محصولات سایپا یکشنبه ۲ اردیببهشت ۱۴۰۳؛ حرکت خلاف جهت کوییک و اطلس در بازار