Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سعید شمس کارشناس علوم قرآنی درباره حق فرزندان بر والدین براساس قرآن گفت: مهمترین حقی که فرزندان بر عهده والدین دارند این است که پدر و مادر پشت سر فرزندان دعای خیر بخوانند و همواره از خداوند متعال عاقبت به خیری آنان را بخواهند.

وی افزود: پدر و مادر در کنار این دعای خیر باید از فرزندان راضی باشند و با خشم و غضب به آنان نگاه نکنند چون آنان نعمت خداوند هستند و بر عهده پدر و مادر حقوقی وجود دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این کارشناس علوم قرآنی درباره اطاعت فرزندان از والدین اظهار کرد: در قرآن آمده است که حتی اگر پدر و مادر مانع انجام امور مستحب یا زیارت امام حسین (ع) شوند فرزند موظف به عمل به امر آنهاست.

شمس خاطر نشان کرد: تنها جایی که ضرورت ندارد از پدرو مادر اطاعت شود و فرزند باید به مسیر خود ادامه دهد در مواقعی است که والدین از او بخواهند که شرک بورزد ، گناه کند و از فرمان خدا سرپیچی کند،چون حق خداوند مطرح است و این حق بالاتر از سایر حقوق و در اولویت است.

منبع:میزان

انتهای پیام/

 

مهمترین حقی که فرزندان بر عهده والدین دارند

 

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۳۴۴۰۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مادر شهیدان «فرشیدفر» به فرزندان شهیدش پیوست

حاجیه‌خانم «تاج دولت کمار» مادر شهیدان والامقام «هادی و حمیدرضا فرشیدفر» از استان البرز به فرزندان شهیدش پیوست.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از البرز، حاجیه‌خانم «تاج دولت کمار» مادر گرامی شهیدان والامقام «هادی و حمیدرضا فرشیدفر»، شامگاه _شنبه بیست‌وپنجم فروردین_ پس از سال‌ها فراق از فرزندان شهیدش دعوت حق را لبیک و آسمانی شد.

پیکر این مادر والامقام امروز _یکشنبه بیست‌وششم فروردین_ تشییع و در گلزار شهدای امام‌زاده محمد (ع) کرج، در جوار فرزندان شهیدش به خاک سپرده شد.

همچنین مراسم بزرگداشت این مادر شهید نیز بعد از ظهر امروز از ساعت ۱۵:۳۰ تا ۱۷:۳۰ در مسجد حضرت ابوالفضل (ع) واقع در باغستان غربی برگزار می‌شود.

شهید «هادی فرشیدفر» متولد بیست و دوم مردادماه سال ۱۳۴۳، بیست و دوم فروردین سال ۱۳۶۲ در عملیات والفجر ۱ در فکه و شهید «حمیدرضا فرشیدفر» متولد هفدهم فروردین سال ۱۳۴۷، شانزدهم آبان سال ۱۳۶۲ در عملیات والفجر ۴ در پنجوین براثر اصابت ترکش به مقام رفیع شهادت نائل آمدند.

کد خبر 744428

دیگر خبرها

  • مادر شهیدان انصاری به فرزندانش پیوست
  • نماز مسیر عبودیت خداوند است
  • فیلم| وداع جانسوز مادر فلسطینی با فرزند شهیدش
  • والدین کنترل‌گر و دردسر عظیم فرزندان
  • بیش از ۹ هزار نیکوکار البرزی به طرح اکرام ایتام و محسنین پیوستند
  • مادر شهیدان والا مقام فرشید فر آسمانی شد
  • مادر شهیدان «فرشیدفر» به فرزندان شهیدش پیوست
  • سالار‌های کوچک؛ دغدغه‌های بزرگ
  • سالارهای کوچک؛ دغدغه‌های بزرگ
  • اهمیت مدیریت استفاده کودکان از تکنولوژی توسط والدین/ آموزش آسیب‌های فضای مجازی به فرزندان