Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-25@16:32:19 GMT

وضعیت هوای کربلا و شهرهای مرزی منتهی به عراق

تاریخ انتشار: ۸ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۳۴۴۵۶۸

وضعیت هوای کربلا و شهرهای مرزی منتهی به عراق

مدیرکل پیش‌بینی و هشدارسریع سازمان هواشناسی وضعیت هوای شهر کربلا و همچنین شهرهای مرزی منتهی به عراق برای دو روز آینده را تشریح کرد.

احد وظیفه در گفت‌وگو با ایسنا، در تشریح وضعیت آب و هوایی مسیر حرکت زائران اربعین به سمت کربلا گفت: آسمان ایلام فردا صاف تا قسمتی ابری گاهی همراه با وزش باد با بیشینه و کمینه دمای 24 و 12 درجه سانتیگراد خواهد بود، این در حالیست که آسمان این استان چهارشنبه دهم آبانماه صاف تا قسمتی ابری گاهی با وزش باد و غبارآلود با بیشینه و کمینه دمای هوای آن نیز 23 و 11 درجه سانتیگراد پیش بینی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی همچنین آسمان کرمانشاه را فردا صاف تا قسمتی ابری، در بعضی ساعات همراه با وزش باد با بیشینه و کمینه دمای 25 و 11 درجه سانتیگراد پیش‌بینی کرد و گفت: آسمان اهواز نیز فردا صاف تا قسمتی ابری همراه با غبار صبحگاهی با بیشینه و کمینه دمای 36 و 19 درجه سانتیگراد خواهد بود.

به گفته مدیر کل پیش‌بینی و هشدارسریع سازمان هواشناسی آسمان کرمانشاه در روز چهارشنبه (دهم آبانماه) صاف تا قسمتی ابری، گاهی با وزش باد و غبار محلی با بیشینه و کمینه دمای هوای 24 و 10 درجه سانتیگراد پیش بینی می‌شود. این در حالیست که آسمان اهواز در این روز ابری و در بعضی ساعات همراه با وزش باد و غبار محلی با بیشینه و کمینه دمای هوای 36 و 19 درجه سانتیگراد پیش بینی شده است.

وظیفه در خصوص وضعیت هوای شهر کربلا طی دو روز آینده نیز گفت: آسمان کربلا در روزهای سه شنبه و چهارشنبه صاف و گاهی با وزش باد پیش بینی می‌شود و بیشینه و کمینه دمای هوای آن نیز طی دو روز آینده به ترتیب 29 و 16 ، 30 و 18 درجه سانتیگراد خواهد بود.

به گفته وی آسمان بصره و کاظمین در روز سه شنبه صاف با وزش باد و گرد و خاک پیش بینی شده و بیشینه و کمینه دمای هوای کاظمین در روز سه شنبه 28 و 15 درجه و آسمان بصره نیز 35 و 18 درجه سانتیگراد خواهد بود. این در حالیست که آسمان این دو شهر در روز چهارشنبه دهم آبانماه صاف همراه با وزش باد خواهد بود و بیشینه و کمینه دمای هوای آسمان بصره 34 و 19 و آسمان کاظمین 29 و 17 درجه سانتیگراد پیش بینی می‌شود.

وی در خصوص وضعیت آب و هوای نجف نیز گفت: آسمان نجف در روز سه شنبه گاهی با وزش باد و غبار صبحگاهی همراه خواهد بود و بیشینه و کمینه دمای هوای آن نیز 30 و 16 درجه سانتیگراد پیش بینی می‌شود، این در حالیست که آسمان این شهر در روز چهارشنبه صاف و با وزش باد پیش بینی شده که بیشینه و کمینه دمای هوای آن 31 و 19 درجه سانتیگراد خواهد بود.

به گفته مدیر کل پیش‌بینی و هشدارسریع سازمان هواشناسی، آسمان شلمچه (خرمشهر) در روز سه شنبه و چهارشنبه صاف تا قسمتی ابری و در بعضی از ساعات با وزش باد و غبار محلی پیش بینی می‌شود که بیشینه و کمینه دمای هوای آن نیز طی دو روز آینده 36 و 23 درجه سانتیگراد خواهد بود.

وظیفه همچنین در خصوص وضعیت هوای «مهران» نیز گفت: آسمان مهران در روز سه شنبه صاف تا قسمتی ابری، گاهی با وزش باد پیش بینی می‌شود که بیشینه و کمینه دمای هوای آن 37 و 23 درجه سانتیگراد خواهد بود. آسمان این شهر در روز چهارشنبه صاف تا قسمتی ابری گاهی با وزش باد و غبارآلود بوده و بیشینه و کمینه دمای هوای آن نیز 37 و 22 درجه سانتیگراد پیش بینی می‌شود.

وی در پایان در خصوص وضعیت آب و هوای قصر شیرین (خسروی) طی دو روز آینده گفت: آسمان قصر شیرین در دو روز آینده صاف تا کمی ابری و گاهی با وزش باد پیش بینی می‌شود. بیشینه و کمینه دمای هوای این شهر نیز طی دو روز آینده به ترتیب 31.17 و 30.14 سانتیگراد خواهد بود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۳۴۴۵۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش تدریجی دمای هوا در همدان

محمدحسن باقری شکیب گفت: بر اساس آخرین خروجی مدل‌های هواشناسی، آسمان بیشتر نقاط استان همدان تا اواسط هفته آینده، صاف تا قسمتی ابری، همراه با وزش باد ملایم پیش بینی می‌شود.

او گفت: در ساعت بعدازظهر سرعت وزش باد در بیشتر نقاط استان افزایش می‌یابد.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان همدان گفت: به طور کلی تا اواسط هفته آینده از فعالیت سامانه بارشی خبری نیست و آسمان استان تا آن زمان پایدار پیش بینی می‌شود.

باقری شکیب گفت: اسدآباد و فامنین با ۲۰ درجه سانتیگراد بالای صفر و بهار، همدان و گل‌تپه با ۲ درجه سانتی‌گراد بالای صفر به ترتیب گرم‌ترین و خنک‌ترین نقاط استان همدان در ۲۴ ساعت گذشته بودند.

او گفت: بیشینه دمای هوای شهر همدان نیز در این مدت ۱۸ درجه سانتیگراد بالای صفر به ثبت رسیده است.

باشگاه خبرنگاران جوان همدان همدان

دیگر خبرها

  • پیش‌بینی وضع آب و هوای استان‌های کشور در ۲۴ ساعت آینده؛ امروز پنجشنبه ۶ اردیبهشت
  • پیش‌بینی آب و هوای اصفهان در ۲۴ ساعت آینده؛ امروز پنجشنبه ۶ اردیبهشت
  • افزایش تدریجی دمای هوا در همدان
  • کاهش دمای هوا در استان
  • پیش‌بینی وضع آب و هوای استان‌های کشور در ۲۴ ساعت آینده؛ امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت
  • پیش‌بینی آب و هوای اصفهان در ۲۴ ساعت آینده؛ امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت
  • روند دمای هوای استان قم تا پایان هفته افزایشی است
  • پیش‌بینی آب و هوای اصفهان در ۲۴ ساعت آینده؛ امروز سه‌شنبه ۴ اردیبهشت
  • پیش‌بینی وضع آب و هوای استان‌های کشور در ۲۴ ساعت آینده؛ امروز سه‌شنبه ۴ اردیبهشت
  • پیش بینی وضعیت هوای تهران برای روز سه شنبه و چهارشنبه / باران و تگرگ در راه است