Web Analytics Made Easy - Statcounter

تهران- ایرنا- یک سازمان غیر دولتی نروژی روز دوشنبه در گزارشی فاش کرد، بخشی از جایزه نوبل صلح را سازندگان تسلیحات اتمی تامین می کنند.

به گزارش پایگاه اینترنتی روزنامه فرانسوی لیبراسیون، این سازمان غیر دولتی بنیاد نوبل را متهم کرد که بخشی از این بنیاد توسط برخی سازندگان تسلیحات اتمی تامین مالی می شود .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


بعد از افشای این موضوع، بنیاد نوبل روز جمعه 27 اکتبر ضمن قبول این موضوع، وعده داد که کمک های مالی شرکت های سازندگان تسلیحات اتمی به این بنیاد بزودی متوقف می شود.
سازمان غیر دولتی نروژی 'فوتور' اعلام کرد که تنها یک شرکت سازنده تسلیحات اتمی حدود 9 میلیون کرون (925 هزار یورو) در بخش هایی از بنیاد نوبل سرمایه گذاری کرده است.
به گزارش ایرنا، افشای این خبر در حالیست که جایزه نوبل صلح ۲۰۱۷ به یک کمپین محو سلاح‌های هسته‌ای رسید.
یک دهه فعالیت این سازمان غیردولتی برای جهانی عاری از سلاح‌های هسته‌ای موجب گزینش کمیته نوبل شده است.
اروپام**9041**1908
مترجم: منوچهر جعفری ** ناشر : افشار دارابی

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۳۴۴۶۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار پلیس فتا در رابطه با پیامک‌های طرح فجرانه کالابرگ الکترونیکی و ابلاغ دولتی

جام جم آنلاین اصفهان؛ سرهنگ سید مصطفی مرتضوی در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس گفت: شيادان سايبري با ترفند ارسال پيام‌هاي جعلي حاوي لينک‌هاي آلوده با عنوان واريز طرح فجرانه کالابرگ الکترونيکي افراد را ترغیب به باز کردن لینک های آلوده به بدافزار کرده و با نصب بدافزاری با عنوان " کالا برگ " روی گوشی قربانی ، با ایجاد دسترسی غیر مجاز به اطلاعات قربانی ، اقدام به بردارشت غیر مجاز از حساب های افراد می نمایند. این مقام مسئول افزود: از باز کردن لینک‌های ارسالی که به صورت پیامک یا پیام در بستر شبکه‌های اجتماعی و منابع نامعتبر که از سوی افراد ناشناس یا دوستان و آشنایان با مضامین طرح‌های ابلاغی از سوی دولت ارسال می‌شود، خودداری نموده و اخبار موثق را تنها از طریق سایت‌های و رسانه‌های معتبر پیگیری کنند. این مقام انتظامی در خصوص اینکه اگر فردی بر روی لینک ناشناس کلیک کرد و وارد آن شد چه کاری باید انجام دهد ، گفت: ابتدا اینترنت گوشی خود را خاموش کرده ، گوشی را در حالت هواپیما قرار داده و با یافتن بدافزار نصب شده روی گوشی ، سریعا بد افزار مورد نظر را حذف و اگر اطلاعات کارت و یا حساب بانکی خود را در سیر مراحل قبلی وارد نموده اید و یا در اختیار قرار داده اید ، به سرعت نسبت به مسدود کردن کارت یا حساب بانکی خود از طریق تماس با پشتیبان بانک ، مراجعه حضوری به بانک و یا از طریق دستگاه خود پرداز اقدام و موضوع را با شماره گیری تلفن فوریت های سایبری پلیس فتا 096380 اطلاع رسانی نماید. رئیس پلیس فتا استان اصفهان در آخر بیان داشت: هموطنان بدون داشتن سواد رسانه‌اي در فضاي مجازي، فريب اخبار و محتواهاي جعلي را مي‌خورند و ممکن است نقش مؤثري در تغيير مسير زندگي آنها داشته باشد؛ لذا مي‌بايست اخبار را ازرسانه‌هاي معتبرملی وبه ویژه سایت پلیس فتا به نشانی www.cyberpolice.gov.ir دنبال کنند تا دچار اين‌گونه مشکلات نشوند.

/* هاجر مقضی خبرنگار جام جم آنلاین

دیگر خبرها

  • هشدار پلیس فتا در رابطه با پیامک‌های طرح فجرانه کالابرگ الکترونیکی و ابلاغ دولتی
  • ادعای گروسی درباره فاصله ایران تا دستیابی به یک بمب اتمی | حمله به تاسیسات هسته‌ای امری، مطلقا، ممنوع است
  • واریز بخشی از مطالبات مراکز درمانی طرف قرارداد تامین‌ اجتماعی
  • گروسی: به زودی به ایران سفر می‌کنم
  • جهادگر اردبیلی عنوان برگزیده آیین جایزه نوبل ایرانی را کسب کرد
  • نگاه استان به پروژه‌های درمانی و سلامتی قزوین ویژه است
  • مقام اوکراینی: ایرانی‌‌ها از ما درس بگیرند و اشتباه‌مان را تکرار نکنند!
  • جهادگر اردبیلی «جایزه البرز» در سال ۱۴۰۳ را کسب کرد
  • تامین امنیت کشور در حوزه غذا
  • شرط ناتو برای ارسال تسلیحات جدید به کی‌یف!