Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شریان»
2024-03-19@02:12:35 GMT

پهلوان نامی کشتی ایران درگذشت

تاریخ انتشار: ۸ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۳۴۴۶۵۱

پهلوان نامی کشتی ایران درگذشت

پهلوان ایران و دارنده مدال‌های طلای جهان و بازی‌های آسیایی و سرمربی تیم ملی کشتی آزاد ایران پس از ماه‌ها بیماری دارفانی را وداع گفت.

به گزارش شریان نیوز،پهلوان عباس زندی، دارنده مدال طلای جهان در سال ۱۹۵۴، طلای بازی‌های آسیایی در سال ۱۹۵۸ و سرمربی تیم‌ ‌ملی کشتی آزاد ایران در  المپیک‌های ۱۹۶۴ توکیو و ۱۹۶۸ مکزیکوسیتی صبح امروز (دوشنبه) پس از ماه‌ها بیماری جان به جان آفرین تسلیم کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علی زندی فرزند پهلوان عباس زندی در گفت‌وگو با ایسنا، با اعلام این خبر، اظهار کرد: پدرم ساعت ۷:۳۰ صبح امروز در منزل دچار افت فشار شد و جان به جان آفرین تسلیم کرد.

وی درباره زمان مراسم تشییع آن مرحوم، گفت‌: قرار است فردا (سه‌شنبه) ساعت ۹ صبح مراسم از ورزشگاه شیرودی به سمت بهشت زهرا (س) برگزار شود.

پهلوان عباس زندی، قهرمان چهار دوره کشور متولد ۱۳ خرداد ماه ۱۳۰۹ بود. وی با ۱۹ سال سن در سال ۱۳۲۸ برای نخستین بار عنوان پهلوانی ایران را به دست آورد و موفق شد جوان‌ترین پهلوان‌ ایران لقب بگیرد.

منبع: شریان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shariyan.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شریان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۳۴۴۶۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

علیرضا دبیر حکم محکومیت قطعی عباس جدیدی را گرفت

با تأیید دادگاه تجدید نظر، حکم محکومیت قهرمان پیشین کشتی جهان و عنوان‌دار المپیک در پی شکایت رئیس فدراسیون کشتی، قطعی شد.

قهرمان پیشین کشتی جهان و دارنده مدال نقره المپیک ۱۹۹۶ آتلانتا نسبت به علیرضا دبیر و اقداماتش، در فضای مجازی واکنش‌هایی نشان داده بود که همین امر شکایت رئیس فدراسیون کشتی را به همراه داشت.

در پی شکایت دبیر مبنی بر توهین و نشر اکاذیب رایانه‌ای؛ دادگاه مجموع رفتار ارتکابی را با بزه توهین مطابق دانسته و عباس جدیدی را به پرداخت ۲۰۰ میلیون ریال جزای نقدی در حق صندوق دولت و حذف تمام محتوای مجرمانه از صفحه اینستاگرام محکوم کرد.

با اعتراض عباس جدیدی به این رأی، پرونده به دادگاه تجدیدنظر رفت که رأی قبلی قطعی و قابل اجرا شد.

پس از درگذشت برادر عباس جدیدی، رئیس فدراسیون کشتی نیز در مراسم ترحیم مرحوم علیرضا جدیدی شرکت کرده بود.

منبع: تسنیم

tags # کشتی سایر اخبار از حمام در خون دختران باکره تا خوردن خون کودک؛ آیا انسان راه غلبه بر مرگ را پیدا می‌کند؟ (عکس) جانور عجیبی که آنقدر رابطه جنسی برقرار می‌کند تا بمیرد! تجربه نزدیک به مرگ چیست و چه حسی دارد؟ مغز انسان چند ثانیه پس از جدا شدن سر از بدن زنده می‌ماند؟

دیگر خبرها

  • محکومیت عباس جدیدی با شکایت دبیر تایید شد
  • محکومیت عباس جدیدی با شکایت دبیر قطعی شد
  • تایید محکومیت عباس جدیدی پس از شکایت علیرضا دبیر /اتهام: توهین به رییس فدراسیون کشتی
  • تایید محکومیت عباس جدیدی پس از شکایت دبیر
  • تایید محکومیت عباس جدیدی پس از شکایت علیرضا دبیر
  • حکم قضایی علیرضا دبیر علیه عباس جدیدی
  • علیرضا دبیر حکم محکومیت قطعی عباس جدیدی را گرفت
  • علیرضا دبیر حکم محکومیت قطعی عباس جدیدی را گرفت + جزئیات شکایت
  • دبیر حکم محکومیت قطعی جدیدی را گرفت
  • درد و بلای رسول خادم و هادی چوپان بخورد توی سر گولاخ های پاچه خار اصحاب قدرت