Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری صدا و سیما»
2024-03-19@07:15:24 GMT

یادواره 94 شهید سرافراز پلدشت + فیلم

تاریخ انتشار: ۸ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۳۴۵۹۸۴

یادواره 94 شهید سرافراز پلدشت + فیلم

‍‍‍‍‍‍

در مراسمی یاد و خاطره 94 شهید سرافراز شهرستان پلدشت گرامی داشته شد.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز آذربایجان غربی، سرهنگ داوری فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه پلدشت گفت: در استانه برگزاری کنگره 12 هزار شهید  آذربایجان غربی، یادواره 94 شهید سرافراز شهرستان پلدشت نیز به منظور ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در شهر نازک علیای شهرستان پلدشت برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

حجت الاسلام سرایی مسئول نمایندگی ولی فغقیه در سپاه شهدای استان  سخنران این مراسم معنوی بود.

او گفت: اگر امروز یاد و نام شهدا زنده است،  مسبب آن رشادت ها، جانفشانی ها و فداکاریهای آنان در دوران هشت سال دفاع مقدس بود که با خون خود ضامن بقای نظام جمهوری اسلامی ایران شدند.

حجت الاسلام سرایی در ادامه به لفاظی های اخیر رییس جمهور امریکا در مورد سپاه نیز پرداخت و گفت: امروز اقتدار سپاه، تبعیت سپاه از ولایت فقیه، روحیه فداکاری و مقاومت و الگوگیری کشورها از تفکر سپاه باعث وحشت استکبار از این نیروی مردمی و ظلم ستیز شده است.

 

 

دانلود

 

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۳۴۵۹۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری جلسه ستاد مدیریت بحران شهرستان پلدشت 

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  ششمین جلسه ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران شهرستان پلدشت در سال ۱۴۰۲ در محل فرمانداری برگزار شد.   محمد اکبرزاده کهریزی فرماندار و رییس ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران شهرستان پلدشت با بیان اینکه حسب اعلام اداره کل هواشناسی اوج بارش‌ها را در روز‌های سه شنبه، چهارشنبه و پنج شنبه شاهد خواهیم بود، گفت: در همین راستا نیز با توجه به اینکه برابر پیش‌بینی‌های صورت گرفته وقوع آب گرفتگی معابر و وقوع سیلاب و ... متصور است، لذا لازم است دستگاه امدادی و خدماتی هماهنگی‌های لازم برای اتخاذ تمهیدات لازم و ارتقا آمادگی برای مواجهه با بارش‌های پیش بینی شده را معمول نمایند.

دیگر خبرها

  • امام جمعه تبریز: تکریم شهدا وظیفه ملی و انسانی است
  • اهدای ۳۱ سری جهیزیه به نو عروسان پلدشت
  • گرامیداشت یاد و خاطره ۷۰ شهید لیلان
  • برگزاری جلسه ستاد مدیریت بحران شهرستان پلدشت 
  • برگزاری یادواره شهدای یخدان
  • محفلی به نام و یاد شهدا در میبد
  • برگزاری ۱۰۰ یادواره شهدا در شهرستان تویسرکان
  • برگزاری مراسم یادواره خانگی شهید نوروز شیردل در خوی + تصاویر
  • یادواره شهید باکری و ۸۵۰ شهید شهرستان میاندوآب
  • توزیع بسته معیشتی بین خانواده های زندانیان جرایم غیرعمد در پلدشت