Web Analytics Made Easy - Statcounter

Loading the player... دریافت فیلمدانلود با کیفیت 360دانلود با کیفیت 480دانلود با کیفیت 720دانلود با کیفیت 1024 خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

با توجه با اینکه در این روزها، شبیه شدن به افراد معروف، مورد توجه رسانه ها قرار گرفته است و در چند وقت اخیر هم پس از آنکه بدل ایرانی لیونل مسی (۱)، با بی توجهی این ستاره فوتبالی مواجه شده است، واکنش های مختلفی به این اتفاق انجام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در یکی از این واکنش ها، سروش رضایی با نگاهی طنز در قالب یک انیمیشن با توجه به شباهت حسام نواب صفری به الویس پرسلی (۲) خواننده و هنرپیشه ی مطرح آمریکایی، از تکیه کلام های او برای نصیحت به رضا پرستش استفاده کرده است.

پانوشت ۱:

پس از انتشار عکس‌های رضا پرستش و شباهت زیاد او به لیونل مسی، رسانه های آرژانتینی و آمریکای جنوبی نیز به این موضوع پرداختند. روزنامه اوله نوشت:  اگر در خیابان‌های تهران راه بروید، می‌توانید بدل مسی را ببنید. او رضا پرستش نام دارد و توانسته از است از این شباهت بهره ببرد و خود را مشهور کند تا جایی که مردم از او درخواست سلفی کنند.

روزنامه Bola vip نوشت: دوقلو گمشده مسی در ایران حضور دارد. رضا پرستش شباهت زیادی به ستاره بارسلونا و جهان دارد. به همین خاطر او شهرت زیادی پیدا کرده است.

سایت la opnion از پرستش به عنوان بدل مسی یاد کرد و روزنامه entrelineas نوشت: باورنکردنی است، بدل مسی در ایران زندگی می‌کند!

سایت infobae نیز به این موضوع پرداخت و نوشت: پسری که ابتدا در نانوایی کار می‌کرد، اکنون به علت شباهت بالایش به مسی مشهور شده است. او مدل موهایش همچون مسی است و ریش خود را مانند مسی رنگ کرده است و با پیراهن تیم ملی فوتبال آرژانتین در خیابان های تهران راه می‌رود و مردم با او سلفی می‌گیرند.

پانوشت ۲:

شباهت حسام نواب صفوی به خواننده آمریکایی الویس پریسلی خواننده ای است که اسطوره بسیاری از آمریکایی هاست. او در دوران شکوفا شدن موسیقی سبک راک اند رول به ویژه در نیمه دوم دهه ۱۹۵۰ بر آن حکمرانی می‌کرد، چنانکه به «سلطان راک اند رول» مشهور شد. اما شباعت بسیار او به یکی از بازیگران سینمای ایران هم قابل توجه است،

شباهتی که البته این بازیگر با انتخاب لباس ها و مدل موهایش اصرار دارد بر آن تاکید بورزد.فارغ از اینکه فیزیک صورت حسام نواب صفوی شباهت های غیر قابل انکاری با الویس پریسلی دارد باید گفت که اصرار او در شبیه تر شدنش به این خواننده معروف مشهود است. از نوع لباس پوشیدنش و البته آرایش موهای او گرفته تا حتی عکس های بسیاری که او با مجسمه الویس پریسلی و البته بر سر مزار این خواننده در فضای مجازی منتشر شده است.

پارس فوتبال شما را به تماشای این کلیپ دعوت می کند.

خبر خوش برای کاربران پارس فوتبال: مشاهده هرگونه محتوایی اعم از خبر ، عکس و ویدئو برای کاربران پارس فوتبال نیم بها خواهد بود.

در اینجا در این باره بیشتر بخوانید.

منبع: پارس فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۳۴۶۳۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرصت درخشش برای ستاره جوان با محرومیت سروش

به گزارش "ورزش سه"، آخرین خرید زمستانی پرسپولیس محمد خدابنده‌لو بود. پرسپولیس با پرداخت رضایت‌نامه به مس رفسنجان این بازیکن جوان را به خدمت گرفت تا جای خالی میلاد سرلک را در خط هافبک پر کند.

خدابنده‌لو به جز بازی جام حذفی برابر نفت و گاز گچساران در سایر بازی‌ها به عنوان یار تعویضی وارد زمین مسابقه شده بود.

حالا محرومیت سروش رفیعی در دیدار برابر پیکان موجب شد خدابنده‌لو در ترکیب ثابت قرار بگیرد و فرصت درخشش با شماره ۲۷ پرسپولیس را داشته باشد.

او با توجه به توانمندی‌های فنی‌اش می‌تواند در نقش یک بازی‌ساز در خط هافبک عمل کند و کمک کند تا وینگرهای پرسپولیس بیشتر به عمق بزنند.

دیگر خبرها

  • شباهت‌های عید نوروز با ماه مبارک رمضان + فیلم
  • هیچ خیری از انسان صادر نمی شود مگر با لطف اهل بیت(ع)
  • سارا سالار کیست و چرا پست جنجالی او درباره «سروش صحت» همه را شوکه کرد؟
  • چرا همسر «سروش صحت» همه را شوکه کرد؟
  • جنجال دوباره صداوسیما در برنامه زنده؛ پخش آهنگ «هیچکس»
  • پست خاص سروش: آمدم، دیدم و فتح کردم!
  • فرصت درخشش برای ستاره جوان با محرومیت سروش
  • شباهت علی نصیریان بازیگر و پسرانش (عکس)
  • زندگی با آیه‌های نورانی | کلیپ‌های ویژه طرح مسطورا برای نوجوانان
  • احتمال جدایی سروش صحت و همسرش (+عکس)