Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-19@12:37:25 GMT

خوابگاه دانش آموزان طعمه حريق شد

تاریخ انتشار: ۸ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۳۴۶۵۲۴

خوابگاه دانش آموزان طعمه حريق شد

خبرگزاري آريا - شهرستان خمير با جمعيت دانش‌آموزي 12 هزارنفري خود داراي مدارس تخريبي زيادي است که اين امر خود گوياي خطرات احتمالي متصور ديگر نيز هست.
به گزارش سرويس حوادث جام نيـوز، خوابگاه دانش‌آموزي يک مدرسه شبانه‌روزي پسرانه روستاي کرويه بندرخمير طعمه آتش شد.
در اين مدرسه 70 دانش‌آموز پسر متوسطه اول مشغول تحصيل‌اند که 40 نفر آنها از روستاهاي اطراف هستند و در خوابگاه به سر مي‌برند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


اين اتفاق که معلمان مدرسه احتمال بروز آن را کابل‌هاي برق مي‌دانند با سرعت عمل خوب آتش‌نشاني رويدر و همکاري عوامل مدرسه در زمان کمي مهار شد و به غير از خسارت فيزيکي آسيبي براي دانش‌آموزان نداشته است.
هر چند اين حادثه با مديريت کارکنان مدرسه و حضور مستقيم رئيس آموزش‌ و پرورش بندرخمير و پيگيري مسائل از نزديک، ختم به خير شد، اما نکته قابل‌توجه اين است که مدارس نيازمند ايمني بيش‌ از پيش هستند و بايد نسبت به مواردي از قبيل اردوهاي دانش‌آموزي، بوفه‌هاي مدارس، آب‌سردکن و خطر برق گرفتي و ... در آموزشگاه‌هاي هرمزگان اهتمام جدي‌تري در پيش‌گرفته شود، چرا که هر از چند مدت شاهد نشر چنين اخباري از گوشه و کنار هستيم.
بسياري از مدارس هرمزگان فاقد بيمه برابر در حوادث هستند که اين امر نيز در نوع خود معظي غيرقابل جبران را در صورت بروز مشکلات مي‌تواند رقم بزند.
شهرستان خمير با جمعيت دانش‌آموزي 12 هزارنفري خود داراي مدارس تخريبي زيادي است که اين امر خود گوياي خطرات احتمالي متصور ديگر نيز هست.
باشگاه خبرنگاران

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۳۴۶۵۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساختمان تاریخی بورس اوراق بهادار دانمارک طعمه حریق شد

به گزارش خبرنگار مهر به نقل از فایننشال تایمز، این ساختمان که در پاییز ۱۶۲۴ به عنوان یک مرکز تجارت کالا افتتاح شد و تا سال ۱۹۷۴ خانه بورس اوراق بهادار پایتخت دانمارک بود، روز سه‌شنبه آتش گرفت و مناره نمادین دم اژدها آن در عرض چند ساعت فرو ریخت.

یاکوب انگل اشمیت، وزیر فرهنگ دانمارک در پستی در X نوشت: ۴۰۰ سال میراث فرهنگی دانمارک در آتش است.

علت آتش سوزی هنوز مشخص نشده است. این ساختمان با داربست و روکش فلزی برای بازسازی قبل از جشن‌های ۴۰۰ سالگی آن پوشانده شده بود.

آتش سوزی بعد از ظهر سه شنبه هنوز خاموش نشده و آتش نشانان برای مهار آتش از بندر کپنهاگ آب برمی دارند. آتش نشانان گفتند که انتظار دارند عملیات تا شب طول بکشد که تا حد زیادی به دلیل مقدار زیاد چوب استفاده شده در ساختمان است.

این ساختمان که ساختنش بیش از دو دهه طول کشید و در سال ۱۶۴۰ تکمیل شد، در مجاورت کاخ کریستینزبورگ، خانه پارلمان دانمارک و دفتر نخست وزیری قرار دارد.

این ساختمان بورس که در اسکله کپنهاگ واقع شده است، در ابتدا پس از ساخت به دستور پادشاه کریستین چهارم برای کمک به توسعه تجارت در کشورهای اسکاندیناوی پس از دو جنگ بزرگ با اتحادیه هانسی، خانه ده‌ها غرفه بازار بوده است.

در قرن نوزدهم به خانه بورس اوراق بهادار تبدیل شد. این ساختمان که به سبک رنسانس هلندی ساخته شده است متعلق به اتاق بازرگانی دانمارک است و به عنوان محل برگزاری کنفرانس استفاده می‌شود.

کد خبر 6080164

دیگر خبرها

  • مدارس ما و مدارس آن‌ها
  • کرمان قهرمان مسابقات والیبال دانش آموزان استان کرمان شد
  • شروع طرح ماهر هلال‌ احمر در مدارس استان مرکزی
  • صدور مجوز راه‌اندازی مدارس سمپاد عشایری در ۳ استان
  • راه‌اندازی مدارس سمپاد عشایری در ۳ استان کشور
  • مجوز راه‌اندازی مدارس سمپاد عشایری در سه استان کشور صادر شد
  • معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش: مجوز راه‌اندازی مدارس سمپاد عشایری در سه استان صادر شد
  • راه‌اندازی مدارس سمپاد عشایری در سه استان کشور
  • آغاز طرح ملی مهارت آموزی رشته‌های ورزشی در مدارس شهرستان گناوه
  • ساختمان تاریخی بورس اوراق بهادار دانمارک طعمه حریق شد