Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - مديران لاليگا تمام تلاش خود را براي محروم کردن پاري سن ژرمن از ليگ قهرمانان به علت حمايت هاي دولت قطر انجام مي دهند.
به گزارش "ورزش سه"، لاليگا نمي خواهد پاريس سن ژرمن در ليگ قهرمانان سال جاري شرکت کند و اخباري شنيده شده که خاوير تباس در ماه آگست شکايت خود را به يوفا نيز ارائه کرده است که نشان مي دهد که تيم پاري سن ژرمن از سوي دولت قطر تامين مي شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


بعد از انتقال 222 ميليون يورويي نيمار به پاريس در اسپانيا در تابستان امسال که لقب گران ترين انتقال تمام ادوار فوتبال را از آن خود کرد، در اسپانيا دل خوشي از باشگاه متمول فرانسوي وجود ندارد و نشريه اکيپ امروز گزارشي در مورد شکايت لاليگا به يوفا در خصوص تخلفات باشگاه پاري سن ژرمن منتشر کرده است.

در اين گزارش خاوير تباس رئيس لاليگا ادعا کرده که 2 تيم پاري سن ژرمن و منچسترسيتي طي 5 سال گذشته بيش از ديگر تيم ها هزينه کرده اند و درآمد واقعي آنها نمي تواند اين سرمايه گذاري را توجيه کند پس آنها اسپانسرهاي قوي در اختيار دارند که باعث شده در مقاديري بزرگتر از رئال مادريد، بارسلونا، بايرن مونيخ و منچستر يونايتد سرمايه گذاري کنند و اين مبالغ از سوي دولت قطر تامين مي شود.
در اين گزارش 44 صفحه اي لاليگا ادعا کرده است که پاري سن ژرمن بيش از هر باشگاه ديگري در سال هاي اخير سرمايه گذاري کرده است ( 344 ميليون يورو در سال 2014) که در مقايسه با 237 ميليون يورو منچستر يونايتد، 224 ميليون يورو رئال مادريد و 185 ميليون يورو بارسلونا بسيار بيشتر است.
جالب اينجاست که در مورد حق پخش تلويزيوني، پاري سن ژرمن به مراتب کمتر از رئال مادريد (47 ميليون يورو در مقايسه با 121 ميليون يورو) درآمد کسب کرده است و لاليگا معتقد است حمايت 73 درصد اسپانسرهاي قطري باعث ايجاد اين تفاوت شده است.

لاليگا قصد دارد اقدامات بيشتري عليه اين باشگاه فرانسوي انجام داده و احتمالا پرونده را به اتحاديه اروپا نيز منتقل کند.
تباس در اين خصوص گفت: "ما تا پايان سال صبر خواهيم کرد تا ببينيم که يوفا چه کاري انجام مي دهد. اگر اتفاقي رخ نداد، ما به اتحاديه اروپا شکايت خواهيم کرد زيرا اين رويه نبايد ادامه يابد. اگر متوجه شويم که آنها تقلبي مرتکب شده اند، پي اس جي نبايد در ليگ قهرمانان شرکت کند."

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۳۴۶۶۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاری سن ژرمن ۳ - ۳ لوآور/ قهرمانی چند روز به تاخیر افتاد+ فیلم

دو تیم پاری سن ژرمن و لوآور در چارچوب هفته سی و یکم لیگ ۱ فرانسه به مصاف هم رفتند که در پایان دو تیم به تساوی پرگل ۳-۳ رضایت دادند.

بردلی بارکولا (۲۹)، اشرف حکیمی (۷۸) و راموس (۹۵) برای پاریسی‌ها گل زدند و کریستوفر اوپری (۱۹)، آندره آیو (۳۸)، المامی توره (پنالتی - ۶۱) هم گل‌های مهمان را به ثمر رساندند.

پاری سن ژرمن با این تساوی ۷۰ امتیازی شد و همچنان مقتدرانه صدرنشین است.

شاگردان لوئیز انریکه اگر در این بازی موفق به پیروزی می‌شدند می‌توانستند امشب به دوازدهمین قهرمانی خود در لیگ برسند که با این تساوی جشن قهرمانی آنها به تعویق افتاد. حال پاریسی‌ها با این مساوی باید راهی آلمان و بازی برابر دورتموند در جدال حساس اروپایی خود در مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا شوند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • رسمی؛ پاری سن ژرمن قهرمان فصل 24-2023 لیگ فرانسه شد
  • خلاصه بازی پاری سن ژرمن 3-3 لوآور (لوشامپیونه - 2023/24)
  • پاری سن ژرمن ۳ - ۳ لوآور/ قهرمانی چند روز به تاخیر افتاد+ فیلم
  • گل راموس به لوآور (پاری سن ژرمن ۳-۳ لوآور)
  • گل حکیمی به لوآور (پاری سن ژرمن ۲-۳ لوآور)
  • گل توره به پاری سن ژرمن از روی نقطه پنالتی (پاری سن ژرمن ۱-۳ لوآور)
  • گل دیدنی آندره آیو به پاری سن ژرمن (پاری سن ژرمن 1-۲ لوآور)
  • گل بارکولا به لوآور (پاری سن ژرمن ۱-۱ لوآور)
  • گل اوپری به پاری سن ژرمن (پاری سن ژرمن ۰-۱ لوآور)
  • پاری سن ژرمن - لوآور؛ ترکیب رسمی