Web Analytics Made Easy - Statcounter

گوئدس پس از دو فصل نیمکت نشینی در پاری سن ژرمن تابستان امسال و در روزهای پایانی نقل و انتقالات به صورت قرضی راهی والنسیا شد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

گونسالو گوئدس پرتغالی با درخشش خود در والنسیا همه را شگفت زده کرده است.

گوئدس پس از دو فصل نیمکت نشینی در پی اس جی تابستان امسال و در روزهای پایانی نقل و انتقالات به صورت قرضی راهی والنسیا شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پی اس جی در قرارداد قرضی او بند خرید دائمی را نگنجانده است و او باید در انتهای فصل به پاریس برگردد.

گوئدس، که طبق ادعای پدرش هوادار رئال و رونالدو است، با گل ها و پاس گل هایش نقش مهمی در جایگاه فعلی والنسیا در لالیگا یعنی رده دوم دارد.

طبق ادعای میرر، دو باشگاه رئال و اتلتیکو از حالا برای جذب گوئدس واردعمل شده اند و قصد دارند با پی اس جی وارد مذاکره شوند. بدون شک با ادامه درخشش گوئدس، باشگاه های دیگری در اروپا برای جذب این بازیکن مشتاق خواهند شد و به همین دلیل دو باشگاه مادریدی قصد دارند در این زمینه پیشدستی کنند.

منبع: پارس فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۳۴۶۶۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فصل اول جادویی جود بلینگام در رئال مادرید، بهتر از این هم می‌شد؟ / فیلم

جود بلینگام هافبک آینده دار انگلیسی که در ابتدای فصل با مبلغ پایه 103 میلیون یورو با قراردادی 6 ساله از دورتموند راهی رئال مادرید شد، در 25 بازی ابتدایی برای این تیم 17 گل به ثمر رسانده است. جود بلینگام فقط 20 سال سن دارد!

از دست ندهید ????????????????????????

مجری آرسنالی خطاب به سرمربی منچستریونایتد: حالا آرامبخش بخور! سوپرگل شهاب زاهدی در جی لیگ چطور به ثمر رسید؟ (فیلم) اریک تن باخت؛ رکورد بیشترین شکست منچستریونایتد شکسته شد خشم اسطوره منچستریونایتد: شب بخیر!

دیگر خبرها

  • (ویدئو) گل اول بایرن مونیخ به رئال مادرید
  • ترکیب بایرن مونیخ برای دیدار با رئال مادرید مشخص شد
  • رئالی‌ها از حالا خودشان را قهرمان سی‌ال می‌دانند‌ (عکس)
  • گل دوم خوسلو به بایرن مونیخ (رئال مادرید 2-1 بایرن مونیخ)
  • گل رئال مادرید به بایرن مونیخ توسط ناچو که به دلیل خطا مردود اعلام شد / فیلم
  • زمان انتقال امباپه به رئال لو رفت
  • گزارش زنده: رئال مادرید 0-0 بایرن
  • رئیس اتلتیکومادرید امشب طرفدار رئال است!
  • آخرین گل مسوت اوزیل در لالیگا (8 می، 2013) / فیلم
  • فصل اول جادویی جود بلینگام در رئال مادرید، بهتر از این هم می‌شد؟ / فیلم