Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «وانا»
2024-05-06@23:31:45 GMT

بخواهم درد دل کنم مثنوی هفتاد من کاغذ می شود!

تاریخ انتشار: ۸ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۳۴۶۷۴۹

بخواهم درد دل کنم مثنوی هفتاد من کاغذ می شود!

به گزارش وانانیوز،  مصطفی هاشمی پس از شکست مقابل نفت آبادان در هفته پنجم لیگ برتر بسکتبال اظهار داشت: بازی نوسان زیادی داشت و ما نمایش خیلی بدی داشتیم و مقصر آن هم خودم هستم. ما براساس بودجه‌یمان یار خارجی گرفتیم اما حضور او در میدان بازی ما را عقب می‌انداخت اما توانستیم به مسابقه بازگردیم.

وی در مورد اینکه سرمربی نفت آبادان گفته است داوری‌ها به ضرر این تیم بود و نگاه ویژه به یکی دو تیم وجود دارد، گفت: در مورد نگاه ویژه اگر بخواهم درد دل کنم مثنوی هفتاد من کاغذ می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته سرمربی نفت درست می‌گوید که نگاه ویژه وجود دارد. اما اینکه به کدام تیم‌ها باشد مشخص نیست و خدا می‌داند. متأسفانه ما عادت کرده‌ایم وقتی به برخی‌ها سرویس داده می‌شود. اما زمانی که شرایط یکسان می‌شود برای‌شان ناراحت‌ کننده است. این همان نگاه ویژه است که به سرویس‌ دادن‌های قبلی بازمی‌گردد.

سرمربی مهرام در مورد اینکه ظاهراً از یار خارجی‌تان راضی نیستید، گفت: راضی نبودم اما امیدوارم در بازی‌های آینده بهتر شود.

وی در پایان در مورد اینکه دومین یار خارجی‌تان چه زمانی می‌تواند بازی کند، گفت: او هنوز در تست‌های ما شرکت نکرده و باید ببینیم خودش را با مجموعه ما هماهنگ کند یا خیر.

منبع: وانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۳۴۶۷۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وقوع ۱۹ حادثه در چهارمحال و بختیاری

مسعود مثنوی مدیرعامل جمعیت هلال احمر چهارمحال و بختیاری از ارائه خدمات امدادی به ۴۱۵ حادثه دیده از ۱۳ تا ۱۶ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳، در استان خبر داد.

بیشتر بخوانید

امدادرسانی به ۲ فرد عشایر گرفتار در پل زرمیتان اردل

وی افزود: در این مدت ۱۹ حادثه در استان به وقوع پیوست که به دنبال آن ۹۳ خانوار و ۴۱۵ نفر دچار حادثه و ۳۲ نفر مصدوم شدند.

مثنوی اضافه کرد: در این مدت ۱۲۸ کیلوگرم نایلون، ۵۰ تخته پتو، ۳ تخته زیرانداز، ۳ تخته موکت و ۴۶ بسته مواد غذایی ۷۲ ساعته در بین حادثه دیدگان توزیع شد.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • نویدکیا: باید حساب‌شده به باخت مقابل صنعت نفت نگاه کنیم
  • بازدید دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی از ایسنا
  • وقوع ۱۹ حادثه در چهارمحال و بختیاری
  • تحقق عدالت فرهنگی با فروش هم‌زمان حضوری و مجازی در نمایشگاه کتاب
  • آماده حمایت جدی از ناشران و مخاطبان این حوزه هستیم
  • صد و شصت و دومین کاغذ خبر ایسکانیوز منتشر شد
  • نگاه ویژه ایران به توسعه همکاری با آفریقا
  • یادداشت| امام صادق(ع) و نگاه ویژه به شهر مقدس قم
  • جنون گل هفتاد متری شهاب زاهدی!
  • حاکمیت نگاه ویژه‌ای در تأمین نیاز‌های حرفه‌ای ماماها داشته باشد