Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-03-19@10:54:28 GMT

مهلت سه ماهه تست خودروهای گازسوز

تاریخ انتشار: ۸ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۳۴۷۱۸۴

‍‍‍‍‍‍

از 20 میلیون خودرو کشور 6 میلیون دوگانه سوز هستند که 70 درصدشان باید قبل از گرفتن برگه معاینه فنی، در 30 مرکز کشور، تست مخزن گاز دریافت کنند. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر،   مدیر امور اجرایی معاینه فنی کشور گفت: در صدد هستیم در هفته آتی با تغییر سامانه سیمفا، خودروهای دوگانه سوزی که مشمول هیدرواستاتیک هستند بعد از پذیرش در ورودی مراکز معاینه فنی و پذیرش در مرکز هیدرواستاتیک در فرصتی سه ماهه تست هیدرواستاتیک "معاینه فنی خودروهای دوگانه سوز" را انجام دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 سعید قیصر افزود: در حقیقت این فرصت سه ماهه به منظور ظرفیت‌سازی و تامین زیرساخت‌ها است تا از جریمه شدن بیشتر مردم جلوگیری شود.
همچنین هزینه تست هیدرواستاتیک برای هر خودرو دوگانه سوز 62 هزارتومان است. مدیر امور اجرایی معاینه فنی خودروهای کشور با بیان اینکه حدود یک میلیون خودروی دوگانه سوز  و دو مرکز فعال تست هیدرواستاتیک در تهران وجود دارد، گفت: پیش بینی می‌کنیم این تعداد مرکز تست هیدرو استاتیک تا پایان سال به ۴۰ مرکز ارتقاء یابد. همچنین در ۱۸ استان ۳۳ مرکز هیدرواستاتیک و۱۳ استان، فاقد مرکز معاینه فنی خودروهای دوگانه سوز هستند.  دانلود  

منبع: شبکه خبر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۳۴۷۱۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۴ فروردین؛ آخرین مهلت ثبت نام غیرحضوری دانشگاه پیام‌نور استان مرکزی

ایسنا/مرکزی وی در پایان بیان کرد: ثبت نام پذیرفته شدگان تکمیل ظرفیت مقطع کارشناسی دانشگاه پیام‌نور به صورت غیرحضوری از امروز، ۲۶ اسفند آغاز شده و تا ۱۴ فروردین ادامه خواهد داشت.

علی یونسی با اعلام این خبر اظهار کرد: دانشگاه پیام نور به رسالتی که به عنوان بخشی از نظام آموزش عالی کشور در راستای توسعه و بسط علم و رعایت عدالت آموزشی در تمام نقاط کشور دارد به خوبی عمل کرده و پذیرش ۵۱۰۰۰ نفر داوطلب تحصیل در این دانشگاه در سال ۱۴۰۲، نشان دهنده استقبال گسترده عموم مردم از تحصیل در این دانشگاه است.

یکی افزود: دانشگاه پیام‌نور با گسترده شدن در سراسر کشور خصوصا مناطق محروم، به عنوان ارزانترین دانشگاه شهریه بگیر، مانع مهاجرت دانشجویان به سایر شهرهای همجوار برای تحصیل شده و توانسته با شعار آموزش برای همه، همه جا و همه وقت استعدادهای جوانان کشور، شاغلین و مادران را شکوفا کند.

سرپرست دانشگاه پیام نور استان مرکزی، به آمار بالای موفقیت فارغ التحصیلان این دانشگاه در قبولی مقاطع ارشد در دانشگاه‌های معتبر کشور و همچنین موفقیت در آزمون‌های استخدامی و قرار گرفتن این دانشگاه در بین دانشگاه‌های برتر کشور، آسیا و جهان کشور اشاره کرد.

وی خاطرنشان کرد: ثبت‌نام داوطلبان در سایت گلستان به آدرس https://reg.pnu.ac.ir انجام می‌شود. 

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • ارائه خدمات ویژه نوروزی به خودروهای سواری سبک در پایانه جی
  • کدام مراکز معاینه فنی اصفهان نوروز ۱۴۰۳ فعال است؟ + جدول
  • پایان مهلت ۱۰۰ بیمارستان دارای اخطار ایمنی
  • پایان مهلت ۱۰۰ بیمارستان‌ دارای اخطار ایمنی
  • معاون درمان وزارت بهداشت اعلام کرد؛ پایان مهلت ۱۰۰ بیمارستان‌ دارای اخطار ایمنی
  • پایان مهلت ۱۰۰ بیمارستان‌ دارای اخطار ایمنی/ ارزیابی مجدد بیمارستان‌ها در اردیبهشت ۱۴۰۳
  • ۱۴ فروردین؛ آخرین مهلت ثبت نام غیرحضوری دانشگاه پیام‌نور استان مرکزی
  • پایش مشترک مراکز معاینه فنی خودروهای سبک شهرستان ارومیه
  • انتقال زن ایرانی بعد از زندگی یک ماهه در فرودگاه ترکیه
  • انتقال زن ایرانی بعد از یک ماهه زندگی در فرودگاه ترکیه (+عکس)