Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش امتداد نیوز از گرگان، مهرداد یزدی امشب در مراسم افتتاح نمایشگاه نمایشگاه مبلمان و دکوراسیون داخلی اظهار داشت: دوازدهمین نمایشگاه مبلمان، سرویس خواب، لوستر و تزئینات داخلی ساختمان در ۷۰ غرفه راه‌اندازی شد.

وی افزود: در این نمایشگاه تولیدکنندگانی از ۹ استان گلستان، مازندران، تهران، خراسان، اصفهان و آذربایجان تولیدات خود را به نمایش گذاشته اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان گلستان تصریح کرد: این نمایشگاه با هدف حمایت از تولیدات داخلی با شرکت برندهای معروف داخلی راه‌اندازی شده تا با حمایت از این برندها بتوانیم به اشتغال واقتصاد جامعه کمک کنیم.

یزدی خاطر نشان کرد: این ۷۰ غرفه در ۳ هزار متر مربع که حدود ۵۰ درصد از فضای ۶ هزار متری نمایشگاه گرگان است به مدت ۵ روز بر روی علاقمندان گشوده است.

وی اظهار داشت: نمایشگاه مبلمان و دکوراسیون داخلی استان گلستان از امروز ۸ تا ۱۲ آبان از ساعت ۱۶تا ۲۲ در کیلومتر ۵ جاده گرگان به آق‌قلا پذیرای خریداران استان و دیگر استان‌های کشور است.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان گلستان درباره مزیت این نمایشگاه نسبت به نمایشگاه‌های دیگر هم گفت: در این نمایشگاه از تولیدکنندگان بومی استان گلستان هم حضور دارند که این می‌تواند زمینه فروش و رونق صنعت مبل‌سازی را در استان گلستان فراهم کند.

انتهای پیام/

true برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true

منبع: امتداد نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۳۴۷۲۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ویدیو/ سیل خط راه‌آهن تهران - گرگان را زیر آب برد

بارش‌های سیل‌آسای ۲۴ ساعت گذشته سبب طغیان رودخانه‌های استان گلستان شد. سیلاب راه شهرهای کلاله - گنبدکاووس در شرق گلستان را برای ساعاتی مسدود کرد. طغیان رودخانه «قره‌سو» سبب قطع راه‌ ارتباطی برخی روستاهای غربی استان شد. به زیر آب رفتن بخشی از خط راه‌آهن گلستان مانع از رسیدن قطار مسافری تهران به مقصد «گرگان» شد.

دریافت 25 MB

تصویربردار: رامین بشرویه / تدوینگر: حمیدرضا برزگر

دیگر خبرها

  • گشایش نمایشگاه و جشنواره سلامت در بندرعباس+عکس
  • گشایش نمایشگاه و جشنواره سلامت در بندرعباس
  • گشایش نمایشگاه هفته مشاغل در بجنورد
  • سیل شدید گلستان؛ خط راه‌آهن تهران - گرگان زیر آب رفت
  • ویدیو/ سیل خط راه‌آهن تهران - گرگان را زیر آب برد
  • گشایش نمایشگاه گل و گیاه در بیرجند
  • حضور واحدهای تولیدی استان اردبیل در نمایشگاه ایران «اکسپو»
  • گشایش نمایشگاه کارآفرینی و اشتغال بسیجیان استان در درچه
  • گشایش نمایشگاه شیرینی و شکلات در تبریز
  • ترندهای دکوراسیون داخلی در سال ۲۰۲۴