Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایسکانیوز، عضو هیأت علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد سوادکوه در نشست تخصصی پدافند غیرعامل گفت: «ان الحسین مصباح الهدی و سفینه النجاه یک پدافند غیرعامل در حوزه اندیشه است.»

عباس احمدی قزوینی در این نشست که با حضور رئیس، معاونان، استادان، کارکنان و دانشجویان واحد سوادکوه و مسئولان ادارات این شهرستان در دانشگاه آزاد اسلامی این شهرستان برگزار شد، پدافند غیرعامل را نوعی دفاع غیرنظامی دانست که مهمترین وظیفه و کارکرد آن مختل نشدن زندگی عادی مردم در شرایط وقوع حادثه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان مقام معظم رهبری سال 1382 که فرمودند «اگر محافظت نظامی(پدافند غیرعامل) نباشد،همه دستاوردهای فرهنگی، اقتصادی، علمی و سیاسی در یک نصف روز هدر می‌‌رود» گفت: «وظیفه مدیریت بحران دفاعی در هر استان، اداره و تأمین نیازهای اساسی مردم در شرایط تهاجم احتمالی دشمن است.»

مسئول بسیج اساتید واحد سوادکوه عرصه پدافند غیرعامل را بسیار گسترده و شامل نفت و گاز، ارتباطات و مخابرات، بهداشت و سلامت عمومی، دفاعی و نظامی، آب و برق، محیط زیست و دیگر حوزه‌‌ها دانست و افزود: «برآورد تهدید، پیش‌‌بینی، طرح‌‌ریزی، ایجاد آمادگی و کاهش آسیب‌‌پذیری از مهمترین اقدامات مدیریتی بحران دفاعی است.»

وی با بیان علاقه‌‌مندی تروریست‌‌‌ها به استفاده بیشتر از سلاح‌‌های بیولوژیک دیگر، تفاوت‌‌‌های تهدید بیولوژیک نسبت به بقیه تسلیحات کشتار جمعی را زنده و قابل تکثیر بودن عامل، فاقد بو و رنگ و مشخصات فیزیکی، دشواری تشخیص، اثر تأخیری و آسانی تولید عنوان کرد.

واحد سوادکوه عباس احمدی قزوینی

منبع: ایسکانیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۳۴۸۱۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم و عکس | تلألو اردوی جهادی در روستای «زاری» اسفراین

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، مجموعه بسیج دانشجویی با حمایت دانشگاه آزاد اسلامی واحد اسفراین اقدام به برگزاری اردوی جهادی یک‌روزه در مناطق محروم روستای «زاری» از توابع شهرستان اسفراین کرد.

در این اردوی جهادی چند تن از مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی واحد اسفراین، استادان و ۲۰ دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اسفراین به مدت یک روز در کارگروه‌های تعلیم و تربیت، فرهنگی و بهداشت با هدف توسعه فرهنگ محرومیت‌زُدایی بین جوانان و ایجاد روحیه سازندگی و امید در مردم و پویاسازی مدارس مشغول به فعالیت شدند.

دانلود فیلم اصلی کد ویدیو

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تلألو اردوی جهادی در روستای «زاری» اسفراین + فیلم و عکس
  • فیلم و عکس | تلألو اردوی جهادی در روستای «زاری» اسفراین
  • تشکیل کارگروه‌ تخصصی مشترک بین دانشگاه آزاد و شورای شهر زرقان
  • آغاز انتخاب رشته داوطلبان دکتری تخصصی دانشگاه آزاد اسلامی
  • بررسی سیر تحول هنرهای قرآنی/ اهمیت نگاه میراث فرهنگی به هنر قرآنی
  • انتخاب رشته داوطلبان دکتری تخصصی دانشگاه آزاد اسلامی تا ۱۰ اردیبهشت
  • سومین کنگره شهدای دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران برگزار می‌شود
  • ماراتُن علمی متقاضیان آزمون سراسری برای تصاحب صندلی‌های دانشگاه‌ها
  • تمامی پروژه‌های کردستان باید دارای پیوست پدافند غیرعامل باشد
  • توسعه همکاریهای دانشگاه آزاد اسلامی آذربایجان غربی و موسسه آموزشی- تحقیقاتی صنایع دفاعی