Web Analytics Made Easy - Statcounter

نیروهای سوری و مقاومت پس از تثبیت مواضع در مناطق آزاد شده، از عصر امروز عملیات جدیدی را از منطقه «شحاطیه» علیه تروریست های جبهه النصره ترتیب دادند.

به گزارش مشرق، آخرین تحولات میدانی از شمال استان حماه حاکیست، نیروهای ارتش سوریه و رزمندگان جبهه مقاومت در محورهای مختلف عملیاتی موفق شدند، ضربات سنگینی را به تروریست های جبهه النصره وارد کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نیروهای سوری و مقاومت پس از تثبیت مواضع در مناطق آزاد شده، از عصر امروز عملیاتی جدیدی را از منطقه « شحاطیه»علیه تروریست های جبهه النصره ترتیب دادند و با پشتیبانی جنگنده های روسی توانستند دو شهرک راهبردی را به کنترل خود در آورند.

پس از درگیری های نفس گیر و شدید ۴ ساعته، نیروهای جبهه مقاومت موفق شدند شهرک های : جب الجملان و رسم المیال» را از اشغال عناصر تروریستی جبهه النصره خارج کنند؛ در جریان این درگیری ها ۲۰ تن از تروریست ها کشته شدند.

نیروهای جبهه مقاومت در حال تثبیت مواضع در مناطق آزاد شده هستند و درگیری های پراکنده در حومه دو شهرک ادامه دارد؛ عملیات پاکسازی شهرک های « نفیله، جب طبالقیه و عین النعجه» در دستور کار قرار دارد.

به گزارش مشرق، با پاکسازی های صورت گرفته، امنیت جاده راهبردی « شیخ هلال - اثریا» تا حدود زیادی تامین شد؛ از سویی دیگر، با آزادسازی شهرک های «جب الجملان و رسم المیال» نیروهای جبهه مقاومت پس از ۴ سال به مرزهای جنوبی استان حلب رسیدند.

ارسال به تلگرام

منبع: مشرق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۳۴۹۴۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درگیری طرفداران در مناظره انتخاباتی نامزدها در خرم‌آباد

به گزارش «تابناک» به نقل از ایرنا، در این مناظره محمدرضا ملکشاهی راد حضور نیافت و هادی هاشمی نیا، رضا سپهوند و قدرت الله ایمانی با برخی طرفداران و حلقه نزدیکان خود به دعوت بسیج دانشجویی دانشگاه لرستان لبیک گفتند.

در این جلسه پس از سخنان نامزدها و واکنش طرفداران و دانشجویان به اظهارات آنها، در نهایت طرفداران آنها که جزو دانشجویان نبودند در سالن با هم مشاجره کردند و موجب توقف مناظره و پس از دقایقی توسط حراست دانشگاه به بیرون از محل هدایت شدند.

اما پس از اتمام مناظره، این افراد در محوطه دانشگاه با هم درگیری فیزیکی و تا حدودی زد و خورد داشتند که در نهایت بدون حضور نیروهای انتظامی، با دخالت دوباره حراست و نیروهای بسیج دانشگاه، از دانشگاه خارج شدند.

گفتنی است در حالی که پیش از این قدرت الله ایمانی از حضور در مناظره های صدا و سیمای انصراف داده بود، امروز نیز کانال های منتسب به ملکشاهی راد اعلام کردند دعوت از وی برای حضور در مناظره به صورت رسمی نبوده و از طریق فضای مجازی صورت گرفته است.

یکی از نقاط قابل توجه در این مناظره تشویق یکی از کاندیداها توسط رقیب وی بود که مورد استقبال حضار هم قرار گرفت.

جوان گرایی، نخبه گرایی، تقویت روحیه مطالبه گری، مرور عملکرد نمایندگان دوره های گذشته، واردات خودرو، تبلیغات پاک، هزینه های تبلیغاتی و چرایی عدم توسعه لرستان از موارد مورد اشاره در این مناظره بود.

دیگر خبرها

  • حمله گسترده حزب الله به مواضع صهیونیست‌ها در جبهه شمالی
  • نبرد سنگین نیروهای فلسطینی با متجاوزان در شهر رفح
  • سناریوهای تجاوز به رفح و واکنش جبهه‌های حامی غزه
  • هوشمندی سیاسی جلوه دیگری از قدرت میدانی مقاومت است
  • مقام نظامی لبنانی: حمله احتمالی به رفح جبهه‌های مقاومت را شعله‌ورتر خواهد کرد
  • آماده باش یمن برای آغاز مرحله چهارم نبرد با رژیم صهیونیستی
  • هشدار رییس سیا درباره شراکت ایران و روسیه/ افزایش مجروحان رزمایش دریایی آمریکا به ۳۵ تن/ حمله پهپادی مقاومت اسلامی عراق به بندر ایلات/ انهدام دو پایگاه تروریست‌ها در سوریه توسط جنگنده‌های روسیه
  • هشدار رئیس سیا درباره شراکت ایران و روسیه/ افزایش مجروحان رزمایش دریایی آمریکا به ۳۵ نفر/ حمله پهپادی مقاومت اسلامی عراق به بندر ایلات/ انهدام ۲ پایگاه تروریست‌ها در سوریه توسط جنگنده های روسیه
  • درگیری فیزیکی در حاشیه مناظره انتخاباتی!
  • درگیری طرفداران در مناظره انتخاباتی نامزدها در خرم‌آباد