Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-18@11:22:57 GMT

صبحانه رنگی و لذیذ در 2 دقیقه +فیلم

تاریخ انتشار: ۹ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۳۵۰۵۲۴

صبحانه رنگی و لذیذ در 2 دقیقه +فیلم

‍‍‍‍‍‍

رکنا: با کمی خلاقیت میز صبحانه رنگین بچینید و از خوردن این وعده مهم برای سلامت هم لذت ببرید و هم روزی پر از انرژی داشته باشید.

حجم ویدیو: 1.59M | مدت زمان ویدیو: 00:00:14 دانلود ویدیو

به گزارش گروه ترجمه رکنا با هر چیزی که خانه دارید و البته با چاشنی خلاقیت می توانید رنگ و تنوع را به سفره صبحانه تان ببخشید .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این ویدئو را ببینید و ایده بگیرید.

منبع: رکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۳۵۰۵۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرلشکر سلامی: تجهیزات نوین ارتش حاصل خلاقیت‌های این نهاد است

به گزارش حوزه سیاست و اقتصاد خبرگزاری تقریب، سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی امروز چهارشنبه در حاشیه رژه ۲۹ فروردین در گفت‌وگویی اظهار کرد: به لطف خداوند همه تجهیزات، سلاح‌ها، آموزش‌ و نگهداری‌ها و هر آنچه که ما امروز در ارتش مشاهده می‌کنیم و علاوه بر محصولاتی که در گذشته در اختیار داشتند، محصولات نوین ارتش همگی دست‌رنج و تلاش ذهنی و مجاهدت‌های فرماندهان و دانشمندان این نیروی عظیم الهی است.

وی عنوان کرد: امیر حیدری یکی از فرماندهان بسیار موفق، مدبر، توانمند و از فرماندهان بسیار عزیز عالی‌رتبه ارتش جمهوری اسلامی ایران هستند و تلاش‌ و مجاهدت‌های ایشان در حفظ و حراست از تمامیت ارضی این سرزمین و دستاوردهای باشکوه نظام ما قابل تقدیر و تحسین است.

گفتنی است؛ مراسم رژه روز ارتش صبح امروز (چهارشنبه، ٢٩ فروردین) با حضور حجت الاسلام سیدابراهیم رئیسی رئیس جمهور، حجت الاسلام عباس محمد حسنی نماینده ولی فقیه در ارتش، سرلشکر محمد باقری رئیس ستاد کل نیروهای مسلح، سرلشکر سیدرحیم صفوی مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا، سرلشکر سیدعبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش، سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه و جمعی از فرماندهان نیروهای مسلح برگزار شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • خلاقیت و نوآوری در میان دانش‌آموزان تقویت شود
  • سرلشکر سلامی: تجهیزات نوین ارتش حاصل خلاقیت‌های این نهاد است
  • تهیه و نگهداری جوجه‌های رنگی در منازل خطرآفرین است
  • چشم‌رنگی‌ها در معرض این بیماری
  • خلاقیت در عرضه ماست (+عکس)
  • خلاقیت کیف "سامسونیت" در فروشگاهش (عکس)
  • برگزاری نمایشگاه «روایت باران» خلاقیت است/ نشر قرآن با زبان هنر
  • شلیک گاز اشک‌آور و گلوله رنگی از دوربین امنیتی
  • بی‌حوصلگی و کم دقتی از عوارض تغذیه نامناسب دانش‌آموزان است
  • روز جهانی هنر ۱۴۰۳ + شعار و پوستر World Art Day 2024