Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری شبستان: استاندار خراسان جنوبی شهادت ستوانیکم محمد نائبی را به خانواده معظم شهيد و اقشار مختلف مردم تبريک و تسليت گفت.

به گزارش خبرگزاری شبستان از بیرجند و به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری، متن پیام استاندار خراسان جنوبي بدين شرح است:

 

بسم رب الشهداء والصدیقین

شهادت مظلومانه و جانسوز فرزند رشید و شجاع خانواده نیروی انتظامي، شهيد بزرگوار ستوان يکم محمد نائبي که در اقدامي تروريستي به دست اشرار مسلح در منطقه کوير خوسف، به درجه رفيع شهادت نائل آمد، ملت شريف ايران اسلامي و مردم فهيم خراسان جنوبي را داغدار كرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

ملت قدرشناس ایران همواره از نیروهای غيور و فداکار انتظامي که در تأمين امنيت و آرامش هموطنان شان از جان عزيز و خون پاک خود گذشتند با بزرگي و افتخار ياد خواهد كرد.

 

اینجانب شهادت شهید نائبی را به مردم قدرشناس خراسان جنوبي، نيروهاي جان برکف انتظامي در استان و همرزمان آن شهيد و به ويژه خانواده محترم و معزز ايشان تبريک و تسليت عرض مي نمايم.

 

از خداوند متعال برای آن شهید والامقام، علو درجات و حشر با سید و سالار شهيدان حضرت اباعبدالله الحسين(علیه السلام) و براي خانواده هاي داغدار و بزرگوار ايشان، صبر و اجر و همچنين براي مجروحين اين حادثه، صحت و سلامتي مسألت مي نمايم.

 

 

 

پایان پیام/70

منبع: شبستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۳۵۰۷۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سومین سالگرد شهادت سردار سید محمد حجازی در کرمان

 

   به گزارش خبر گزاری صداوسیما مرکز کرمان سردار حجازی در دوره‌ای جانشین فرمانده نیروی قدس سپاه بود و ۲۹ فروردین ۱۴۰۰ بر اثر عوارض شیمیایی ناشی از جنگ تحمیلی به شهادت رسید .
در  این مراسم  سردار کرمی همرزم شهید حجازی گفت: اگر به تاریخ پرفراز و نشیب جمهوری اسلامی نگاه کنیم پیروزی بر رژیم طاغوت ، پیروزی در جنگ تحمیلی وبه تازگی پیروزی بر استکبار با جریان مقاومت ، از وقایع ماندگار دوران انقلاب اسلامی است.
وی افزود: چهره‌های شاخص مقاومت همچون شهید حجازی ، سردار همدانی و سردار زاهدی به عنوان شهدای جریان مقاومت همگی انتخاب سردار سلیمانی بودند و توانستند کار را به خوبی پیش ببرند .
سردار کرمی با بیان اینکه شهید سلیمانی در جبهه مقاومت نقشی برجسته داشت گفت: پیروزی جبهه مقاومت نتیجه تلاش‌های بی‌وقفه این شهید بزرگوار است
وی همچنین حمله اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه و شهادت سردار زاهدی و همراهانش را حماقت این رژیم خواند و گفت: سیلی محکمی که رژیم صهیونیستی در تلافی این حمله خورد در طول بیش از ۷۰ سال اشغال فلسطین نخورده بود.

دیگر خبرها

  • سومین سالگرد شهادت سردار سید محمد حجازی در کرمان
  • از وطن تا حرم؛ ذاتِ این خاک قهرمان‌پرور است
  • سردار قاآنی شهادت شماری از فرزندان و نوه‌های اسماعیل هنیه را تسلیت گفت
  • پیام تسلیت سردار قاآنی به هنیه
  • آمادگی یگان‌های نظامی و انتظامی در خراسان شمالی
  • برادرزاده هنیه هم در غزه به شهادت رسید
  • برادرزاده اسماعیل هنیه در غزه به شهادت رسید
  • برادرزاده اسماعیل هنیه هم در غزه به شهادت رسید
  • روایت زندگی شهید حسین نیا از زبان خانواده شهید
  • پیام تسلیت فرمانده سازمان بسیج مستضعفین در پی درگذشت حاج محمد کیانی