Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صدای ایران»
2024-04-25@12:45:13 GMT

محسن هاشمی: نجفی کارگزارانی نیست

تاریخ انتشار: ۹ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۳۵۱۸۷۷

به گزارش صدای ایران،محسن هاشمی در روزنامه اعتماد نوشت:آنچه از فرآیند انتصابات در شهرداری تهران و نگاه حاکم بر آن متوجه می‌شویم این گونه است که به نظر می‌آید مجموعه شهرداری تهران و در راس آن آقای دکتر نجفی سعی می‌کند به جای حاکم کردن نگاه سیاسی، شایسته‌سالاری را مد نظر قرار دهد.

 
همانطور كه احتمالا شهروندان تهراني نيز در جريان قرار گرفته باشند امروز يكي از اصلي‌ترين معضلات شهرداري تهران تعداد نيروهايي است كه در شهرداري جمع شده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اين مساله موجب شده است تا استفاده از نيروهاي متخصصي كه بيرون از شهرداري هستند كار مشكلي باشد. بنابراين اولويت اين است كه از نيروهاي داخل شهرداري استفاده كنند.

در خصوص نگاه سياسي شخص شهردار نبايد فراموش كرد كه آقاي نجفي خودشان هم گفته‌اند كه بيش از چند سال است از حزب كارگزاران بيرون آمده‌اند. بنابراين نمي‌توان گفت شهردار تهران در ابلاغ‌ها و احكامي كه براي افراد صادر كرده است، نگاه كارگزاراني دارد.

در حال حاضر آماري در اختيار نداريم كه بر اساس آن بگوييم چند درصد انتصابات شهرداري از بدنه اصلاح‌طلبي بوده است اما آن طور كه ارزيابي‌هاي اوليه و شنيده‌هاي ما مي‌گويد از نظر شايسته سالاري روند خوبي در شهرداري اتفاق افتاده و گمان مي‌كنم اصلاح‌طلبان نيز از فرآيند طي شده در شهرداري تهران در دوره جديد راضي باشند.

 

منبع: صدای ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۳۵۱۸۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گام‌های تهران و ریاض برای تقویت روابط

به گزارش خبرگزاری مهر، روزنامه سعودی الشرق امروز سه شنبه در گزارشی مفصل به گام‌های جدید ایران و عربستان سعودی در راستای تقویت و اصلاح روابط دوجانبه پرداخته است.

در این گزارش به ازسرگیری سفرهای حج عمره زائران ایرانی پس از گذشت ۹ سال و همچنین تعیین سرکنسول جدید عربستان سعودی در مشهد اشاره شده است.

در متن این گزارش آمده است: روابط عربستان سعودی و ایران پس از آشتی تاریخی میان دو کشور، گام های جدیدی را در مسیر تقویت و اصلاح بر می دارد. روز دوشنبه هفته جاری فرودگاه مدینه منوره پذیرای نخستین گروه از عمره گذاران ایرانی از سال ۲۰۱۶ تاکنون بود. همچنین «عبدالله العنزی» سفیر عربستان سعودی در ایران از تعیین سرکنسول جدید عربستان در شهر مشهد مقدس خبر داده است.

کد خبر 6086499 محمدعلی تخت رونده

دیگر خبرها

  • هاشمی: با اصلاح قانون جدید ورزشکاران بیشتری شامل معافیت و قانون استخدامی می شوند/ تخصیص ۵٠٠ میلیارد برای نوسازی تجهیزات فدراسیون‌ها
  • بیش از ۹۵ درصد زیرساخت عمرانی در بافت بوشهر تکمیل شد
  • طرح تفصیلی شهر اردبیل تصویب شد
  • پورفرجی:حضور امینی در شهرداری اهواز باعث ایجاد اختلاف بین نیروهای انقلابی شده است
  • اصلاح هندسی و تعریض باند جنوبی خیابان میرزاطاهر شرقی
  • جمع‌شدن برخی شیرخوارگاه‌های تهران پس از اصلاح دستورالعمل فرزندخواندگی
  • اعلام آماده باش کامل در یک شهر ؛ مدارس هم تعطیل شد
  • جنایت در لواسان تهران به سبک سریال مشهور آمریکایی‌
  • گام‌های تهران و ریاض برای تقویت روابط
  • اسطوره یاریگر نماینده ایران می‌شود؟ هاشمی: از حدادی درخواست کمک کرده‌ایم