Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون امنیتی و انتظامی وزارت کشور گفت: براساس گزارش‌های رسمی به دست آمده؛ ارتباط خودکشی نوجوانان اصفهانی با چالش نهنگ آبی اثبات نشد.

ایران آنلاین /سردار محمدحسین ذوالفقاری (معاون امنیتی و انتظامی وزارت کشور)در بیست‌وسومین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌ها، درباره بررسی‌های صورت گرفته پیرامون خودکشی 2 دختر نوجوان اصفهانی گفت: اطلاعاتی که ما داریم؛ یک سری گزارش‌های رسمی و بر مبنای اطلاعاتی بوده که عزیزانمان در پلیس فتا ارائه داده و آنچه که مسجل شده، این است که این اتفاق تلخ ارتباطی با چالش و بازی نهنگ آبی نداشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: همچنین اطلاعاتی نیز از دوستان و آشنایان جانباختگان به دست آمده و مشخص شده است؛ یکی از این دونفر به طور قطع با مشکلات شخصی زندگی و خانوادگی مواجه و دیگری نیز تا حدی با برخی مشکلات دست به گریبان بوده است.معاون امنیتی و انتظامی وزارت کشور در پاسخ به این سوال که چرا پس از وقوع این حادثه مطرح شد که علت خودکشی چالش نهنگ آبی بوده است، تاکید کرد: پاسخی که ارائه می دهم صرفاً براساس اطلاعات و گزارش‌های رسمی است؛ در مورد اینکه در گوشی تلفن همراه آنها موردی مرتبط با نهنگ آبی بوده یا خیر،  خیلی اثبات نشده و چیزی به ما رسما اعلام نشده است. تا این زمان هیچ ارتباطی بین با این اتفاق و آن بازی و چالش اثبات نشده است./ ایلنا 

 

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۳۵۲۲۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قاطعیت نیروهای مسلح ایران در عملیات وعده صادق بر همگان اثبات شد

ارشد نظامی ارتش جمهوری اسلامی ایران در منطقه اصفهان، یزد و چهارمحال‌وبختیاری گفت: قاطعیت نیروهای مسلح ایران در عملیات وعده صادق بر همگان اثبات شد، همچنین نیروهای مسلح اثبات کردند زیر لوای ولایت شجاعانه ماموریت را به سرانجام رساندند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، امیر سرتیپ دوم ستاد سیاوش میهن‌دوست امروز _چهارشنبه بیست‌ونهم فروردین‌_ در مراسم رژه روز ارتش در اصفهان ضمن گرامیداشت یاد و خاطر شهدای دفاع مقدس اظهار کرد: ارتش بلافاصله بعد از پیروزی انقلاب اسلامی به مقابله با کسانی که دنبال تجزیه ایران بودند شتافت و در ترکمن صحرا، کردستان حماسه‌ای جاودان از خود به یادگار گذاشت.

وی افزود: در روزهای ابتدایی نیرویی انقلاب دشمنان خارجی و برخی ساده لوح‌های داخلی زمزمه انحلال ارتش را مطرح کردند، در این هنگام امام خمینی (ره) با درایت کامل روز ۲۹ فروردین را روز بزرگداشت ارتش جمهوری اسلامی ایران نام گذاری کردند و دستور دادند ارتشیان با تمام امکانات در این روز به رژه بپردازند.

ارشد نظامی ارتش جمهوری اسلامی ایران در منطقه اصفهان، یزد و چهارمحال‌وبختیاری تصریح کرد: عملیات غرور آفرین وعده صادق که موجب شد آسیب پذیری رژیم‌صهیوینستی بر همه جهانیان مشخص شود، این عملیات در راستای فرمایش رهبر معظم انقلاب که فرمودند رژیم صهیونیستی باید تنبیه شود انجام شد. قاطعیت نیروهای مسلح ایران در عملیات وعده صادق بر همگان اثبات شد، همچنین نیروهای مسلح اثبات کردند زیر لوای ولایت شجاعانه ماموریت را به سرانجام رساندند.

تکمیل می‌شود..

کد خبر 745318

دیگر خبرها

  • دانشمندان می‌گویند موفق به صحبت با یک نهنگ شده‌اند
  • گلایه اصفهانی‌ها از پرحادثه و خطرآفرین بودن خیابان اصلی محله گورت + فیلم
  • استقبال نه‌چندان خوب هواداران اصفهانی از بازی سپاهان و ذوب‌آهن +فیلم
  • قاطعیت نیروهای مسلح ایران در عملیات وعده صادق بر همگان اثبات شد
  • داستان‌هایی پیرامون عفاف و حجاب در «ای کاش زودتر» منتشر شد
  • هری کین: رد شدن توسط آکادمی آرسنال باعث انگیزه من شده است
  • کسب رتبه های برتر کاراته کاهای زیر ۲۱ سال اصفهانی
  • «ای کاش زودتر» منتشر شد
  • کسب رتبه برتر کشتی گیر اصفهانی در مسابقات بین المللی جام موحد
  • اثبات استفاده اسرائیل از هوش مصنوعی برای کشتار غیرنظامیان