Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-04-24@08:28:51 GMT

واکنش حامد بهداد به حواشی فیلم خانه دختر

تاریخ انتشار: ۹ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۳۵۲۷۵۵

واکنش حامد بهداد به حواشی فیلم خانه دختر

حامد بهداد به حواشی پیش آمده برای فیلم «خانه دختر» واکنش نشان داد.

ایران آنلاین / حامد بهداد در گفت و گوی تازه اش درباره فیلم «خانه دختر» گفت: آنهایی که عمیقاً هنرمند هستند حرف شان را می زنند و برخی سرمایه دارهای باهوش هم با آنها همراه می شوند. وقتی فیلمی برای اصلاح جامعه ساخته می شود، چطور می خواهید جلویش را بگیرید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مجبورید نمایش بدهید چون مسئله داخلی می شود و باید زودتر جامعه را در جریان بگذارید که این اتفاق زشت و سیاه از حرکت باز ایستد.

«خانه دختر» داستان دو دختر دانشجوست که به دنبال کشف راز مرگ هم دانشگاهی خود، درست در روز پیش از مراسم عروسی اش هستند. در همین بین پدر دختر فوت شده قصد دارد خانه کوچکشان را زیر قیمت بفروشد تا زودتر از محله و نگاه سنگین مردمانش فرار کند و داماد در جستجوی فهمیدن گذشته دختر فوت شده و در نهایت معلوم می شود که به خاطر یک رسم غلط دختر جوان در خیابان فوت کرده است.

در این فیلم که محصول سال ۱۳۹۳ است.حامد بهداد، باران کوثری، پگاه آهنگرانی و رعنا آزادی‌ ور بازی کرده اند.  شهرام شاه حسینی هم کارگردان آن است و از تاریخ ۱۹ مهر ۱۳۹۶ در سینماهای ایران اکران شده است. /سینما دیلی

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۳۵۲۷۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دوستی ۸ ماهه دختر جوان با مرد الکلی منجر به فرار شد

 سردار علی ولی‌پور گودرزی رئیس پلیس آگاهی پایتخت اظهار کرد: اواسط فروردین ماه سال جاری در پی فقدان دختری حدوداً ۱۸ ساله و شکایت خانواده وی به پلیس، موضوع رسیدگی به این پرونده در دستورکار تیمی زبده از کارآگاهان اداره چهارم پلیس آگاهی تهران قرار گرفت.

وی افزود: پدر فرد فقدانی ماجرا را اینطور توضیح داد، دختر ۱۸ ساله‌ام ۸ ماهه قبل با پسر جوانی که به مشروبات الکلی اعتیاد شدیدی دارد دوست شد و قصد داشت تا ازدواج کند که با مخالفت شدید من رو‌به‌رو شد؛ فرزندم به بهانه رفتن به سوپر مارکت از خانه بیرون رفت، اما دیگر بازنگشت.

رئیس پلیس آگاهی پایتخت تصریح کرد: با تحقیقات میدانی مشخص شد فقدانی به همراه مردجوان از خانه فرار کرده و آنها در مسیر از مغازه خوراکی تهیه کردند و بدین ترتیب درابتدا با بازبینی دوربین‌های مداربسته چهره این مرد جوان شناسایی و در نهایت با رصد‌های اطلاعاتی مخفیگاه وی شناسایی شد. 

سردار ولی‌پور گودرزی متذکر شد: پس از اقدامات پلیسی نامحسوس و شبانه‌روزی و با هماهنگی‌های لازم با مرجع قضائی متهم در مخفیگاهش دستگیر و به‌همراه فقدانی به اداره چهارم پلیس آگاهی منتقل شد.

این مقام ارشد انتظامی عنوان کرد: متهم پس از انتقال به اداره چهارم هدف تحقیقات قرار گرفت و به جرم خود مبنی بر اغفال دختر جوان با شگرد وعده‌های دروغین ازدواج و مهاجرت اعتراف کرد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: وبا صدور قرار قانونی از سوی مرجع قضائی، فقدانی تحویل خانواده‌اش شد و متهم برای کشف جرائم احتمالی در اختیار کارآگاهان قرار گرفت.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی حوادث و انتظامی

دیگر خبرها

  • حامد بهداد و سحر دولتشاهی در کمدی فانتزی «مفت‌ بر»
  • واکنش سید جواد هاشمی به حواشی اخیرش + فیلم
  • اعدام و حبس برای عاملان تعرض به ۲ دختر دانش آموز
  • حکم عاملان تعرض به ۲ دختر دانش آموز اعلام شد
  • پاچه‌ ورمالیده کیست؟؛ چگونه از حواشی یک شغل یک ناسزا خلق شد؟
  • حکم اعدام آقای کارگردان شکسته شد / در جلسات دادگاه چه گذشت؟
  • پاچه‌ ورمالیده کیست؟ | چگونه از حواشی یک شغل یک ناسزا خلق شد؟
  • سازمان هواپیمایی به حواشی خرید جت شخصی واکنش داد
  • واکنش سازمان هواپیمایی به حواشی خرید جت شخصی
  • دوستی ۸ ماهه دختر جوان با مرد الکلی منجر به فرار شد