Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-05-02@02:32:28 GMT

آخرین خبر از آزادسازی استان الانبار

تاریخ انتشار: ۹ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۳۵۲۸۱۹

نیروهای نظامی و مردمی عراقی در ادامه پیشرویهای خود برای آزادسازی شهر القائم استان الانبار هم‌اکنون به دروازه‌های این شهر وارد شدند. ناطقان: نیرو‌های ارتش عراق اعلام کردند که به ورودی‌های شهر القائم نزدیک شده‌اند.

صباح النعمان سخنگوی نیرو‌های ویژه ضدتروریسم ارتش عراق طی بیانیه‌ای اعلام کرد نیرو‌های عراقی هم‌اکنون خود را به ورودی‌های شهر القائم رسانده و آماده اجرای آخرین مرحله از عملیات آزادسازی این شهر هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!




روز دوشنبه نیرو‌های عراقی با وجود نامساعدبودن آب‌وهوا استان الانبار به پیشروی‌های خود به شهر القائم ادامه دادند.

شهر القائم در غرب استان الانبار قرار دارد و در حال حاضر آخرین پایگاه عناصر داعش در عراق است.


پایگاه «عراق‌نیوز» روز یک‌شنبه به نقل از یک منبع امنیتی گزارش داد که در پی حمله جنگنده‌های عراقی به مواضع گروه داعش در شهر قائم در غرب استان الانبار و پیشروی یگان‎های مردمی و نظامی برای آزادسازی این شهر، عناصر داعش اسلحه‌های خود را به زمین گذاشتند و به سمت شهر البوکمال در سوریه فرار کردند.



به گفته این منبع آگاه، با وجود اینکه سرکرده‌های داعش از بلندگو‌های شهر قائم خطاب به عناصر خود مدام تکرار می‌کردند کسی حق ندارد شهر را ترک کند، هر کسی که فرار کند خائن محسوب می‌شود و اعدام خواهد شد، اما عناصر داعش به سرعت به سمت سوریه در حال فرار بودند.



رسانه جنگی ستاد فرماندهی عملیات مشترک نیرو‌های عراقی در عملیات آزادسازی شهر قائم در غرب استان الانبار نیز گزارش داد که نیروی هوایی عراق روزشنبه بیش از یک میلیون اعلامیه در شهر قائم پخش کرده و از عناصر داعش خواسته یا تسلیم شوند یا خود را برای مرگ آماده کنند.


حیدرالعبادی نخست‌وزیر و فرمانده کل نیرو‌های مسلح عراق روز پنج‌شنبه هفته گذشته آغاز عملیات آزادسازی دوشهر القائم و راوه از اشغال عناصر داعش اعلام کرد؛ این دو شهر استان الانبار از سال ۲۰۱۴ تاکنون تحت اشغال تروریست‌های داعش هستند.
منبع: میزان برچسب ها: ارتش عراق ، استان الانبار ، داعش

منبع: ناطقان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۳۵۲۸۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبر ویژه در خصوص آزادسازی منابع مسدود شده ایران

به گزارش همشهری آنلاین، محسن کریمی گفت: در مذاکرات حاشیۀ اجلاس بانک توسعۀ اسلامی، اتفاقات خوبی در خصوص آزادسازی منابع مسدودشدۀ ما در برخی کشورها رخ داد که در آینده خبررسانی خواهد شد.

کد خبر 848177 منبع: فارس برچسب‌ها خبر ویژه تحریم بانک مرکزی ارز - بازار جهانی

دیگر خبرها

  • ترور یک فرمانده مقاومت به دست تشکیلات خودگردان
  • انتشار اعلان نمایشگاه کتاب
  • رویداد علمی «خشتانه» چه هدفی دارد؟/از ساخت عناصر معماری در قالب کوچک تا ورکشاپ‌های تخصصی
  • وقوع درگیری در کرانه باختری در جریان حمله نظامیان صهیونیست
  • ببینید | تصاویر عجیب از طوفان شدید در استان الانبار عراق
  • وزیر نیرو:ارتقای توانمندی ایران در مدیریت رودخانه‌ها و سیلاب‌ها
  • آزادسازی یک عقاب در ارتفاعات کوهستانی شاهو + فیلم
  • (ویدئو) آزادسازی یک عقاب در ارتفاعات کوهستانی شاهو
  • خبر ویژه در خصوص آزادسازی منابع مسدود شده ایران
  • دهم اردیبهشت، سالروز آغاز عملیات غرورآفرین بیت‌المقدس