Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-09@08:05:04 GMT

برپایی بیمارستان ۱۲۰ تختخوابی در مرز شلمچه

تاریخ انتشار: ۹ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۳۵۳۱۲۰

برپایی بیمارستان ۱۲۰ تختخوابی در مرز شلمچه

شلمچه - سخنگوی ستاد اربعین دانشکده علوم پزشکی آبادان از برپا شدن بیمارستان ۱۲۰ تختخوابی در مرز شلمچه به منظور خدمات‌رسانی به زوار اربعین حسینی خبر داد.

شهرام مقام در گفتگو با خبرنگار مهر بادبیان اینکه قرار بود تا خدمات‌رسانی دانشکده علوم پزشکی آبادان از روز ۲۹ مهرماه در مرز شلمچه آغاز شود،گفت: به دلیل استقبال زودرس زایران از پیاده‌روی سید و سالار شهیدان این خدمات‌رسانی را از روز بیست و سوم ماه گذشته آغاز کردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: خدمات دانشکده علوم پزشکی آبادان در مرز شلمچه در دو بخش بهداشتی و درمانی خواهد بود و بیمارستان صحرایی ما با ۱۲۰ تخت نیز در زمان حاضر در شلمچه دایر شده است.

وی راه اندازی ۶۰ تخت،بیمارستان صحرایی این دانشکده در مرز شلمچه را مربوط به موارد اضطراری خواند و اظهار کرد: مابقی تخت‌ها نیز برای درمانگاه صحرایی پیش بینی شده‌ است.
وی تصریح کرد: در بیمارستان صحرایی خدمات اتاق عمل، رادیولوژی، مامایی، آزمایشگاه و درمانگاه بستری موقت به زائران ارائه می‌شود .

به گفته مقام، تمام خدمات پزشکی، پرستاری و دارویی در مرز شلمچه رایگان هستند.

سخنگوی ستاد اربعین دانشکده علوم پزشکی آبادان گفت: در حوزه بهداشت نیز آموزش در ورودی‌ها به صورت چهره به چهره انجام می‌شود ضمن اینکه توزیع رسانه‌های آموزشی نیز در حال انجام است.

مقام افزود: اکیپ‌های بهداشتی دانشکده علوم پزشکی آبادان به صورت روزانه مواکب را پایش می‌کنند تا در این پایش‌ها کیفیت آب و غذای ارائه شده به زایران بررسی شود.

وی اظهار کرد: تا روز هفتم آبان ماه یک هزار و ۴۷۱ نفر از خدمات دانشکده علوم پزشکی آبادان در اورژانس و بیمارستان صحرایی مرز شلمچه بهره بردند. 

مقام در پایان با اشاره به  شرایط آب و هوایی حاکم در منطقه  (گرد و خاک غلیظ )از زائران خواست تا در ساعت‌های افزایش باد و گرد و خاک به صورت موقت در مواکب بمانند و از مایعات، سبزیجات و میوه‌های تازه استفاده کنند.
 

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۳۵۳۱۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لغو یکطرفه تفاهم نامه دانشگاه تهران با معاونت امور زنان

حمایت از برنامه‌ها و طرح‌های دانشگاه در جهت اهداف و راهبرد‌های سیاست‌های کلی نظام در حوزه زن و خانواده، همکاری و مشارکت در زمینه فعالیت‌های آموزشی و پژوهشی، بهره‌گیری از ظرفیت‌ها و توانمندی‌های طرفین و مشارکت در راه‌اندازی دانشکده علوم خانواده از جمله اهداف و محور‌های همکاری مشترک در این تفاهم‌نامه بود.

به گزارش مهر، فاطمه یزدیان رئیس دانشکده علوم خانواده دانشگاه تهران در نامه اعلام لغو تفاهم‌نامه دانشگاه تهران و معاونت امور زنان و خانواده رئیس‌جمهور، از عدم ایفای تعهدات معاونت امور زنان و خانواده به عنوان دلیل خاتمه دادن به این تفاهم‌نامه ۳ ساله نام برده است.

دیگر خبرها

  • بازدید فرماندار شهرستان بوکان از پروژه در حال ساخت بیمارستان ٢۵٠ تختخوابی بوکان 
  • آیین نامه جدید شورای صنفی دانشجویان علوم پزشکی کشور رسما ابلاغ شد
  • لغو یکطرفه تفاهم نامه دانشگاه تهران با معاونت امور زنان
  • راه‌اندازی۶ دانشکده موضوعی جدید در دانشگاه آزاد شهرکرد
  • ارتقای تخت‌های بیمارستانی هرمزگان در دستور کار دولت
  • کمبود نیروی انسانی ماندگار چالش اصلی بهداشت ودرمان هرمزگان
  • ۲ فوتی و ۴ مصدوم بر اثر واژگونی خودرو در کمربندی ماکو -بازرگان
  • تکمیل ۲ بیمارستان در خراسان جنوبی
  • صدور ۱۰ مجوز فعالیت گردشگری سلامت در مشهد
  • توزیع بیش از ۶۰۰ مورد تجهیزات بیمارستان در خراسان جنوبی