Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایلنا، پروژه جدید محمد رحمانیان با عنوان «ترانه‌های قدیمی: پیکان جوانان» از ۲۹ آبان در پردیس تئاتر شهرزاد روی صحنه خواهد رفت.

در این "موسیقی نمایش" که تنظیم اجراها برای پیانو و موسیقی آن توسط علیرضا افکاری صورت گرفته رضا یزدانی، هانا کامکار و احسان کرمی به خوانندگی خواهند پرداخت.

این در حالی است که مهتاب نصیرپور، افشین هاشمی، هومن برق‌نورد، مهدی ساکی، احسان کرمی، هانا کامکار، سینا رازانی، سانیا سالاری، سعید توکلی، نوشین اعتماد، آلاله زارع طلب و مانیا علیجانی نیز به عنوان بازیگران این اثر روی صحنه خواهند رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین سردار سرمست به عنوان پیانیست، پدیده جمال‌ها به عنوان دستیار کارگردان و برنامه‌ریز، علیرضا فولادشکن و محمود زهره‌وند به عنوان گروه کارگردانی در «ترانه‌های قدیمی: پیکان جوانان» همکاری می‌کنند.

محمد رحمانیان (نویسنده، طراح و کارگردان این اثر) موسیقی نمایش «ترانه‌های قدیمی: پیکان جوانان» را براساس سازه‌های از دست رفته یا فراموش شده یا تغییر کاربری داده‌‌ی شهر تهران طراحی کرده است.

منبع: ایلنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۳۵۳۳۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترکیب پرسپولیس برای مصاف با پیکان مشخص شد

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، اوسمار ویرا ترکیب تیم فوتبال پرسپولیس را برای مصاف با پیکان به شرح زیر مشخص شد:

علیرضا بیراوند، محمد حسین کنعانی زادگان، امید عالشیاه، فرشاد فرجی، مسعود ریگی،مهدی ترابی، دانیال اسماعیلی فر، محمد خدابنده لو،عبدالکریم حسن، اورونوف و عیسی آل کثیر

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • قابی از آقای خواننده در تلویزیون که متعجبتان می‌کند
  • آهنگ‌هایی که در روزهای آخر منتشر شدند/ تلخ و شیرین‌های شنیدنی!
  • ترکیب پرسپولیس برای مصاف با پیکان مشخص شد
  • افشین یداللهی یک موسیقیدان شاعر بود
  • عباس قادری ؛ از شلاق خوردن برای خوانندگی تا دیدار با رئیس جمهور ؛ امسال بهار دسته جمعی با هم میرن زیارت؟ (+فیلم)
  • عباس قادری ؛ از شلاق خوردن برای خوانندگی تا دیدار با رئیس جمهور ؛ امسال بهار دسته جمعی با هم میرن زیارت؟
  • عباس قادری ؛ از شلاق خوردن برای خوانندگی تا دیدار با رئیس جمهور ؛ امسال بهار دسته جمعی با هم ...
  • عباس قادری ؛ از شلاق خوردن برای خوانندگی تا دیدار با رئیس جمهور
  • عباس قادری کیست؟/ لیستی از ترانه و آهنگ های عباس قادری
  • (عکس) استفاده از ترانه فرهاد مهراد برای ماه رمضان