Web Analytics Made Easy - Statcounter

کارشناس هواشناسی: بر اساس آخرین اطلاعات و نقشه های هواشناسی برای امروز بارندگی در بخش هایی از سواحل شرقی دریای خزر و شمال شرق کشور پیش بینی می شود. معصومه احمدی در مصاحبه با خبرنگار خبرگزاری صداوسیما افزود: بر همین اساس در استان های گلستان، خراسان شمالی و بخش هایی از استان خراسان رضوی، بارش پراکنده باران گاهی همراه با رعد و برق و وزش باد شدید موقت و لحظه ای پیش بینی می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزایش سرعت باد و گرد و خاک را مهمترین پدیده قابل ذکر هواشناسی در نیمه غربی کشور خواند و گفت: علاوه بر وزش بادی که در منطقه اتفاق می افتد توده ای از گرد و خاک هم از روی کشور عراق به نیمه غربی کشورمان نفوذ می کند که بر این اساس در استان های ایلام، کرمانشاه، لرستان، کردستان ، همدان و بخش هایی از استان های آذربایجان غربی و شرقی شاهد وزش باد ، گردوخاک و کاهش دید و کیفیت هوا خواهیم بود.
احمدی افزود: به لحاظ شرایط بارندگی از فردا با ورود موج بارندگی از بخش هایی از شمال غرب کشور بارش آغاز می شود که شاهد بارندگی در استان های آذربایجان غربی و شرقی و سواحل غربی دریای خزر و استان اردبیل خواهیم بود که در روزهای پایانی هفته بر میزان بارندگی ها افزوده می شود.
وی گفت: آسمان تهران امروز صاف است و دمای هوا در گرمترین زمان به 25 درجه می رسد.  

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۳۵۳۴۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آزادسازی آب شرب از صنایع آذربایجان شرقی

به گزارش خبرگزاری مهر، محمد خانی افزود: در نمایشگاه اکس پو۲۰۲۴ مبادله تفاهم نامه مابین شرکت آب و فاضلاب استان و شرکت مس سونگون انجام شد.

خانی گفت: بر اساس این تفاهم نامه قسمتی از پساب تصفیه خانه مرند برای مصرف صنعتی در اختیار شرکت مس سونگون قرارخواهد گرفت.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان شرقی ادامه داد: فرصت‌های سرمایه گذاری متعددی در این نمایشگاه مطرح است که مهمترین آنها مربوط به مبادله تفاهم نامه واگذاری پساب مرند به شرکت مس سونگون است.

خانی تاکید کرد: این تفاهم نامه در راستای کمک به توسعه صنعت استان و کمک به آزاد سازی آب شرب از صنایع، به نفع مردم منطقه انجام می‌شود.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان شرقی ادامه داد: بر اساس این قرارداد، سالانه ۵٫۳ میلیون مترمکعب پساب شهر مرند، تصفیه و در اختیار مجتمع مس سونگون قرار خواهد گرفت.

وی گفت: مدت این تفاهم نامه ۲۰ ساله بوده و بر اساس آن حدود ۱۰۶ میلیون مترمکعب پساب تصفیه خواهد شد.

کد خبر 6094384

دیگر خبرها

  • نوید روزهای خوش برای کویرنشینان/دریای عمان؛ ناجی خراسان جنوبی
  • تداوم بارندگی‌ها درکشور
  • شکست ائتلاف غربی در تغییر معادلات با انصارالله
  • آزادسازی آب شرب از صنایع آذربایجان شرقی
  • باران سیل‌آسا و طوفان در ۲۴ استان | سیل و صاعقه در کمین مردم این مناطق | خطر غرق شدن شناگران و قایق‌ها در سواحل ۲ استان
  • وزیر کشور: تقسیم استان تهران به شرقی و غربی در دست بررسی است
  • بارش باران در استان‌های غربی و جنوبی کشور | احتمال وقوع سیلاب در این استان ها + ویدئو
  • ایجاد استان تهران شرقی و غربی به منظور اداره بهتر انجام می شود
  • گزارش هواشناسی ۱۱ اردیبهشت؛ تداوم بارش در استان‌های غربی کشور
  • هواشناسی ایران۱۴۰۳/۰۲/۱۱؛پیش‌بینی بارش‌های شدید در کشور