Web Analytics Made Easy - Statcounter

سید جلال ملکی گفت: سال گذشته همزمان با روز ۱۷ آبان ماه، شاهد بارش شدید باران در شهر تهران بودیم و همین موضوع سبب گرفتار شدن یک زن در جوی آب خیابانی در محله پاسداران شد.

وی افزود: پس از این حادثه، نیروهای آتش نشان به منظور یافتن این زن اقدامات زیادی را انجام دادند، اما تمام اقدامات آن‌ها بی نتیجه بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سخنگوی سازمان آتش نشانی با اشاره به گشت کانال‌های شهر تهران و اطراف شهر به منظور یافتن پیکر زن جوان اظهارکرد: پس از بارش شدید باران و گرفتار شدن یک زن در جوی آب، نیروهای آتش نشان تا ۳ ماه برای یافتن پیکر این زن تلاش می‌کردند.

ملکی ادامه داد: آتش نشان‌ها جستجوهایی را در برخی کانال‌های بسیار خطرناک شهر داشتند و حتی تا بعد از محدوده ورامین را نیز تجسس کردند، اما خبری از زن جوان نبود.

وی با ارائه هشداری به شهروندان تهرانی در زمان وقوع باران‌های موسمی تصریح کرد: خطر بارندگی‌های موسمی در این فصل بسیار زیاد است و در این شرایط توصیه می‌شود افراد از حضور در مناطق پر خطر خودداری کنند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی با اشاره به سیل سال‌های گذشته در منطقه کن و سولقان خاطرنشان کرد: سال‌های گذشته شاهد سیل در منطقه کن و سولقان بودیم و در عرض ۱۰ دقیقه بخش قابل توجهی از خودروها و سفره خانه‌هایی که در مسیر رودخانه قرار داشتند تخریب شدند.

ملکی در خصوص نقاط پر خطر زمان بارندگی باران اذعان کرد: زمان بارش باران و یا رعد و برق، افراد باید از حضور در اطراف بالکن خانه ها، پشت بام ها، دشت، کوه و ... خودداری کنند.

وی با اشاره به خطرات جوی‌های آب در زمان بارش باران بیان کرد: زمانی که شاهد بارش باران هستیم، حجم آب در جوی‌ها افزایش یافته و افراد باید بدانند که در این شرایط نباید به هیچ وجه نزدیک جوی آب شوند.

میزان

منبع: ساعت24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۳۵۴۰۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری مراسم تشییع پیکر شهید محمد شفیع فیضی زاده در ایلام

امروز در تشییع پیکر مطهر شهید فیضی زاده، همه مردم ایلام، زن و مرد و پیر و جوان و خردسال برای پیشواز و ادای احترام به حضور شهید آمده بودند تا حضورش را پس از ۴۱ سال به دیار زاگرس خوش آمد بگویند.

عطر ملکوتی در فضای تشییع پیکر شهید موج می‌زد و همه با شور و دلدادگی خاصی برای عرض ارادت به پیشواز این سردار سرافراز هشت سال دفاع مقدس آمده بودند تا سلام و صلوات خویش را نثار پیکر مطهرش کنند و همه غم غربت و فراق چهل و یک ساله اش را پاس بدارند.

 

باشگاه خبرنگاران جوان ایلام ایلام

دیگر خبرها

  • مجتبی حسینی: سه سال کار کنید و موفق شوید!
  • سناریوی خودکشی قتل از آب درآمد
  • برگزاری مراسم تشییع پیکر شهید محمد شفیع فیضی زاده در ایلام
  • راز قتل مرد جوان پس از ۳ ماه برملا شد
  • سناریوی خودکشی قتل از آب درآمد/ همدستی خیانت‌آمیز زن جوان با مرد همکار
  • سناریوی خودکشی قتل از آب درآمد | همدستی خیانت‌آمیز زن جوان با مرد همکار
  • کشف ردپای یک دایناسور ماموت در چین | یک شکارچی غول‌پیکر!
  • تلاش رژیم صهیونیستی برای نشان دادن یک چهره متمدن از خود بی نتیجه است
  • تمام آنچه می‌خواستم روی پرده است/ نتیجه اعتماد به فیلمسازان جوان
  • ادعای جدید: الکل یا ماده سمی علت مرگ مارادوناست!