Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایسکانیوز، امیر سرتیپ دوم خلبان مسعود روز خوش سخنگوی هفتمین رزمایش اقتدار هوایی فدائیان حریم ولایت با اشاره به مرحله نخست این رزمایش گفت: در اولین روز از آغاز فاز عملیاتی رزمایش فدائیان حریم ولایت، هواپیماهای اف۵ و بومی صاعقه با بمب های ۵۰۰ پوندی اهداف فرضی بر روی باندهای پروازی ایستگاه های رادار و سکوهای پرتاب موشک، مخازن سوخت و انبار مهمات درمنطقه نبرد را با موفقیت منهدم کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار کرد: هواپیماهای اف۷ مجهز به بمب های هوشمند، نقطه زن، دور ایستا و راکت های ساخت داخل نیز برای اولین بار اهداف حیاتی دشمن فرضی را با تکنیک های ابتکاری و خارج از رینگ پدافندی در عمق منطقه نبرد منهدم کردند.

روزخوش با بیان اینکه «در ادامه اجرای هفتمین رزمایش بزرگ فداییان حریم ولایت نیروی هوایی ارتش جنگنده های رهگیر اف- ۱۴ به اجرای ماموریت گشت هوایی مسلح، رهگیری هواپیماهای دشمن و انجام ماموریت TOP COVER پرداختند، خاطر نشان کرد: همچنین جنگنده های اف-۱۴ و میگ-۲۹ با انجام عملیات رزم هوایی شرایط درگیری در صحنه واقعی نبرد را با موفقیت به اجرا گذاشتند.

سخنگوی هفتمین رزمایش فدائیان حریم ولایت افزود: در بخش دیگری از این رزمایش عملیات جنگ الکترونیک و آزمایش انواع سامانه های پیشرفته ارتباطی ارتباطی نیروی هوایی ارتش با استفاده از بسترهای امن شبکه های بی سیم و باسیم، انواع سامانه های تسهیلات پروازی و انواع سامانه های تاکتیکی مأموریت های ابلاغ شده در جنگ الکترونیک را با موفقیت انجام دادند.

وی گفت: همچنین هواپیماهای ترابری سی-۱۳۰ در ارتفاع متوسط و شرایط تهدید اقدام به بار ریزی تاکتیکی با پشتیبانی هوایی هواپیمای اف۱۴ کردند.

سخنگوی رزمایش فداییان حریم ولایت در ادامه با بیان این که «ما به دنبال امنیت پایدار در منطقه هستیم» تصریح کرد: افزایش حجم قدرت آتش و دقت در اصابت اهداف متحرک و ثابت زمینی و هوایی، استفاده از مهمات نقطه زن و دور ایستا با قدرت تخریب بسیار بالا یکی دیگر از نقاط قوت این رزمایش است و بخشی از توان رزمی نیروی هوایی ارتش را به معرض نمایش می گذارد.

منبع: ایسنا

رزمایش هواپیماها تسلیحات فدائیان حریم ولایت رزمایش نیروی هوایی ارتش

منبع: ایسکانیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۳۵۵۲۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پدافند دفاعی سوریه در حالت آماده باش قرار گرفت

منابع نظامی اعلام کردند که ارتش سوریه پدافند دفاعی خود را به حالت آماده باش درآورده است. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، خبرگزاری رویترز بامداد امروز یکشنبه به نقل از منابع نظامی سوری گزارش دادند پافند‌های روسی ارتش سوریه در اطراف شهر دمشق و پایگاه‌های نظامی این کشور به حالت آماده باش درآمده‌اند.

از ساعتی پیش رسانه‌ها و سخنگوی ارتش رژیم اسرائیل ساعتی پیش از شروع عملیات تلافی جویانه ایران علیه این رژیم خبر دادند و مدعی شدند که ایران با پهپاد و موشک‌های کروز به سمت اراضی اشغالی فلسطین عملیات انجام داده است و انتظار می‌رود تا ساعاتی دیگر این پهپادها به حریم هوایی رژیم اسرائیل برسد.

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با صدور بیانیه‌ای شروع عملیات تلافی‌جویانه علیه رژیم اسرائیل در واکنش به حمله این رژیم به بخش کنسولی سفارت ایران در دمشق را تأیید کرد.

عراق، سپس اردن و رژیم اسرائیل اعلام کردند که حریم هوایی خود را به صورت موقت بسته‌اند. صهیونیست‌ها اعلام کردند که برای اولین باز هیچ هواپیمایی بر فراز فلسطین اشغالی نیستس.

اعلام آمادگی اردن برای کمک به رژیم اسرائیل

خبرگزاری رویترز به نقل از دو منبع امنیتی اردنی گزارش داد که سامانه‌‌های دفاعی اردن آماده رهگیری پهپادها و موشک‌های ایران است. از سوی دیگر، در پی حمله تلاقی جویانه ایران به فلسطین اشغالی اردن پس از بستن حریم هوایی خود حالت فوق العاده در سراسر این کشور اعلام کرد.

عراق و اردن حریم هوایی خود را بستند

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • سلاح‌ها و گزینه‌های کمکی
  • تبریک رئیس مجلس به مناسبت فرارسیدن روز ارتش
  • افزایش پروازها در حریم هوایی اردن
  • سخنگوی ارتش اسرائیل: فرانسه هم در دفاع از حریم هوایی اسرائیل شرکت داشته است
  • انهدام اهداف نظامی مهم ارتش تروریست صهیونیستی/ هشدار به دولت تروریستی آمریکا
  • انهدام اهداف نظامی مهم ارتش تروریستی صهیونیستی
  • شاهد۱۳۶؛ پهپاد انتحاری سپاه علیه اسرائیل را بشناسید (+فیلم و عکس)
  • شاهد۱۳۶؛ پهپاد انتحاری سپاه علیه اسرائیل را بشناسید
  • پدافند دفاعی سوریه در حالت آماده باش قرار گرفت
  • رژیم صهیونیستی حریم هوایی خود را بست