Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش امتداد نیوز، مسعود مرسلپور، صبح سه شنبه در جلسه ستاد بزرگداشت هفته بسیج شهرستان قرچک که با حضور علیرضا جعفری معاون سیاسی انتظامی فرمانداری و اعضای ستاد با دستور کار برنامه ریزی، در محل سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد طی سخنانی، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید محمدحسین فهمیده و هفته بسیج دانش آموزی اظهار داشت: با توجه به اینکه از نگاه امام خمینی(ره) و رهبر معظم انقلاب اسلامی، همه آحاد مردم بسیجی هستند، بسیج تنها سازمان مردم نهادی است که در دنیا بیشترین عضو را دارد و مردم به صورت خودجوش به آن پیوسته اند، چنین تشکیلاتی در هیچ کجای جهان یافت نمی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مرسلپور افزود: با گزافه گویی های اخیر رئیس جمهور آمریکا، مشاهده کردیم که مردم چطور در حمایت از سپاه پاسداران و بسیج به میدان آمدند، این نشان دهنده این است که بسیج متعلق به جناح و گروه خاصی نیست و بسیج به معنی ملّت ایران است.

وی با بیان اینکه اگر به این باور برسیم که بسیج متعلق به آحاد مردم است، درست عمل خواهیم کرد، گفت: بسیج را نباید انحصاری کرد، قداست بسیج مهمتر از مسائل دیگر است.

فرماندار قرچک اظهار داشت: امسال بایستی علاوه بر اینکه برنامه های هفته بسیج پرشورتر از سال گذشته برگزار شود، اجرای تمامی برنامه ها با محوریت مردم صورت گیرد و لذا از کلیه ادارات می خواهیم همه برنامه ها را در قالب ستاد بزرگداشت هفته بسیج شهرستان قرچک اجرا نمایند و از اجرای برنامه های موازی و بدون هماهنگی اجتناب ورزند.

true برچسب ها : فرمانداری قرچک مسعود مرسلپور هفته بسیج true

منبع: امتداد نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۳۵۵۴۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جمعی از کارگران خراسان جنوبی با رهبری دیدار می‌کنند

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان گفت:۲۶ کارگر نمونه استان با همکاری بسیج کارگری امروز با رهبر معظم انقلاب دیدار می‌کنند.

اشرفی همچنین با اشاره به اینکه به مناسبت هفته کار و کارگر ۲۶ برنامه محوری در استان اجرا می‌شود افزود: ۱۲۰ برنامه در شهرستان‌ها انجام می‌شود.

وی گفت: برگزاری مسابقات فرهنگی و ورزشی، تجلیل از آرمان‌ها و میثاق شهیدان، عیادت از بیماران کارگر حادثه دیده حین کار، برپایی میز خدمت در مراسم نماز جمعه سراسر استان، تجلیل از کارگران ساختمانی، برگزاری نشست‌های تخصصی، برگزاری مانور روز جهانی ایمنی در واحد‌های تولیدی استان، تجلیل از مدال آوران در رشته‌های مختلف ورزشی حوزه‌های کارگری، برگزاری محفل انس با قران کریم، تجلیل از کارگران نمونه و برگزاری جشنواره امتنان از جمله مهمترین برنامه‌های هفته کار و کارگری در استان است.

سرگرد توکلیان، مسئول بسیج کارگری خراسان جنوبی نیز در این جلسه از برگزاری رزمایش شیفت ایثار با شرکت ۵۰۰ نفر، اهدای کمک مومنانه، حضور در اماکن کارگری ساختمانی وصنعتی در هفته کار و کاگر خبر داد.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • اجرای بیش از ۸۰ برنامه به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج توسط سپاه چالدران 
  • اجرای ۷۱۰ عنوان برنامه در هفته عقیدتی در مرکزی
  • جزئیات برنامه‌های هفته عقیدتی سیاسی و معلم سازمان بسیج مستضعفین
  • جهاد تبیین اولویت اول برنامه های سپاه
  • پاکسازی اراضی شهرک صنعتی قرچک همزمان با هفته زمین پاک
  • برگزاری ۸۰ عنوان برنامه به مناسبت هفته کار و کارگر در استان همدان
  • جمعی از کارگران خراسان جنوبی با رهبری دیدار می‌کنند
  • دیدار ۴۶ کارگر استان گیلان با رهبر انقلاب
  • اتفاق جدید در پویش‌ و جشن های نوروز و رمضان امسال | وقتی جشن‌های شهری با محوریت کودکان و نوجوانان برگزار می شود
  • اجرای هفته معلم با محوریت معرفی اندیشه‌های شهید مطهری