Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-04-24@22:21:28 GMT

بهترین رکورد پرسپولیس در تاریخ لیگ برتر

تاریخ انتشار: ۹ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۳۵۶۰۹۰

بهترین رکورد پرسپولیس در تاریخ لیگ برتر

پرسپولیس در پنج بازی خارج از خانه که در لیگ هفدهم برگزار کرده، به نتایج بسیار درخشانی دست یافته و توانست به بهترین رکورد خود در لیگ برتر دست یابد.

ایران آنلاین / سرخپوشان در دیدارهای خارج از خانه در این فصل به ۴ برد و یک مساوی دست یافته اند که در تاریخ لیگ برتر این آمار، بهترین عملکرد پرسپولیس در 5 بازی متوالی خارج از خانه در طول یک فصل به حساب می آید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کسب ۱۳ امتیاز از این پنج بازی که با ۱۳ گل زده و ۴ گل خورده به دست آمد، حدنصاب جدیدی را برای برانکو ایوانکوویچ سرمربی کروات پرسپولیس و بازیکنان این تیم به ثبت رساند تا به لطف پیروزی های خارج از خانه، سرخپوشان در این فصل هم از مدعیان اصلی و جدی کسب قهرمانی باشند.

تا پیش از این، بهترین آمار پرسپولیس در 5 بازی متوالی خارج از خانه در لیگ پانزدهم رقم خورد که شاگردان برانکو در 5 بازی آخر فصل توانستند به ۴ برد و یک مساوی دست یابند اما در آن مقطع پرسپولیس ۱۰ گل زده و ۴ گل خورده داشت که همین امر باعث شد تا 5 بازی ابتدایی این فصل در خارج از خانه، بهترین عملکرد سرخپوشان در تاریخ لیگ برتر باشد. / خبرورزشی

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۳۵۶۰۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز شمارش معکوس؛ احتمال قهرمانی رئال مادرید در لالیگا به فاصله ۳ هفته مانده تا پایان فصل

کهکشانی‌ها فاصله چندانی تا سی و ششمین قهرمانی خود در تاریخ لالیگا ندارند

طرفداری | شب گذشته (یکشنبه) و در دیداری حساس از هفته سی و دوم رقابت‌های لالیگا فصل ۲۰۲۳/۲۴، رئال مادرید با نتیجه ۲-۳ بارسلونا را شکست داد و فاتح ال‌کلاسیکو شد.

رئال مادرید 3-2 بارسلونا؛ بلینگُل دروازه قهرمانی را در ال‌کلاسیکو باز کرد

با پیروزی در این جدال نفس‌گیر و جذاب، رئال مادرید اختلافش با بارسلونای رده دومی را به ۱۱ امتیاز افزایش داد و گام بلندی در راه فتح لالیگا برداشت. در حالی که هنوز ۶ بازی تا پایان فصل جاری باقی مانده، رئال مادرید می‌تواند با کسب حداقل ۷ امتیاز از ۳ بازی آینده، قهرمانی خود را در هفته سی و پنجم و در فاصله سه بازی مانده تا پایان فصل، قطعی کند. البته که این احتمال با فرض پیروزی بارسلونا در هر سه بازی آینده خود محاسبه شده و اگر شاگردان ژاوی در بازی‌های بعدی خود باز هم امتیاز از دست بدهند، رئال مادرید می‌تواند حتی زودتر از هفته سی و پنجم، خیالش از بابت قهرمانی را راحت کند.

بازی‌ های رئال مادرید و بارسلونا تا هفته ۳۵

رئال مادرید:

رئال سوسیداد (خارج از خانه) کادیز (خانه) گرانادا (خارج از خانه)

بارسلونا:

والنسیا (خانه) ژیرونا (خارج از خانه) رئال سوسیداد (خانه) وضعیت جدول لالیگا وضعیت دو تیم رئال مادرید و بارسلونا در جدول

 

از دست ندهید ????????????????????????

باخت دیوید تیلور، دردسر تازه برای حسن یزدانی تصاویر سه‌بعدی علیه ژاوی: توپ یامال گل نشده بود! باورنکردنی؛ لالیگا تکنولوژی خط دروازه ندارد کامنت تمسخرآمیز وینیسیوس؛ فکر کردی بلینگامی؟

دیگر خبرها

  • رکورد گلزنی در لیگ برتر انگلیس شکسته شد
  • با گل هری مگوایر مقابل شفیلدیونایتد؛ رکورد گلزنی در لیگ برتر انگلیس شکسته شد
  • بهترین تیم تاریخ لیگ برتر انگلیس از نگاه سسک فابرگاس / عکس
  • وزیر ورزش: امروز بهترین روز تاریخ ورزش ایران است
  • هاشمی: امروز بهترین روز تاریخ ورزش ایران است
  • بهترین رکورد سرمربیگری اوسمار در پرسپولیس
  • کلوپ: بازی با اورتون، آخرین دربی‌ام در مرسی‌ساید است؛ ژوتا دو هفته از ترکیب لیورپول دور است
  • تراکتور به دنبال بزرگترین بمب آلمانی تاریخ لیگ برتر | مذاکره با چهره سرشناس برای آمدن به ایران
  • پرسپولیس به رکورد فصل قبل رسید اما...
  • آغاز شمارش معکوس؛ احتمال قهرمانی رئال مادرید در لالیگا به فاصله ۳ هفته مانده تا پایان فصل