Web Analytics Made Easy - Statcounter

«کارگاه و نشست تخصصی سینمای مستند دینی» به همراه نمایش و نقد و بررسی مستند «امید اسلام» ۹ آبان ماه در نگارستان امام خمینی(ره) برگزار می شود.

به گزارش ایمنا، موسسۀ تنظیم و نشر آثار امام خمینی (ره) در نظر دارد کارگاه و نشستی تخصصی را پیرامون سینمای مستند دینی برگزار کند. در این برنامه مستند «امید اسلام» نیز اکران و نقد و بررسی می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مستند به کارگردانی علیرضا محمدی مستندساز و مدرس دانشگاه به مناسبت چهلمین سالگرد شهادت سیدمصطفی خمینی ساخته شده و حجت الاسلام سیدمحمود دعایی در آن جزییات شهادت سید مصطفی خمینی را شرح می دهد.

گفتنی است، دکتر علیرضا محمدی، دکترای سینما و تهیه کنندۀ تلویزیون نیز در این نشست حضور خواهد داشت.

علاقمندان برای شرکت در این برنامه می توانند امروز، ۹ آبان ماه، رأس ساعت ۱۵:۳۰ به نگارستان امام خمینی واقع در میدان فیض مراجعه کنند. /

منبع: ایمنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۳۵۶۱۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست خبری تشریح برنامه‌های جشنواره امام رضا(ع) و چله رضوی در تهران برگزار می‌شود

نشست خبری تشریح برنامه‌های بیست و یکمین دوره جشنواره بین‌المللی فرهنگی و هنری امام رضا(ع) و چله رضوی با حضور فرهاد قائمیان، مدیر این رویداد معنوی و فرهنگی، سه‌شنبه این هفته چهارم اردیبهشت ماه امسال در تهران برگزار می‌شود.

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، با توجه به برنامه های گسترده و متنوع فرهنگی و هنری رضوی در سراسر کشور در اریبهشت ماه و دهه کرامت، نشست خبری بیست و یکمین دوره جشنواره بین‌المللی فرهنگی و هنری امام رضا(ع) با هدف تشریح برنامه‌ها و رویدادهای پیش‌روی جشنواره، در ساعت ۱۰ صبح روز سه‌شنبه این هفته در محل سالن جلسات مجتمع فرهنگی باغ زیبای تهران برپا می‌شود.

جشنواره امام رضا(ع) که هر ساله با شکوه و عظمت خاصی برگزار می‌شود، امسال نیز با برنامه‌ریزی‌های دقیق و نوآورانه، قصد دارد تا فرهنگ غنی اسلامی، ایرانی و رضوی را به نمایش بگذارد. این رویداد به عنوان یکی از مهم‌ترین جشنواره‌های فرهنگی و هنری در سطح کشور و در بعضی از شاخه‌ها در سطح بین الملل شناخته می‌شود.

جشنواره بین المللی فرهنگی و هنری امام رضا(ع) فرصتی استثنایی برای هنرمندان، اندیشمندان و علاقه‌مندان به فرهنگ اسلامی و ایرانی فراهم می‌آورد تا دیدگاه‌ها و آثار خود را با جهانیان به اشتراک بگذارند.

فرهاد قائمیان، که امسال مسئولیت مدیریت جشنواره را بر عهده دارد، در این نشست خبری به تشریح برنامه‌های متنوع و جذاب جشنواره خواهد پرداخت. از جمله برنامه‌های امسال می‌توان به جشنواره‌های شعر ویژه کودکان و نوجوانان، فارسی زبانان، عرب زبانان و ترک زبانان، جشنواره بین المللی عکس رضوی و همچنین جشنواره‌های مختلفی در زمینه‌های سرود، تئاتر، گرافیک، خوشنویسی، فیلم کوتاه و بخش ویژه روستایی اشاره کرد که همگی با محوریت زندگی و سیره امام رضا(ع) طراحی شده‌اند.

این جشنواره که همواره مورد استقبال گسترده مردم و هنرمندان قرار گرفته، امسال نیز به دنبال ایجاد فضایی برای تبادل فرهنگی و هنری و تقویت پیوندهای میان فرهنگ‌های مختلف است. 

انتظار می‌رود که این دوره از جشنواره با حضور هنرمندان و شخصیت‌های برجسته فرهنگی از سراسر جهان، به یک رویداد ماندگار در تقویم فرهنگی ایران و جهان تبدیل شود.

این نشست فرصتی بی‌نظیر برای رسانه‌ها و عموم مردم خواهد بود تا از جدیدترین اخبار و اطلاعات مربوط به جشنواره مطلع شوند و در جریان آخرین تحولات فرهنگی و هنری قرار گیرند.

دیگر خبرها

  • برپایی آئین جشن تکلیف دختران سرفاریاب
  • برنامه های حفظ تخصصی، عمومی و موضوعی قرآن تشریح می شود
  • نشست خبری بیست ویکمین جشنواره بین‌المللی فرهنگی هنری امام رضا (ع)
  • برپایی دوره‌های آموزش صنایع دستی در استان همدان
  • نمایش «ملودی» در جشنواره انیمیشن «ورونژ»
  • برپایی نمایشگاه عکس فتومونتاژ در سینمای جوان نهاوند
  • انتقاد مردم از حذف تصویر امام خمینی از یک نشست خبری در سمنان + عکس ها
  • درباره «بی بدن» و «قوی‌دل»/ پرونده‌های واقعی، اشک‌ها و لبخندها
  • نشست خبری تشریح برنامه‌های جشنواره امام رضا(ع) و چله رضوی در تهران برگزار می‌شود
  • مماشات با کاظم صدیقی و علیرضا پناهیان مردم را به دین و نظام بدبین کرده