Web Analytics Made Easy - Statcounter

سازمان هنری رسانه‌ای اوج و بنیاد فرهنگی روایت فتح ویگه برنامه «پیاده آمده‌ایم» را با موضوع اربعین حسینی (ع) از شبکه یک سیما روی آنتن می‌برد.

به گزارش مشرق - سومین فصل برنامه «پیاده آمده‌ایم» همزمان با ایام اربعین حسینی روی آنتن می‌رود. این برنامه که با حضور حجت الاسلام و المسلمین علیرضا پناهیان و با اجرای سیدامیر جاوید حوالی ساعت  20 هر شب از شبکه اول سیما پخش خواهد شد، یکی از ویژه برنامه‌های اربعینی سیما است که از مسیر پیاده روی نجف تا کربلا به طور زنده و مستقیم روی آنتن می‌رود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برای تولید این برنامه، برای نخستین بار یک استودیوی کامل و مجهز در مسیر پیاده روی اربعین در عمود 1120 تاسیس شده و قرار است برنامه «پیاده آمده‌ایم» از این لوکیشن جدید برای پخش از شبکه اول سیما آماده شود.

طبق برنامه ریزی‌های صورت گرفته «پیاده آمده‌ایم» از جمعه 12 آبان به مدت یک هفته پخش خواهد شد و محوریت گفتگوی این برنامه نیز ارتباط پیاده روی اربعین و ظهور حضرت بقیه الله عجل الله فرجه خواهد بود. ضمن آن که هشتگ برنامه در شبکه‌های اجتماعی نیز بر اساس موضوع برنامه #یامهدی خواهد بود.

فصل‌های گذشته این برنامه از اربعین سال گذشته و با حضور کارشناسان مذهبی نظیر حجت الاسلام شهاب مرادی از لوکیشن تازه تاسیس سازمان هنری رسانه ای اوج در بین الحرمین پخش می‌شد.

این برنامه محصول مشترک سازمان هنری رسانه ای اوج و بنیاد فرهنگی روایت فتح است.

ارسال به تلگرام

منبع: مشرق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۳۵۶۸۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتصاب جدید در سازمان صدا و سیما

به گزارش خبرگزاری مهر، پیمان جبلی رییس صدا وسیما در حکمی جواد شیخ اکبری را به سمت مشاور رییس سازمان و رییس ستاد حج و زیارت و ستاد اربعین سازمان منصوب کرد.

وی در حکم خود آورده است:

«باسمه تعالی

برادر گرامی جناب آقای جواد شیخ اکبری

نظر به مراتب تعهد و تجربه ارزنده جنابعالی به موجب این حکم شما را به عنوان مشاور رییس سازمان و رییس ستاد حج و زیارت و ستاد اربعین سازمان منصوب می‌کنم.

سیاستگذاری جامع در امور حج و زیارت سازمان و انجام هماهنگی‌های لازم با حوزه‌های مربوطه و نهادها و دستگاه‌های مسؤول و سازمان حج و زیارت و توجه ویژه‌ به ظرفیت‌های راهپیمایی عظیم اربعین و جریان‌سازی رسانه‌ای و هم‌افزایی ظرفیت‌های سازمانی از مهمترین وظایف این ماموریت است.

از خداوند متعال موفقیت روزافزون شما را در پیشبرد اهداف و آرمان های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و تحقق منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) مسألت دارم.

از زحمات خالصانه حجت الاسلام والمسلمین جناب آقای موسوی مقدم در طول دوره تصدی مسئولیت ستاد حج و زیارت سازمان صمیمانه تشکر و قدردانی می‌کنم.»

کد خبر 6086090 عطیه موذن

دیگر خبرها

  • برنامه «ماه‌ترین پلاس» به سراغ پدران می‌رود
  • اعتبار سدسازی در ایلام قطره چکانی است
  • بیشترین نگرانی ما در اربعین کمبود ناوگان حمل و نقل است
  • ساترا در حال بررسی وضعیت اقتصادی در شبکه نمایش خانگی/ پوشش زنده بیش از ۱۴ ساعته عملیات «وعده صادق»
  • ساترا در حال بررسی وضعیت اقتصادی در شبکه نمایش خانگی | پوشش زنده بیش از ۱۴ ساعته عملیات «وعده صادق»
  • ایمن سازی و رفع ۴۸۷ نقطه پرحادثه راه‌های کشور
  • پیاده روی به مناسبت هفته سلامت در پیشوا
  • پخش زنده بازی‌های فوتبال امروز سه‌شنبه ۴‌ اردیبهشت از تلویزیون + سایت آنتن و آپارات
  • انتصاب جدید در سازمان صدا و سیما
  • قطعی ۱۲ ساعته گاز در برخی مناطق رشت و خمام