Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون امنیتی و انتظامی وزارت کشور گفت: بر اساس گزارشهای رسمی بدست آمده ارتباط خودکشی نوجوانان اصفهانی با چالش نهنگ آبی اثبات نشد.

سردار محمدحسین ذوالفقاری؛ معاون امنیتی و انتظامی وزارت کشور، در گفتگو با ایلنا در مورد بررسی های صورت گرفته پیرامون خودکشی 2 دختر نوجوان اصفهانی گفت: اطلاعاتی که ما داریم؛ یک سری گزارشهای رسمی و برمبنای اطلاعاتی بوده که عزیزانمان در پلیس فتا ارائه داده و آنچه که مسجل شده، این است که این اتفاق تلخ ارتباطی با چالش و بازی نهنگ آبی نداشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: همچنین اطلاعاتی نیز از دوستان و آشنایان جانباختگان به دست آمده و مشخص شده است؛ یکی از این دونفر بطور قطع با مشکلات شخصی زندگی و خانوادگی مواجه و دیگری نیز تا حدی با برخی مشکلات دست به گریبان بوده است.
معاون امنیتی و انتظامی وزارت کشور در پاسخ به این سوال که چرا پس از وقوع این حادثه مطرح شد که علت خودکشی چالش نهنگ آبی بوده است، تاکید کرد: پاسخی که ارائه می دهم صرفاً بر اساس اطلاعات و گزارشهای رسمی است؛ در مورد اینکه در گوشی تلفن همراه آنها موردی مرتبط با نهنگ آبی بوده یا خیر، خیلی اثبات نشده و چیزی به ما رسما اعلام نشده است. تا این زمان هیچ ارتباطی بین با این اتفاق و آن بازی و چالش اثبات نشده است.

منبع: ساعت24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۳۵۶۸۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برداشت ۸۵۰۰ تن گندم در اراضی استان بوشهر

معاون بهبود تولیدات گیاهی جهاد کشاورزی استان بوشهر گفت: تاکنون ۸ هزار ۵۰۰ تن گندم از مزارع استان بوشهر برداشت و تحویل مراکز خرید شده است. - اخبار استانها -

کبری توکلی در گفتگویی با خبرنگار تسنیم در بوشهر، با بین اینکه برداشت گندم در مزارع استان بوشهر تا خرداد ماه ادامه دارد، اظهار داشت: 320 کمباین در برداشت گندم از مزارع استان بوشهر مشارکت دارند.

وی با اشاره به اینکه خشکسالی سال زراعی جاری سبب کاهش تولید محصول گندم شده است، گفت: بر اساس ارزیابی انجام شده محصول مزارع گندم تحت پوشش کشت آبی قابل برداشت است و کاهش بارندگی به مزارع دیم صدمه و خسارت وارد کرده است.

معاون بهبود تولیدات گیاهی جهاد کشاورزی استان بوشهر با اشاره به بیمه محصولات مزارع استان بیان کرد: تمام مزارع گندم استان بوشهر تحت پوشش بیمه محصولات کشاورزی است و خسارات و غرامت به تولیدکنندگان پرداخت می‌شود.

توکلی پیش‌بینی برداشت گندم در استان بوشهر را 40 هزار تن اعلام و خاطرنشان کرد: از 15 فروردین تاکنون 8 هزار 500 تن گندم از مزارع استان بوشهر برداشت و تحویل مراکز خرید شده است. 7 هزار و 900 تن گندم معمولی و 600 تن بذر گندم تاکنون از مزارع آبی استان بوشهر برداشت و تحویل مراکز خرید شده است.

معاون بهبود تولیدات گیاهی جهاد کشاورزی استان بوشهر فعالیت 14 مرکز خرید گندم در استان خبر داد و افزود: فعالیت این مراکز خرید به‌صورت شبانه‌روزی است.

انتهای پیام/190/

دیگر خبرها

  • دومین شکست بزرگ اطلاعاتی اسرائیل پس از طوفان الاقصی چیست؟
  • فیلم| امیرعلی نبویان از تقلب در برنامه مافیا پرده برداشت
  • دومین شکست بزرگ اطلاعاتی اسرائیل پس از طوفان الاقصی
  • افزایش اعتبارات محیط زیستی در راستای رفع چالش‌ها
  • وزیر دفاع فرانسه: ایران یک چالش امنیتی برای اروپا است
  • پشت پرده خشم احمدی نژاد از معاون تازه فوت شده‌اش
  • پشت پرده خشم احمدی نژاد از معاون تازه فوت شده اش /‌۱۸ نکته جالب درباره پرویز داوودی
  • حضور اتباع و مهاجرین در قم کنترل و ساماندهی شود
  • تاکید بر مدیریت اصولی سواحل و تفرجگاه‌های مازندران
  • برداشت ۸۵۰۰ تن گندم در اراضی استان بوشهر