Web Analytics Made Easy - Statcounter

ششمین نمایشگاه ملی و تخصصی مبلمان و دکوراسیون داخلی امروز با مشارکت ده ها شرکت و کارگاه تولیدی داخلی در محل نمایشگاهی مصلی بزرگ امام خمینی (ره) آغار بکار کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما در این نمایشگاه که با مجوز اتاق اصناف برگزار شده است ، بیش از 250 شرکت مختلف داخلی ، تولیدکنندگان و واحدهای بزرگ و کوچک تولیدی و همچنین دست اندرکاران صنعت مبلمان کشور، نوین ترین تولیدات خود را با هدف یافتن بازارهای جدید صادراتی و عرضه با قیمت مناسب تر برای شهروندان به نمایش گذاشته اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در ششمین نمایشگاه ملی و تخصصی مبلمان و دکوراسیون داخلی که در چهار سالن در ضلع جنوبی مصلای بزرگ تهران برپا شده است، انواع مبلمان منزل، مبل راحتی و استیل، کالای خواب و دکوراسیون داخلی، کالاهایی چون صندلی اداری و آمفی تئاتر، میز و صندلی، کتابخانه، فایل، تجهیزات و لوازم تکمیلی اداری ارائه و در معرض دید علاقه مندان قرار گرفته است.
همه کالا ها و اجناس ارائه شده در ششمین نمایشگاه ملی و تخصصی مبلمان و دکوراسیون داخلی با تخفیف 20 تا50 درصدی و همچنین به صورت اقساطی برای زوج های جوان به فروش می رسد.
تحقق اقتصاد مقاومتی، اشتغال و کارآفرینی و حمایت از تولید مبلمان داخلی، اولویت و هدف اصلی برگزاری ششمین نمایشگاه ملی و تخصصی مبلمان و دکوراسیون داخلی است.
ششمین نمایشگاه ملی و تخصصی مبلمان و دکوراسیون داخلی از امروز تا 13 آبان هر روز از ساعت 11 صبح تا 21 (9 شب) در ضلع جنوبی مصلی بزرگ امام خمینی (ره) آماده بازدید علاقمندان است.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۳۵۶۹۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گشایش همزمان ۵ نمایشگاه در موزه بزرگ خراسان

به گزارش خبرگزاری صدا وسیما مرکزخراسان رضوی، معاون میراث فرهنگی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان رضوی در مراسم افتتاح این نمایشگاه‌ها گفت: این نمایشگاه‌ها شامل نمایشگاه هلال نوروز، سکه‌ها و مدال‌های تاریخی نمایشگاه هزاره‌های سنگی، آبگینه و نمایشگاه عکس‌های قدیمی است.

احسان زهره وندی با اشاره به سفر میلیون‌ها زائر و گردشگر به مشهد افزود: ایام نوروز فرصت مناسبی برای بازدید از موزه‌ها و اماکن تاریخی است و از آن جایی که موزه بزرگ خراسان در منطقه تفریحی و فرهنگی کوهسنگی مشهد قرار دارد می‌تواند میزبان مناسبی برای گردشگران و همشهریان مشهدی باشد.

وی گفت: در این نمایشگاه‌ها تصاویر قدیمی شهر مشهد، سکه‌ها و مدال‌های تاریخی، سنگ‌های تاریخی، شیشه و آبگینه در معرض دید بازدید کنندگان قرار می‌گیرد.

معاون میراث فرهنگی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان رضوی درباره جزئیات آثار نمایشگاه‌ها گفت: ۱۳ تا تابلوی منتخب عکس‌های منتخب نوروز در حرم امام رضا (ع)، ۱۷۰ سکه و مدال تاریخی، ۲۰ قلم شی سنگی شامل ابزار‌های سنگی، ظروف و ...، ۱۹ اثر شیشه‌ای شامل زیورآلات شیشه ای. عطردان و امفیه دان و ... به نمایش گذاشته شده است.

زهره وندی گفت: این نمایشگاه‌ها از ۲۸ اسفند همه روز از ساعت ۹ تا ۲۰ در محل موزه بزرگ خراسان  در بوستان کوهسنگی مشهد دایر است.

دیگر خبرها

  • افتتاح همزمان ۵ نمایشگاه در موزه بزرگ خراسان
  • گشایش همزمان ۵ نمایشگاه در موزه بزرگ خراسان
  • نمایشگاه تخصصی باستان‌شناختی ریتون و آبریزهای سفالی افتتاح شد
  • آیین افتتاح نمایشگاه مد و لباس محلی با حضور فرماندار محترم شهرستان سردشت
  • گردشگری هوشمند برای توریست‌های داخلی و خارجی اجرا می‌شود/ بزرگ‌ترین نورافشانی تهران در راه
  • کلاسهای تخصصی تلاوت قرآن برگزار می شود
  • درآمد مولدسازی، خرج طرح‌های بزرگ قم می‌شود
  • امضای بزرگ‌ترین قراردادهای نفتی یک دهه اخیر صنعت نفت ایران
  • افتتاح یک گالری تخصصی در موزه فرش
  • آغاز ثبت‌نام در دو رویداد بزرگ نقشه‌برداری کشور