Web Analytics Made Easy - Statcounter

تهران - ایرنا - رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: ملت ایران همواره در مقابل زیاده‌خواهی‌های نظام سلطه ایستاده و در کنار جریانات سیاسی کشور، مقابل زورگویی و زیاده‌طلبی مستکبران همیشه امت واحده هستند.

به گزارش روز سه شنبه ایرنا از بسیج ، سردارپاسدارغلامحسین غیب پروربا تاکید برنقش بی‌بدیل جوانان در پیروزی انقلاب اسلامی اظهار کرد: همانگونه که دانش آموزان و دانشجویان با حضور فعال خود در دوران مبارزات انقلاب در پیروزی انقلاب اسلامی نقش‌ موثری داشتند، در استمرار و پیشبرد اهداف بلند نظام اسلامی نیز نقش تعیین کننده‌ای دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با اشاره به فعالیت های بسیج دانش آموزی افزود: یکی از اولویت‌های سازمان بسیج توجه و تقویت بسیج دانش آموزی در مدارس و جامعه است چرا که معتقدیم آینده انقلاب اسلامی و کشور عزیز ایران متعلق به دانش آموزان امروز است.
رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به جهاد علمی که از تاکیدات رهبر معظم انقلاب است عنوان کرد: اولین اولویت دانش آموزان و دانشجویان باید تحقق فرمان رهبر معظم انقلاب در امر جهاد علمی باشد، به گونه‌ای که کشور عزیزمان سرآمد‌ کشورهای منطقه و جهان در تولید و رشد علمی شود.
وی ضمن گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدای دانش آموز اظهار داشت: امروز اگر به رفتار و منش دانش آموزان بسیجی نگاه کنیم، در بین آن‌ها شهید فهمیده‌ها و بهنام محمدی‌های زیادی خواهیم یافت که هر کدام به نوعی در عرصه علم و عرصه‌های مورد نیاز کشور در حال خدمت به مردم هستند.
سردار غیب پرور با اشاره به رویکرد مسجد محوری در برنامه‌های بسیج گفت: حضور دانش آموزان، دانشجویان و جوانان در مساجد و انجام برنامه‌های بسیج با هماهنگی هیئت امناء، در پویایی و نقش آفرینی مساجد بسیار موثر است و یکی از طرح‌هایی که در بسیج دانش آموزی دنبال می‌شود اتصال و ارتباط برقرار نمودن دانش آموزان با مساجد است.
وی در پایان با تاکید بر اینکه مردم ایران و جریانات سیاسی کشور در مقابل زورگویی و زیاده‌طلبی مستکبران همیشه امت واحده هستند، افزود: همه‌ ما تحت رهبری حکیمانه رهبر معظم انقلاب اسلامی و با حفظ اتحاد و انسجام ملی خود، ایران اسلامی را به فضل خداوند در همه‌ ابعاد به قله‌های افتخار آمیز پیشرفت و تعالی خواهیم رساند.
اجتمام / 1095 ** 1418
خبرنگار : رضائی مجد ** ناشر:مریم برزآبادی

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۳۵۷۰۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارتش برای حفظ تمامیت ارضی کشور همواره پا به رکاب است

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ ولی رحمانی در خطبه‌های پیش از نماز جمعه این هفته رشت ضمن تبریک روز ارتش جمهوری اسلامی ایران به مردم، فرمانده کل قوا و فرماندهان ارتش و همه مسؤولان کشوری و لشکری اظهار کرد: نامگذاری ۲۹ فروردین از سال ۵۸ به نام ارتش با هوشیاری، هوشمندی و نگاه حضرت امام (ره) انجام شد.

وی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه ارتش در شعار «ارتش فدای ملت» صادق است، افزود: ارتش جمهوری اسلامی ایران با داشتن ۴ نیرویی چون نیروی زمینی محوری ارتش جمهوری اسلامی ایران، نیروی دریایی راهبردی، نیروی هوایی الهی و پدافند قهرمان و با شکوه از تمامیت ارضی ایران سرافراز دفاع می‌کند.

سرهنگ رحمانی با بیان اینکه ارتش جمهوری اسلامی ایران کارنامه درخشانی در ۴ دهه پس از انقلاب اسلامی به ویژه در دفاع مقدس دارد، ادامه داد: ارتش ایران با هم افزایی با همدلی با سایر نیروهای مسلح همیشه برای ایجاد امنیت پایدار و احساس امنیت در یک جامعه و کشور ایران از هیچ جانفشانی کوتاهی نکرده است.

فرمانده قرارگاه محرومیت زدایی و جهادی نیروی زمینی ارتش اضافه کرد: ارتش جمهوری اسلامی ایران و نیروی زمینی قهرمان در هشت سال دفاع مقدس با یگان‌های پیاده زرهی، توپخانه در مقابل ارتش بعث تا دندان مسلح عراق ایستاد و جانفشانی کرد.

وی با اشاره به اینکه در نیروی دریایی راهبردی ناوچه پیکان و عملیات مروارید و دریادار همتی را هیچکس فراموش نخواهد کرد، افزود: در نیروی هوایی الهی مردان بزرگی چون بابایی، دوران، خلعتبری و در هوانیروز قهرمان مردان بزرگی چون شیرودی و کشوری و در پدافند شهدای عاشورایی را کس از یادها نخواهد برد.

سرهنگ رحمانی با بیان اینکه ارتش جمهوری اسلامی ایران ۴۸ هزار شهید را در جنگ تحمیلی برای پایداری نظام اسلامی تقدیم کرده است، اضافه کرد: ارتش جمهوری اسلامی ایران برای حفظ و حراست این کشور مردان بزرگی را تقدیم کرده که نامشان در تاریخ ایران اسلامی همیشه جاودان خواهد بود.

وی با تاکید بر اینکه آمادگی، پا در رکابی، ولایتمداری، مردمی بودن و دلدادگی از خصایص برجسته ارتش جمهوری اسلامی ایران است، گفت: ارتش در مقابله با دشمن آماده و پا در رکاب دفاع و نسبت به مردم شعار «از مردم، با مردم، در کنار مردم و در خدمت مردم» را دنبال می‌کند.

سرهنگ رحمانی تصریح کرد: ارتش جمهوری اسلامی ایران با هدایت و رهبری فرمانده معظم کل قوا بعد از هشت سال دفاع مقدس راهبرد دفاعی خود را ارتقا داده و با تربیت جوانان عزیز ایران اسلامی و با استفاده از تجربیات مردان بزرگ ارتشی مقتدر، آماده ساخته شده است.

وی با اشاره به اقدامات مؤثر ارتش جمهوری اسلامی ایران در عرصه‌های مختلف کشور ادامه داد: ارتش جمهوری اسلامی ایران کنار وظایف ذاتی خود که حفظ و حراست از کشور است در تمامی حوادثی که مردم به کمک نیاز داشته‌اند در کنارشان بوده است.

فرمانده قرارگاه محرومیت زدایی و جهادی نیروی زمینی ارتش با اشاره به اینکه ارتش در رفع محرومیت زدایی در نقاط مختلف کشور نیز حضوری گسترده داشته است، گفت: امروز هم ارتش بخش عظیمی از اورژانس هوایی کشور را انجام می‌دهد.

کد خبر 6082420

دیگر خبرها

  • ارتش برای حفظ تمامیت ارضی کشور همواره پا به رکاب است
  • گرامیداشت یاد و خاطره سردار سرلشکر حجازی در مهاباد
  • شهدا حلقه‌ی اتصال حرکات اساسی نظام هستند
  • آزمون‌های نهایی دانش آموزان به سازمان جدید سنجش واگذار می شود
  • سردار سلیمانی: ایران در عملیات وعده صادق گوشه‌ای از توانمندی‌های خود را به کار گرفت
  • سردار سلیمانی:‌ حمله به اسرائیل فقط با ذره‌ای از قدرتمان بود
  • شهدا عزت کشور و نظام جمهوری اسلامی هستند
  • ارتش و سپاه در مقابل دشمنان جانانه ایستاده‌اند
  • پشت هر کشتی ایرانی در آب‌های فرا سرزمینی ارتشی مقتدر ایستاده است
  • ارتش جمهوری اسلامی ایران نماد صلابت و اقتدار در کشور است