Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-26@07:34:37 GMT

زنگ پدافند غیرعامل در باقرشهر نواخته شد

تاریخ انتشار: ۹ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۳۵۷۲۸۷

زنگ پدافند غیرعامل در باقرشهر نواخته شد

زنگ پدافند غیرعامل در مدرسه پسرانه شهدای باقرشهر با حضور فرماندار این شهرستان نواخته شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از پایگاه خبری تحلیلی باقرشهر نیوز؛ هدایت الله جمالی پور معاون استاندار تهران و فرماندار شهرستان ری طی سخنانی در جمع دانش آموزان این مدرسه پدافند غیرعامل را موجب کاهش آسیب پذیری و افزایش پایداری ملی دانست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار داشت: کشور  در معرض تهدیدات گوناگون قرار دارد و باید بتوانیم از تمام ظرفیت‌ها، فضا و امکانات موجود در کشور برای تبیبن اهداف انقلاب و مقابله با دشمنان نظام استفاده کنیم.

جمالی پور در ادامه با بیان اینکه دشمنان نظام امروز با طراحی های گوناگون و پیچیده از طریق جنگ نرم در صدد ضربه زدن به کشور می باشند، تصریح نمود: وفاق، همدلی و همبستگی بین تمام آحاد کشور مهمترین راه مقابله با تهدیدات دشمنان نظام است.

فرماندار شهرستان ری گفت: هرچه نظام اسلامی قدرتمند در عرصه‌های مختلف ظاهر شود، برای کشور عظمت ایجاد کرده و آبادانی، سرافرازی و توسعه میهن اسلامی را به‌دنبال خواهد داشت.وی در ادامه اذعان داشت: پدافند غیر عامل می بایست در تمامی سطوح جامعه مورد توجه جدی قرار بگیرد.

جمالی پور اضافه کرد: این اصل می تواند موجب مصونیت بخشی به دستاوردها و کاهش بلایا و خطرات شده و توان دفاعی کشور را بالاتر برد.ادامه داد: پدافند غیر عامل از جمله تاکیدات جدی و اصلی مقام معظم رهبری بوده که در کشور تمامی دست اندرکاران از رئیس محترم جمهور و دولت گرفته تا بخش های پایین دستی بدان اهتمام جدی دارند.

وی با اشاره به اینکه آموزش و آگاه‌سازی مردم و مسئولان برای مواقع خاص و اضطراری یکی از ضرورت‌های اصلی است، بیان کرد: همه افراد جامعه باید در زمینه حوادث احتمالی، تهدیدات و توطئه های دشمنان نظام از آمادگی لازم برخوردار باشند.

این مراسم که با حضور جمالی پور معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان ری، حجت الاسلام والمسلمین موسوی امام جمعه بخش کهریزک، توکلی کِجانی بخشدار کهریزکرئیس و اعضای شورای اسلامی باقرشهر، ، افضلی نیا رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه کهریزک و دیگر مسئولین بخش کهریزک برگزار گردید.

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۳۵۷۲۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گفتگو با فرماندار راور درباره خسارات سیل به این شهرستان

دریافت 46 MB کد خبر 6087918

دیگر خبرها

  • دشمنان شکست خورده در حال تدارک استراتژی جدید برای ضربه زدن به نظام هستند
  • تمامی پروژه‌های کردستان باید دارای پیوست پدافند غیرعامل باشد
  • عملیات «وعده صادق» موجب شادی تمام حق طلبان شد
  • افزایش شمار پیکر‌های بیرون کشیده شده از گور جمعی بیمارستان ناصر
  • افزایش شمار پیکرهای بیرون کشیده شده از گور جمعی بیمارستان ناصر
  • چرخه اقتصادی کشور وابسته به قشر کارگر است
  • نظم و انضباط اجتماعی بر پایه نظام آموزشی و تربیتی یک جامعه شکل می‌گیرد
  • گفتگو با فرماندار راور درباره خسارات سیل به این شهرستان
  • اقتدار کشور ناشی از اعتماد و اتکاء نظام به مردم در مواجهه با دشمنان است
  • تاکید امام جمعه کیش بر التزام به حجاب و عفاف و رعایت قوانین کشور