Web Analytics Made Easy - Statcounter

جانشین انتظامی سیستان و بلوچستان از درگیری مسلحانه تیم‌های عملیاتی پلیس با سوداگران مرگ و کشف ۲ تن و ۳۵۳ کیلورک تریاک در این استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زاهدان، به‌نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس سیستان و بلوچستان، سرهنگ احمد طاهری اظهار داشت: در تعاقب اقدامات اطلاعاتی گسترده و پایش شبانه‌روزی بر فعالیت یک باند مسلح مواد مخدر، اعضای این باند بزرگ که با استفاده از خودروهای کوهستانی از مناطق صفر مرزی مواد مخدر را به شهرستان مهرستان منتقل و پس از دپو به عمق کشور حمل می‌کردند، توسط تیم‌های اطلاعاتی پلیس شناسایی و تحرکات آنها تحت نظر قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جانشین انتظامی سیستان و بلوچستان افزود: پس از کنترل نامحسوس اعضای این باند در چند هفته، قاچاقچیان در حالی که با 2 دستگاه خودرو تویوتا در حال جا به جایی مواد مخدر بودند، توسط تیم‌های اطلاعاتی و عملیاتی پلیس شناسایی شده و به محض ورود به کمین ماموران به صورت مسلحانه با آنها درگیر شدند.

وی با بیان اینکه قاچاقچیان مسلح با تغییر مسیر ناگهانی قصد فرار از منطقه به همراه محموله مواد مخدر را داشتند، تصریح کرد: پس از حدود نیم ساعت درگیری مسلحانه و هدف قرار گرفتن خودروی حامل مواد مخدر، سوداگران مرگ که توان مقابله با تیم‌های عملیاتی پلیس را نداشتند با به جا گذاشتن خودرو و استفاده از تاریکی شب و کوهستانی بودن منطقه از محل متواری شدند.

طاهری در مورد مقدار مواد مخدر کشف شده در این عملیات، گفت: ماموران در پاکسازی منطقه درگیری و بازرسی از خودروهای به جا مانده از قاچاقچیان مسلح 2 قبضه اسلحه کلاش با مهمات مربوطه و یک تن و 260 کیلوگرم تریاک کشف کردند.

وی از شناسایی یک باند توزیع کننده دیگر مواد مخدر که با استفاده از خودروهای تیزرو اقدام به جا به جایی مواد مخدر می‌کردند، خبر داد و گفت: در این عملیات ماموران انتظامی شهرستان‌های ایرانشهر و خاش با پشتیبانی فنی پلیس مواد مخدر استان با شناسایی و توقیف 2 دستگاه خودرو یک تن و 93 کیلوگرم تریاک کشف کرده و 4 قاچاقچی را نیز دستگیر کردند.

جانشین انتظامی سیستان و بلوچستان با توجه به نقش تعیین کننده شهروندان در موفقیت‌های پلیس، از آنها خواست هرگونه اخبار و اطلاعات در رابطه با فعالیت باندها و فروشندگان مواد مخدر را به مرکز فوریت‌های پلیس 110 اطلاع‌رسانی کنند تا پلیس در کمترین زمان ممکن با سوداگران مرگ و مخلان نظم و امنیت برخورد قاطع کند.

انتهای پیام/

R7843/P41362/S6,65/CT12

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۳۵۷۴۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امحای ۷۲۴ کیلوگرم مواد مخدر و روان‌گردان در کرمانشاه

سرپرست دبیرخانه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان کرمانشاه گفت: ۷۲۴ کیلوگرم مواد مخدر و روان‌گردان کشف شده طی شش ماه گذشته در استان کرمانشاه، امروز امحا شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، کیوان گل‌آوری امروز _ یکشنبه نهم اردیبهشت _ در مراسم امحای مواد مخدر و روان گردان مکشوفه که در کیلومتر سوم جاده سراب نیلوفر برگزار شد، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: ۷۲۴ کیلوگرم مواد مخدر و روان‌گردان که نتیجه زحمات دستگاه‌های کاشف در مبارزه با مواد مخدر به‌ویژه نیروهای جان بر کف انتظامی استان در شش ماه گذشته است، امروز امحا شد.

وی افزود: در این مدت تعداد قابل توجهی قاچاقچی مواد مخدر دستگیر و به مراجع قضائی ارجاع داده شدند.

️سرپرست دبیرخانه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: اجرای چنین برنامه‌هایی از اهداف و سیاست‌های ستاد مبارزه با مواد مخدر است که در طول سال اجرا می‌شود و به نوعی اعلام انزجار و تنفر نسبت به انواع مواد مخدر و روان‌گردان به‌عنوان یک آسیب شوم و جبران‌ناپذیر است.

کد خبر 748724

دیگر خبرها

  • کشف ۲۴۵ کیلوگرم حشیش و تریاک در هرمزگان
  • وقوع سرقت در سیستان و بلوچستان ۱۸ درصد کاهش یافت
  • کشف ۴۵۵ کیلوگرم مواد مخدر در شهرستان میناب استان هرمزگان
  • امحای ۷۲۴ کیلوگرم مواد مخدر و روان‌گردان در کرمانشاه
  • انهدام ۲ باند توزیع مواد مخدر و کشف ۱۶۳ کیلوگرم تریاک در کرمانشاه
  • کشف محموله ۲۴۷ کیلوگرمی حشیش در مشهد
  • کشف و توقیف ۱۶۳ کیلوگرم تریاک در کرمانشاه
  • ۸۶ کیلوگرم مواد مخدر در کاشان کشف شد
  • انهدام ۲ باند توزیع مواد مخدر و کشف ۱۶۳ کیلوگرم تریاک در کرمانشاه
  • دستگیری ۹ خرده فروش مواد مخدر در شهرستان بهارستان