Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان ، مهندس کریمی گفت :استان به فارغ التحصیلان دارای مهارت نیاز دارد که مهارت های متناسب با نیاز بازار کار و توسعه استان آموزش ببینند و وارد محیط کار شوند . آموزش این افراد از وظایف اصلی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای و دانشگاه جامع علمی –کاربردی می باشد. اخیراً آموزش و پرورش و دانشگاهها دریافته اند که نیاز به آموزش های مهارتی دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

چرا که یک سوم بیکاران را فارغ التحصیلان دانشگاهی تشکیل می دهند و استاندار استان نیز بر توسعه آموزش های فنی و حرفه ای تاکید دارد که نگاه وی به آموزش های فنی و حرفه ای، یک فرصت طلایی برای ما به شمار می رود.

مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان افزود : در حال حاضر به همکاری دانشگاه علمی -کاربردی برای تفکیک کلاسهای تئوری و عملی نیاز هست و آموزش های فنی و حرفه ای را از دانشگاه جدا نمی دانیم و رسالت ما ارائه مهارت به متقاضیان است.

رئیس دانشگاه علمی –کاربردی نیز گفت :دانشگاه علمی –کاربردی یک نظام آموزشی پیچیده دارد و رسالت آن به گونه ای است که دانشجو مجهز به دانش و مهارت شود و در پایان منجر به اشتغال گردد.

بنا بر این گزارش ،مرکز علمی –کاربردی فنی و حرفه ای بندرعباس از نیمه دوم سال 1390 با همکاری طرفین آغاز به فعالیت کرده است .

این مرمز در حال حاضر 400 دانشجو در 5 رشته برق صنعتی ،جوشکاری ،مکانیک خودرو ،ماشین افزار  و تاسیسات ساختمان دارد و بیش از 300 نفر فارغ التحصیل نیز داشته است.

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۳۵۷۹۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید استاندار هرمزگان از تصفیه خانه فاضلاب بندرعباس

استاندار هرمزگان در بازدید از تصفیه خانه فاضلاب بندرعباس با اشاره به اینکه اجرای طرح باکیفیت برای فاضلاب شهر بندرعباس هدفگذاری شده است، گفت: هدف ما اجرای یک طرح با کیفیت است که حداقل بتواند تا ۱۵ سال آینده نیاز شهر بندرعباس را برطرف کند.

مهدی دوستی افزود: این طرح یکی از نیاز‌های دیرینه مردم بندرعباس است که در ابتدای دولت سیزدهم ارزش قرارداد‌های آن حدود ۱۷ میلیارد تومان بود، اما اکنون بیش از ۳ هزار میلیارد تومان قرارداد برای تکمیل آن منعقد شده است.

وی گفت: بخش زیادی از این قراداد‌ها پرداخت شده و با پیشرفت مناسبی همراه است.

استاندار هرمزگان افزود: اجرای سه مرحله نخست این طرح به پایان رسید و اجرای سه فاز دوم هم آغاز شده است.

دوستی گفت: یکی از مشکلات اجرای این طرح موضوع ثبت سفارش و مشکلات ارزی است که قرار است در تهران آن را پیگیری کنیم.

وی افزود: چالش دیگر مربوط به گستردگی و پوشش کامل شهر بندرعباس است و این طرح با سرمایه گذاری ۶ هزار میلیارد تومان تکمیل می‌شود، اما همه شهر بندرعباس را پوشش نخواهد داد، هرچند که بسیاری از مشکلات را حل خواهد کرد.

استاندار هرمزگان گفت: در جلسه‌ای برای حل مشکل تامین ارز و گسترش و پوشش طرح به تمامی مناطق بندرعباس تصمیم خواهیم گرفت.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • لزوم کاربردی کردن محصولات پژوهشی برای تبدیل علم به ثروت
  • بازدید استاندار هرمزگان از تصفیه خانه فاضلاب بندرعباس
  • بازدید رئیس قوه قضائیه از نمایشگاه دستاورد‌های قضایی هرمزگان
  • بازدید رئیس قوه قضاییه از نمایشگاه دستاورد‌های قضایی هرمزگان
  • سفر رئیس قوه قضائیه به بندرعباس
  • رشد ۳۵ درصدی جذب دانشجو در دانشگاه علمی- کاربردی مازندران
  • مسابقات ورزشی جام شهدای مهارت در البرز پایان یافت
  • جذب ۴۰ میلیارد تومانی تسهیلات بانکی دانشجویی در مازندران
  • افتتاح مرکز آموزش وتوسعه ی فناوری های دانشگاه آزاد اسلامی سنندج
  • راه‌اندازی آموزش نیروگاه برق خورشیدی در بوشهر