Web Analytics Made Easy - Statcounter

زنجان - ایرنا - مدیر عامل انجمن خیریه حمایت از بیماران سرطانی مهرانه زنجان اعلام کرد: سید یاسین موسویان نیکوکار زنجانی سرقفلی و مالکیت گاراژ 360 متری خود واقع در میدان انقلاب و یک ونیم دانگ از مالکیت 22 مغازه خود را به ارزش 10 میلیارد تومان برای بیماران سرطانی این استان اهد کرد.

به گزارش ایرنا ، مرکز تشخیصی درمانی تخصصی سرطان و رادیوتراپی مهرانه زنجان برای برآورد نیازهای بیماران مبتلا به سرطان، در زمینی به مساحت 18 هزارو 900 مترمربع طراحی و احداث شده و از این وسعت، 12 هزار مترمربع به فضاهای تحقیقاتی، آموزش و پیشگیری، تشخیصی و درمانی و همچنین 1800 مترمربع نیز به فضای اقامتی (مهمانسرا) اختصاص داده شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


اصفر وثوق روز سه شنبه در این باره به خبرنگار ایرنا گفت: هم اکنون همه بیماران مبتلا به سرطان این استان تحت پوشش انجمن هستند و خدمات مورد نیاز به آنان ارائه می شود.
وی اظهار کرد: این انجمن هفته گذشته به برگزاری همایش بزرگ خیرین زنجانی مهرانه با عنوان 'حمایت و پیشگیری' در برج میلاد تهران اقدام کرد که استقبال و بازتاب بسیار خوبی به همراه داست و برای برگزاری این همایش ریالی از کمک های خیران و مردم نوعدوست را هزینه نکرده و هزینه های این همایش توسط یک حامی تامین شد.
این مسئول بیان کرد: این انجمن برای تامین هزینه های درمانی، دارویی و تامین تجهیزات لازم هر 2 سال یکبار نسبت به برگزاری مراسم گلریزان اقدام می کند.
مدیرعامل انجمن خیریه حمایت از بیماران سرطانی مهرانه زنجان ادامه داد: طی همایش یاد شده 2 هزار و 300 میهمان و خیر حضور داشتند و به میزان 9 میلیارد تومان کمک ملکی خود رابه این انجمن را اهدا کردند و با تحقق آن بخشی از نارسایی تامین مشکل مکان شعبات این انجمن برطرف شد.
وی ادامه داد: با کمک خیران مقرر شد مهانسرای این انجمن واقع در تهران که ساختمانی قدیمی و مخروبه است با سه میلیارد تومان بازسازی شود و تعداد تختها از 32 به 150 تخت افزایش یابد.
این مسئول خاطر نشان کرد: مجموعه مهرانه از سال85 تاسیس شده و مرکز رادیوتراپی آن سال 93 آغاز به کار کرده است.
7320/8068
خبرنگار: اعظم شامی *** انتشار: اسماعیل جهانبخش

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۳۵۷۹۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لغو ناگهانی همایش حمایت از فلسطین در دانشگاه فرانسه

  

به گزارش­ سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما از پاریس، لغو ناگهانی همایش حمایت از فلسطین و محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی که قرار بود در دانشگاه لیل فرانسه برگزار شود بازتاب زیادی در محافل سیاسی رسانه‌ای این کشور داشته است.

لوفیگارو در این باره نوشت: این همایش توسط انجمن‌های دانشجویی طرفدار فلسطین سازمان یافته و قرار بود ژان لوک ملانشون رئیس حزب فرانسه تسخیر ناپذیر و ریما حسن نامزد انتخابات مجلس اروپا در آن سخنرانی کنند که به ناگهان لغو شد.

مسئولان دانشگاه شهر لیل در شمال فرانسه در بیانیه‌ای رسمی اعلام کردند: با توجه به تنش‌های بین المللی در روز‌های اخیر به ویژه عملیات تنبیهی ایران علیه اسرائیل با برگزاری این کنفرانس با عنوان فلسطین آزاد مخالفت کرده اند!

سخنگوی حزب فرانسه تسخیر ناپذیر گفت: لغو ناگهانی همایش فلسطین یک سانسور واقعی است که هیچگونه توجیهی ندارد.

به گفته رسانه‌ها این همایش سرانجام به همت انجمن‌های دانشجویی حامی فلسطین روز پنجشنبه (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) در یکی از خیابان‌های شهر لیل فرانسه برگزار شد.

دیگر خبرها

  • اهدای مدال ملیکا رسولی کاراته باز زنجانی به علی دایی (فیلم)
  • ببینید | هدیه ویژه ورزشکار زن به علی دایی؛ اهدای مدال ملیکا رسولی کاراته باز زنجانی به اسطوره فوتبال
  • لغو ناگهانی همایش حمایت از فلسطین در دانشگاه فرانسه
  • برگشت ۶ هزار و ۷۰۰ ریال مالیات به مودیان تولیدکننده زنجانی
  • بیماران سرطانی گروه هدف پویش ملی سرطان هستند
  • ۳۲۱ نفر از فرزندان شهدا و جانبازان زنجانی در آزمون استخدامی ثبت نام کردند
  • کمک بیش از یک میلیارد ریالی زنجانی ها به مردم غزه
  • کمک بیش از یک میلیارد ریالی زنجانی‌ها به مردم غزه
  • پرونده چهارمین همایش تئاتر تک در چهارمحال و بختیاری بسته شد
  • ۵۴۴ پرونده تخلفاتی برای اصناف زنجانی تشکیل شد