Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمدرضا زین‌العابدینی در گفتگو با امتداد نیوز با اشاره به اینکه طی هفته آتی تصفیه‌خانه فاضلاب به‌منظور استفاده از آب بازیافتی در راستای آبیاری فضای سبز در منطقه پنج کرج به بهره‌برداری می‌رسد، اظهار کرد: این تصفیه‌خانه ظرفیت استفاده دوباره از پساب تصفیه‌شده را به میزان هر ۲۴ ساعت هزار مترمکعب میسر می‌سازد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری کرج با اشاره به اینکه این طرح با توجه به بحران آبی موجود در کشور از اهمیت بالایی برخوردار است، افزود: حفظ فضای سبز استان البرز به ویژه کلان‌شهر کرج به‌وسیله استفاده دوباره از پساب تصفیه‌شده بستر صرفه‌جویی از منابع آبی را امکان‌پذیر می‌سازد.

پارک ظفر کرج آبان‌ماه افتتاح می‌شود

وی با اشاره به اینکه بیست و یکم آبان ماه سال جاری فاز نخست بوستان طبیعت در مساحت دو هکتار و صرف اعتباری بالغ‌بر ۸۵۰ میلیون تومان در منطقه ۱۱ به بهره‌برداری می‌رسد، تصریح کرد: ظرفیت توسعه این بوستان ۲۰۰ هکتار است.

زین‌العابدینی افتتاح پارک ظفر در منطقه شش شهری کرج را از دیگر اقدامات در دستور کار سازمان پارک‌ها اعلام کرد که بنا است در تاریخ بیست و چهارم آبان ما به بهره‌برداری برسد.

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری کرج خاطرنشان کرد: این پروژه در مساحت هشت هزار متر و صرف اعتباری بالغ‌بر یک میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان افتتاح خواهد شد.

true برچسب ها : آبیاری نوین توسعه فضای سبز سازمان پارکها و فضای سبز شهرداری کرج محمدرضا زین العابدینی true

منبع: امتداد نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۳۵۸۱۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رفع تصرف ۲ هکتار از رودخانه‌های استان یزد

 منصوری معاون حفاظت و بهره برداری شرکت آب منطقه‌ای استان یزد با اشاره به به سیلاب‌های اخیر و ضرورت حفظ و حراست از بستر رودخانه‌ها گفت: در حال حاضر، در ۳۷ کیلومتر از رودخانه‌های استان یزد، حد حریم و بستر انجام شده است.

وی افزود: همچنین ۳۴ کیلومتر از رودخانه‌ها لایروبی و در ۲/۳ رودخانه‌ها دیواره ساحلی کشیده شده است.

معاون حفاظت و بهره برداری شرکت آب منطقه‌ای استان یزد به رفع تصرف اخیر در رودخانه ارزانک از توابع بخش خضرآباد اشاره کرد و گفت: ۴ مورد تصرف شامل ساخت استخر، درختکاری و ساخت منزل مسکونی در این رودخانه انجام شده بود که با دستور مقام قضایی رفع تصرف شد.

مردم می‌توانند در صورت مشاهد تصرف در حریم و بستر رودخانه‌ها با سامانه شکایات مردمی شرکت آب منطقه‌ای استان یزد به شماره تلفن ۳۱۰۷۷ اطلاع دهند.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • بهره مندی هشت روستای مجتمع امام علی (ع) شهرستان کرمانشاه از آب آشامیدنی
  • افزایش پنج هکتاری سطح بهره‌برداری بوستان بزرگ شهر در یزد
  • افزایش سطح بهره برداری بوستان بزرگ شهر یزد
  • ۵ هکتار به بوستان بزرگ شهر یزد اضافه شد
  • شهربازی نوستالژی قمی‌ها در یک قدمی بهره‌برداری
  • آغاز برداشت گل محمدی از فضای سبز شهری قم
  • رفع تصرف ۲ هکتار از رودخانه‌های استان یزد
  • ارزیابی ایمنی بیش از ۱۰۰۰ بوستان در تهران
  • ایجاد ۱۰۴ بوستان در پایتخت/ اکوپارک فرحزاد خرداد افتتاح می‌شود
  • اضافه شدن ۱۰۴ بوستان طی ۸ سال در قم