Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری شبستان: دبیر اجرایی دومین جشنواره سراسری آواها و نغمات دینی آیات « ترنم آسمانی » از تمدید مهلت ارسال آثار به این جشنواره خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از تبریز به نقل از روابط عمومی مؤسسه طارق، سیدمحمدحسین بلاغی مبین، دبیر اجرایی دومین جشنواره سراسری آواها و نغمات دینی آیات « ترنم آسمانی » اظهار داشت: باتوجه به درخواست مکرر گروه های تواشیح و فعالان عرصه هنرهای نغمات دینی، مهلت ارسال آثار به دومین جشنواره سراسری ترنم آسمانی تا روز 20 آبان ماه تمدید شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر موسسه فرهنگی قرآن و عترت طارق تبریز خاطرنشان کرد: هدف از این تمدید، ایجاد زمانی موثر برای تولید آثار فاخر به منظور حضور در جشنواره است.

بلاغی با بیان اینکه حضور مخاطبان در این جشنواره چشمگیر و کم نظیر است، افزود: یکی دیگر از دلایل تمدید مهلت ارسال آثار، حضور قرآنیان در راه پیمایی عظیم اربعین حسینی است تا بدینوسیله عظمت این برنامه جهانی بیش از پیش پدیدار گردد.

وی در پایان گفت: با توجه به تقویم اجرایی جشنواره، مهلت ارسال آثاربه هیچ وجه مجددا تمدید نشده و در تاریخ 20 آبان 96 پایان می یابد.

لازم به ذکر است، دومین جشنوار سراسری آواها و نغمات دینی آیات « ترنم آسمانی » آذرماه سال جاری و در شهر تبریز برگزار می شود و علاقهمندان جهت ثبت نام و ارسال آثار می توانند به سایت جشنواره به نشانی www.TarannomeAsemani.ir مراجعه کنند.

پایان پیام/533

منبع: شبستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۳۵۸۶۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمدید مهلت انتخاب رشته آزمون دکتری ۱۴۰۳

سازمان سنجش آموزش کشور در اطلاعیه‌ای از تمدید مهلت انتخاب رشته آزمون دکتری نیمه‌متمرکز سال ۱۴۰۳ تا پایان وقت روز دوشنبه دهم اردیبهشت سال ۱۴۰۳ خبر داد.

به کزارش میزان، سازمان سنجش آموزش کشور در اطلاعیه‌ای اعلام کرد، پیرو انتشار دفترچه راهنمای انتخاب رشته (دفترچه شماره ۲) آزمون ورودی مقطع دکتری نیمه‌متمرکز سال ۱۴۰۳ در تاریخ ۱۴۰۳/۰۱/۲۸ و اطلاعیه‌های اصلاح آن به تاریخ‌های ۰۲ و ۱۴۰۳/۰۲/۰۵، ضمن اعلام اصلاحات جدید مربوط به دفترچه راهنمای انتخاب رشته، به اطلاع داوطلبان مجاز به انتخاب رشته در این آزمون می‌رساند برای فراهم کردن تسهیلات بیشتر برای آن دسته از داوطلبانی که تا این تاریخ (۱۴۰۳/۰۲/۰۸) برای انتخاب رشته اقدام نکرده‌اند، ترتیبی اتخاذ شده است که بتوانند تا پایان روز دوشنبه به‌تاریخ ۱۴۰۳/۰۲/۱۰نسبت به انتخاب رشته اقدام کنند؛ بنابراین داوطلبان باید در مهلت در نظر گرفته شده و پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنمای انتخاب رشته‌های تحصیلی و مندرجات اطلاعیه‌های فوق و این اطلاعیه، به درگاه اطلاع‌رسانی این سازمان مراجعه و نسبت به ثبت کدرشته‌محل‌های انتخابی در آزمون مذکور اقدام کنند.

در ضمن آن دسته از داوطلبانی که قبلاً نسبت به انتخاب کدرشته‌محل‌های تحصیلی اقدام کرده‌اند، می‌توانند در صورت تمایل تا تاریخ فوق، نسبت به مشاهده یا ویرایش کدرشته‌محل‌های انتخابی خود اقدام کنند.

دیگر خبرها

  • تمدید مهلت انتخاب رشته آزمون دکتری ۱۴۰۳
  • مهلت ارسال مقاله برای ویژه‌نامه فصلنامه روند با موضوع «پول دیجیتال بانک مرکزی CBDC» تمدید شد
  • تمدید ثبت‌نام و ویرایش آزمون استخدامی فرزندان ایثارگران
  • تمدید مهلت ثبت‌نام و ویرایش دومین آزمون استخدامی خاص فرزندان شهدا و فرزندان جانبازان هفتاد درصد
  • مهلت ثبت‌نام دانشجویان در مسابقه ملی «سدید» تمدید شد
  • تمدید کارت ویژه مهاجرین افغانستانی
  • مهلت ثبت‌نام دانشجویان در مسابقه ملی «سدید» تمدید شد
  • انتشار فراخوان دوسالانه بین‌المللی «کارتون کتاب»
  • آخرین مهلت ارسال اثر به دومین رویداد «اهدای جایزه جوانی جمعیت» در همدان 
  • تمدید مهلت تبدیل مجوز‌های کاغذی به الکترونیکی تا ۲۵ اردیبهشت ماه