Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، مسعود خلیلی، رییس فدراسیون سوارکاری در گفتگو با خبرنگار برنا درخصوص عملکرد یک سال اخیر دکتر مسعود سلطانی فر به عنوان وزیر ورزش و جوانان اظهار کرد: آینده نگری دکتر سلطانی‌فر به ورزش کمک بسیاری می‌کند. آیین نامه ورزشی که توسط وزارت ورزش و جوانان تدوین شده است، می‌تواند به فدراسیون‌ها کمک بسیاری کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ورزش اکنون با حضور سلطانی‌فر به آرامش نسبی رسیده است.

وی با اشاره به اینکه مدیریت خوبی در ورزش حکمفرما است که این امر می‌تواند در توسعه و گسترش ورزش کمک بسیاری کند، هم افزود: امیدواریم این روند رو به رشد در ورزش ادامه داشته باشد. حضور تیم‌ها در بازی‌های آسیایی می‌تواند به روند پیشرفت تیم‌ها کمک بسیاری کند. در زمان سلطانی‌فر اعزام تیم‌ها به مسابقات و میزبانی رقابت‌های بین‌المللی افزایش یافت که کمک بسیاری به تیم‌ها می‌کند.

خلیلی در پایان گفت: سلطانی‌فر با ارزیابی فدراسیون‌ها حس رقابت را میان فدراسیون‌های مختلف افزایش داد و در نتیجه باعث شد تا عملکردها از کیفیت لازم برخوردار شوند.

منبع: خبرگزاری برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۳۵۹۱۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس اینجاست: در شهر مدعی اول میزبانی بزرگ

به گزارش "ورزش سه"، سیدمیلاد تقوی ریاست محترم فدراسیون والیبال ایران به همراه وحید مرادی نایب رئیس و همچنین مهدی اسلامی خزانه دار فدراسیون والیبال صبح امروز با استقبال امیر شرافت مدیرعامل  باشگاه فرهنگی ورزشی شهداب یزد و همچنین مسئولین اداره کل ورزش جوانان استان وارد شهر یزد شدند.

از برنامه های سفر یک روزه رئیس و اعضای فدراسیون والیبال به شهر یزد می توان به بررسی شرایط و امکانات باشگاه فرهنگی ورزشی شهداب یزد برای میزبانی یزد در بیست و چهارمین دوره رقابت های جام باشگاهی آسیا به میزبانی شهر تاریخی یزد و باشگاه شهداب اشاره کرد.

گزارش تکمیلی از بازدید های امروز رئیس فدراسیون در خبر های بعدی به اطلاع شما مخاطبان خواهد رسید. با این همه به نظر می‌رسد که شهر یزد شانس اول و اصلی کسب میزبانی مسابقات جام باشگاه‌های آسیا محسوب می‌شود.

دیگر خبرها

  • آینده‌نگری در ورزش برای پرورش استعدادها ضروری است
  • تاج: تیم‌های باشگاهی کرمان تیم فوتبال ساحلی ایجاد کنند
  • دمای هوای زنجان کاهشی شد
  • مجمع عمومی سالانه «فدراسیون ملی ورزش‌های دانشگاهی» برگزار شد
  • اسبقیان: وضعیت سرپرستی در فدراسیون‌ها را جمع می‌کنیم
  • انحلال دو فدراسیون ورزشی/ بازگشت بادبانی به فدراسیون قایقرانی
  • رسمی: میزبانی جام باشگاه‌های آسیا به ایران رسید
  • انتخابات آتی ژیمناستیک و بازهم تخلفات قانونی
  • ملایر در میزبانی مسابقات قهرمانی کشور سنگ تمام گذاشت
  • رئیس اینجاست: در شهر مدعی اول میزبانی بزرگ